  • 1. Data: 2011-02-12 09:04:25
    Temat: Prepaid na Słowacji
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Czy może ktoś poradzić jakiś prepaid na Słowacji? Wybieram się z rodziną
    na tydzień na narty i chciałbym, aby wszyscy mogli utrzymywać między
    sobą kontakt po cenach niższych niż w roamingu.

    I jeszcze pytanie: gdzie na Słowacji kupuje się startery? Czy trzeba się
    legitymować, posiadać zameldowanie itp.?

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2011-02-12 09:24:46
    Temat: Re: Prepaid na Słowacji
    Od: micro <r...@o...eu>

    W dniu 2011-02-12 10:04, Uncle Pete pisze:
> [...]
    >
    > I jeszcze pytanie: gdzie na Słowacji kupuje się startery? Czy trzeba się
    > legitymować, posiadać zameldowanie itp.?

    Witam,

    nigdy nie byłem na Słowacji :) ale :
    o2.sk:
    http://www.sk.o2.com/pre-vas/e-shop/programy-o2-fer/
    o2-fer-s-dobijanim-kreditu
    http://www.sk.o2.com/pre-vas/e-shop/cenniky
    tmobile.sk:
    http://www.t-mobile.sk/sk/!pages.get?id=chces-volat-
    zadarmo-po-3-minute-2&follow=%3F1894&partner=c1
    orange.sk:
    http://orange.sk/web/prevas/pausaly/pausaly_rozcestn
    ik.html

    do lektury polecam chrome :) bo pomoże Ci przetłumaczyć stronę na
    "prawie polski język"

    pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2011-02-12 16:06:59
    Od: AL <a...@s...tam>

    micro pisze:
> [...]
    na nartach sprawdzaja sie 'wlky-talky' - czyli urzadzenia typu PMR (ew.
    ameyrykanskie GMRS - teoretycznie neilegalne w EU ale o wiekszej
    mocy=zasiegu)

    sie kupuje i nie trzeba sie niczym legitymowac
    linki dostales

    > do lektury polecam chrome :) bo pomoże Ci przetłumaczyć stronę na
    > "prawie polski język"

    to potrafi kazda przegladarka z odpowiednia wtyczka (nie tylko chrome)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2011-02-12 16:52:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 17:06:59 +0100, AL napisał(a):

    > to potrafi kazda przegladarka z odpowiednia wtyczka (nie tylko chrome)

    A nawet bez wtyczki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w