  • 11. Data: 2014-01-23 01:10:43
    Temat: Re: Prędkość transmisji na FT2232H
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 22-01-2014 22:00, s...@g...com wrote:
    > Warto przeczytać tekst na się odpisuje.

    Wkradł się błąd polegający na opuszczeniu słowa, stąd korekta:
    Warto przeczytać tekst na *który* się odpisuje.
    Teraz zrozumiale?
    K.

  • 12. Data: 2014-01-23 01:12:34
    Temat: Re: Pr?dko?? transmisji na FT2232H
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Jan 2014 18:25:25 +0100, "zapinio" <z...@g...com>
    wrote:
    > No akurat prędkość transmisji dla klasy HID wynosi 8kB i jest to
    górna
    > ,realna prędkość transmisji .

    http://www.lvr.com/hidfaq.htm
    64kBytes/sec is the maximum guaranteed bandwidth for full speed.

    No teraz na pewno przetestuję jeszcze raz ten mój układ bo sam sobie
    coś małego dam uciąć, że miałem transfery właśnie coś koło 60kB/sek

    --
    Marek

  • 13. Data: 2014-01-23 12:01:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Jan 2014 01:12:34 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    > No teraz na pewno przetestuję jeszcze raz ten mój układ bo sam
    sobie
    > coś małego dam uciąć, że miałem transfery

    Sprawdziłem, transfer po HID dla 26j50 przy 48MHz zegarku wychodzi ok
    30 kBajtów/sek. Oczywiście pic nic innego nie robi tylko przesyła w
    odpowiedzi ten sam bufor 64 bajty.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2014-01-23 12:13:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Jan 2014 12:01:27 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Sprawdziłem, transfer po HID dla 26j50 przy 48MHz zegarku wychodzi
    ok
    > 30 kBajtów/sek. Oczywiście pic nic innego nie robi tylko przesyła w
    > odpowiedzi ten sam bufor 64 bajty.

    Z ciekawości sprawdziłem realną prędkość, gdy układ wysyła konkretne
    dane przez hid do pc. Układ na którym to testuję ma zapisane pewne
    dane w zewnętrznej pamięci serial flash. Ściągnięcie tych danych
    (46721 bajtów) i zapisanie ich do pliku na pc zajmuje 1.46s, co daje
    ok 30kB/sek.

    --
    Marek