  • 11. Data: 2009-12-10 10:59:08
    Temat: Re: Preclowy Sylwek 2OO
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "zby_hon" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No po pierwsze kazdy musi podjac decyzje : Ide czy nie ide, jesli ide
    > to z kims czy sam :) Wiec jest sporo miejsca na takowe :)
    > A termin krotki bo do pietnastego trzeba by zamknac liste.
    > Mozna tez zadecydowac o programie czy menu np.
    > Zatem spoko, taki bedzie jacy ludzie sie zbiora.
    >
    > Ja zapewne jak i Ty spedze sylwka z moja , no moze nie tak swiezo
    > urodzona corcia :) i jakims gronem znajomych choc nie koniecznie w
    > domu :)

    hmm jakoś już nie czuję klimatu kółek, to i ja chyba posiedzę gdzieś,
    niekoniecznie w domu :)

    Esox

  • 12. Data: 2009-12-10 11:02:00
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 10:31:40 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Ej ale tu nie jest Onet?

    A nie wiem. O to musisz zapytać bardziej zaaawansowanych precli.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2009-12-10 11:43:54
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Seba wrote:
    > 10/10

    10 października?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 14. Data: 2009-12-10 11:44:06
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    AZ wrote:
    > Ej ale tu nie jest Onet?

    No właśnie jest.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 15. Data: 2009-12-10 11:48:21
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Esox pisze:

    > hmm jakoś już nie czuję klimatu kółek, to i ja chyba posiedzę gdzieś,
    > niekoniecznie w domu :)

    Ty p......

    Drutek

    --
    shl, klx; 0,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 16. Data: 2009-12-10 14:20:17
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    Drutek wrote:

    > Ty p......

    Drutek, to nie hc!

  • 17. Data: 2009-12-10 19:04:21
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 12:43:54 +0100, Marcin Gardeła napisał(a):

    > 10 października?

    Tak. Onetowy.
    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 18. Data: 2009-12-10 20:48:18
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Esox pisze:

    > Drutek, to nie hc!

    :)
    Jedna litera słowa nie czyni.
    Nie miejsce robi impreze i atmosfere lecz ludzie.
    Ja niestety nie moge byc w 2oo.

    pzd

    Drutek

  • 19. Data: 2009-12-10 21:25:55
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    > Nie miejsce robi impreze i atmosfere lecz ludzie.
    > Ja niestety nie moge byc w 2oo.

    To moze inaczej. Kto bedzie?

    __
    Lukasz B
    (jeszcze) NT650V - wyglebiona parkingowo dzis wlasnie pod 2oo