  • 1. Data: 2015-11-18 18:11:41
    Temat: Pradu zabraknie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/wkr%c3%b3tce-zabraknie-pr%c4%85du-polsce-gro
    %c5%bc%c4%85-ciemno%c5%9bci/ar-BBn87lG

    "Już w nowym roku wchodzą w życie nowe unijne wymogi środowiskowe
    które mogą przyspieszyć proces wyłączania starych bloków elektrowni z
    eksploatacji. Jeśli do tego dojdzie, to bezpieczeństwo systemu i
    dostaw prądu będzie zagrożone.
    - Zgodnie z informacjami uzyskanymi od wytwórców w przypadku wejścia w
    życie konkluzji BAT istnieje realne zagrożenie wycofania mocy
    wytwórczych w kraju na poziomie 7 tys. MW do 2020 roku i 12 tys. MW do
    2030 roku "

    Czas na atomowke ? Ale przy tych liczbach jedna to za malo.

    J.

  • 2. Data: 2015-11-18 18:23:30
    Temat: Re: Pradu zabraknie
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-11-18 18:11, J.F. wrote:
> [...]
    > 2030 roku "
    >
    > Czas na atomowke ? Ale przy tych liczbach jedna to za malo.

    koniecznie w oparciu o francuskie technologie, rzecz jasna.

    Włodek

  • 3. Data: 2015-11-18 18:34:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie rozumiem, dlaczego francuskie? a nie niemieckie?
    przecież niemieckie samochody są najlepsze...

  • 4. Data: 2015-11-18 20:55:24
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-18 o 18:11, J.F. pisze:
> [...]
    > mogą przyspieszyć proces wyłączania starych bloków elektrowni z
    > eksploatacji. Jeśli do tego dojdzie, to bezpieczeństwo systemu i dostaw

    Będziemy od Niemców prund kupować a ty myślałeś, że o co tu chodzi?

  • 5. Data: 2015-11-19 00:01:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Czas na atomowke ? Ale przy tych liczbach jedna to za malo.

    Czy ostatnia wersja to "chcemy taką ale nas nie stać"?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2015-11-19 02:46:15
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > życie konkluzji BAT istnieje realne zagrożenie wycofania mocy
    > wytwórczych w kraju na poziomie 7 tys. MW do 2020 roku i 12 tys. MW do

    Chyba na Brukselę :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2015-11-19 02:49:21
    Od: Mario <M...@...pl>

    > nie rozumiem, dlaczego francuskie? a nie niemieckie?
    > przecież niemieckie samochody są najlepsze...

    Niemcy likwidują swoją energetykę jądrową, a Francuzi utrzymują i
    zaspokajają z niej dużą część zapotrzebowania na energię. Postawili na
    energetykę jądrową aby móc zostać mocarstwem atomowym. Może i my byśmy
    sobie przy okazji zrobili parę bombek :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2015-11-19 09:26:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2015 20:55:24 +0100, Bartolomeo napisał(a):

    > Będziemy od Niemców prund kupować a ty myślałeś, że o co tu chodzi?

    O czyste powietrze ? Przydatne nam podobnie jak Niemcom czy Francuzom.

    Ale ... od Niemcow prad kupujemu od dawna. I od Ukrainy. I sprzedajemy
    Czechom. Juz nam brakuje, czy tam taniej ?

    J.

  • 9. Data: 2015-11-19 09:28:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2015 18:23:30 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):
    rtykuly/wkr%c3%b3tce-zabraknie-pr%c4%85du-polsce-gro
    %c5%bc%c4%85-ciemno%c5%9bci/ar-BBn87lG

    > koniecznie w oparciu o francuskie technologie, rzecz jasna.

    Co by nie mowic, to te francuskie technologie najwyrazniej dobre.

    J.

  • 10. Data: 2015-11-19 10:22:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    et...
    J.F. pisze tak:
    >Czy ostatnia wersja to "chcemy taką ale nas nie stać"?

    Ja w ogole nie wiem czy taka gadka jest jeszcze mozliwa - energetyka
    ma byc w Unii prywatna, i prywatna bedzie decydowac, co sie jej
    oplaca.

    No ale w "prywatnej" spolce Skarb Panstwa moze miec 51 czy 40%
    udziałow i zmieniac prezesow w miare potrzeby :-)

    J.