  • Data: 2009-12-03 12:29:57
    Temat: Power On By PS/2 Keyboard - a co z USB ?
    Od: "...piiit..." <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam w biosie taką funkcję Power On By PS/2 Keyboard - Power Key/Any
    Key/Disabled
    Jest to bardzo fajna funkcja, bo nie muszę się schylać żeby włączyć kompa,
    tylko naciskam klawisz POWER na klawiaturze PS/2.
    Niestety mam uszkodzone gniazdo PS/2 klawiatury i chciałem sobie podłączyć
    klawiaturę USB, tylko żeby można było nią w ten sam sposób uruchamiać
    komputer. Ale wydaje mi się że jest to nie możliwe?
    Zresztą nie widziałem klawiatur USB z klawiszem POWER.
    A z tego, co czytałem to przelotki USB na PS/2 nie obsługują klawiszy
    funkcyjnych klawiatury.
    Ważne jest też dla mnie aby uruchomienie odbywało się klawiszem POWER a nie
    dowolnym, tak aby dziecko nie uruchamiało mi kompa.
    Jak to wygląda z tym USB?