  • 1. Data: 2011-07-05 18:11:29
    Temat: Potrzebna jest taka usluga.
    Od: "KS" <k...@g...pl>

    Witam

    Potrzebuje uslugi ktora bedzie sprawdzala konta pocztowe co 5 minut i bedzie
    je zapisywala. Pozniej bedzie to mozna sciagnac na wlasny komputer i
    przejrzec . Gdy w miedzyczasie na ktoryms z kont zostana wiadomosci
    skasowane to powinny one i tak pozostac w elementach wczesniej zapisanych.
    Troche to zawile opisalem, wybaczcie. Wiem ze mozna ustawic program pocztowy
    na sprawdzanie poczty co 5 minut, ale czy mozliwe jest to bez stale
    wlaczonego komputera.

    Dziekuje

  • 2. Data: 2011-07-05 18:38:06
    Temat: Re: Potrzebna jest taka usluga.
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    W dniu 2011-07-05 20:11, KS pisze:

    NTG

    --
    Jacek S.

  • 3. Data: 2011-07-05 20:28:07
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 5 Jul 2011 19:11:29 +0100, KS napisał(a):

    > Potrzebuje uslugi ktora bedzie sprawdzala konta pocztowe co 5 minut i bedzie
    > je zapisywala. Pozniej bedzie to mozna sciagnac na wlasny komputer i
    > przejrzec

    gmail

    --
    usenet jest dla mieczakow