  • 1. Data: 2011-07-03 09:22:21
    Temat: router WIFI pod neostrade
    Od: "jojo" <j...@w...pl>

    Witam. Poszukuje dobrego i sprawdzonego routera z WIFI i modemem dla
    neostrady. Czy mogibyscie polecic dobry i sprawdzony model. Dzieki pozdr. K>

  • 2. Data: 2011-07-03 09:34:54
    Temat: Re: router WIFI pod neostrade
    Od: geyb <g...@g...pl>

    W dniu 03.07.2011 11:22, jojo pisze:
    > Witam. Poszukuje dobrego i sprawdzonego routera z WIFI i modemem dla
    > neostrady. Czy mogibyscie polecic dobry i sprawdzony model. Dzieki pozdr. K>

    Zależy, czego oczekujesz od routera. Ja zwykle polecam używane modele
    Draytek Vigor z wbudowanym modemem ADSL, można kupić na allegro w cenie
    od 150 zł, ale zanim kupisz poczytaj o konkretnych modelach, bo nieco
    różnią się od popularnych pentagramów czy innych dlinków.

    g.

  • 3. Data: 2011-07-04 10:32:37
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    jojo pisze:
    > Witam. Poszukuje dobrego i sprawdzonego routera z WIFI i modemem dla
    > neostrady. Czy mogibyscie polecic dobry i sprawdzony model. Dzieki pozdr. K>

    Tp-link:

    http://allegro.pl/tp-link-router-wifi-adsl-td-w8901g
    -neostrada-netia-i1689126589.html

    Pzdr, OMSON

    P.S. Nie wydawaj za dużej kasy na modem - ja używam produktów Tp-linka
    od paru lat (karty wifi, routery) i są niezawodne. Po co przepłacać?
    Maja dość rozbudowany setup, w którym można dość dobrze poustawiać
    wszelkie regułki...

  • 4. Data: 2011-07-04 11:31:30
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-07-03 11:22, jojo pisze:
    > Witam. Poszukuje dobrego i sprawdzonego routera z WIFI i modemem dla
    > neostrady. Czy mogibyscie polecic dobry i sprawdzony model. Dzieki pozdr. K>

    TP-Link TD-W8960N

    miab