  • 21. Data: 2010-07-03 19:03:16
    Temat: Re: Potrącenie człowieka lusterkiem na parkingu
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "DoQ"

    > Ja jednak zauważam pewnę prawidłowość.
    > Dopóki gość jedzie autem, to psioczy na pieszych którzy łażą jak mrówki
    > po parkingu, gdy z auta wysiada i sam staje się mrówą to nagle zaczyna
    > psioczyć na auta które po tym parkingu się poruszają - tak czy inaczej
    > ON zawsze ma pierwszeństwo.
    > Ot takie piatkowe przemyślenia ;-)

    Takie przemyslenie prowadza do tego, ze raz o malo na parkingu dziad nie
    przejechalby mi syna wycofujac, bo, uwaga: "on ma pierwszenstwo, bo
    cofa!" Syna nie przejechal, bo mu zasunalem z kopa w zderzak i sie
    zatrzymal, jednakowoz racji swych dowodzic przed policja nie chcial.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 22. Data: 2010-07-03 19:21:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Takie przemyslenie prowadza do tego, ze raz o malo na parkingu dziad nie
    > przejechalby mi syna wycofujac, bo, uwaga: "on ma pierwszenstwo, bo cofa!"
    > Syna nie przejechal, bo mu zasunalem z kopa w zderzak i sie zatrzymal,

    Bardzo inteligentnie, od razu poznać mózgowca.
    Zamiast wziąć dziecko spod cofającego samochodu, woli mienie niszczyć.
    Bo t,o że podczas cofania widać naprawdę niewiele, to już do mądrej głowy
    nie wpadło.

  • 23. Data: 2010-07-04 09:25:41
    Od: "Jan Wojtkiewicz" <janwojx@we@wq@wp.pl>

    wiadomości news:i0nrhu$ktd$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Zamiast wziąć dziecko spod cofającego samochodu, woli mienie niszczyć.
    > Bo t,o że podczas cofania widać naprawdę niewiele, to już do mądrej głowy
    Art. 23. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    3. przy cofaniu ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub uczestnikowi
    ruchu i zachować szczególną ostrożność, a w szczególności:

    1. sprawdzić, czy wykonywany manewr nie spowoduje zagrożenia
    bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia,
    2. upewnić się, czy za pojazdem nie znajduje się przeszkoda; w
    razie trudności w osobistym upewnieniu się kierujący jest obowiązany
    zapewnić sobie pomoc innej osoby.

  • 24. Data: 2010-07-04 10:04:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Wojtkiewicz" <janwojx@we@wq@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2. upewnić się, czy za pojazdem nie znajduje się przeszkoda; w
    > razie trudności w osobistym upewnieniu się kierujący jest obowiązany

    Po co odpowiadasz na posta którego nie zrozumiałeś?

  • 25. Data: 2010-07-04 14:25:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 3 Jul 2010 19:21:06 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > Zamiast wziąć dziecko spod cofającego samochodu, woli mienie niszczyć.
    > Bo t,o że podczas cofania widać naprawdę niewiele, to już do mądrej głowy

    Bardzo inteligentnie, kłania się art. 3 PoRD oraz działanie w stanie
    wyższej konieczności z KK i z KW.

    --