  • 1. Data: 2009-10-27 21:48:50
    Temat: Poszukiwany moduł Bluetooth
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    W odbiorniku GPS spalił mi się moduł Bluetooth.
    Czy ktoś z Was wie co to jest za moduł i gdzie go można nabyć?
    http://img202.imageshack.us/img202/8840/modul1t.jpg
    http://img27.imageshack.us/img27/6566/modul2.jpg
    http://img301.imageshack.us/img301/2526/modul3.jpg

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 2. Data: 2009-10-28 15:11:00
    Temat: Re: Poszukiwany moduł Bluetooth
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy ktoś z Was wie co to jest za moduł i gdzie go można nabyć?

    Trudno z tych zdjec cos odczytac, nawet nie mam pewnosci, czy to tylko
    kosc BGA, czy mala plytka montowana powierzchniowo do innej. Podaj
    wszystkio, co daje sie odczytac, bo narazie to tylko chyba date
    produkcji mozna odczytac.
    No i dobrze by bylo wiedziec czemu sie to spalilo i czy po wstawieniu
    nowego nie upali sie znowu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2009-10-28 15:33:56
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:hc7ohi$duo$1@news.interia.pl...
    >W odbiorniku GPS spalił mi się moduł Bluetooth.
    > Czy ktoś z Was wie co to jest za moduł i gdzie go można nabyć?
    > http://img202.imageshack.us/img202/8840/modul1t.jpg

    BTM-112 ?
    TME, Maritex ?

  • 4. Data: 2009-10-28 17:35:59
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > produkcji mozna odczytac.
    > No i dobrze by bylo wiedziec czemu sie to spalilo i czy po wstawieniu

    Nie wiem, czemu się spaliło. Po prostu przestało działać i rozkręciłem.
    Szukaj raczej całej płytki.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 5. Data: 2009-10-29 00:41:39
    Od: "Janusz U." <n...@p...onet.pl>

    tu znajdziesz RF3505:
    http://www.worldsstp.com/stock_e.asp?tp=1 (no name, Chiny)

    ale po kilku minutkach mamy:
    ??:Kevin.kong(?)
    ??:????(ATM)
    ??:13923735273 0755-83867935-817
    MSN :h...@h...com
    OICQ:13219445
    E-mail:k...@1...com
    ????:
    ?.RFMD:
    1.PA-RF3146,RF3146D,RF3166,etc.
    2.????-RF3505,SIW3000,SIW3500,SIW3550,etc.

    dalej:
    http://www.rfmd.com/
    https://estore.rfmd.com/RFMD_OnlineStore/Browse.aspx
    ?Family=ISM%20Band%20Transceivers
    Jednak nic wiecej mi sie nie udalo.

    wniosek: nie jest to uklad produkcji ani CSR ani Broadcom, co oznacza, ze to
    jakis malopopularny obecnie modul
    Panasonic chyba tez nie. Poniewaz rfmd sie nie przyznaje, to chyba juz cos
    leciwego...
    Ten uklad pod naklejka to zapewne pamiec flash.
    Jest tez pewna szansa, ze po wylutowaniu modulu jest jakas wskazowka na
    drugiej stronie plytki...

    Nie wiem co to za urzadzenie, ale jesli sie "spalil" modul Bluetooth, to z
    duzym prawdopodobienstwem przyczyna byly poziomy napiec i efekt latch-upu
    (rozumiem, ze modul powoduje zwarcie na zasilaniu badz podobny efekt
    pozwarciowy?).

    pozdrawiam
    Janusz Uzycki

  • 6. Data: 2009-10-29 01:10:36
    Od: "Janusz U." <n...@p...onet.pl>

    Jeszcze po naklejce, ktora chyba zdjales. Tam jest zdaje sie numer
    MAC/BDA,moze to:00-1F-34 (hex) Lung Hwa Electronics Co., Ltd.
    001F34 (base 16) Lung Hwa Electronics Co., Ltd.
    3F, 248, Pei Sheng Rd. Sec. 3,
    Sheng Keng
    Taipei Hsien 222
    TAIWAN, REPUBLIC OF CHINA
    Mysle, ze dalsze poszukiwania nie maja sensu, bo dla jednej sztuki, lepiej
    tego nie naprawiac dokladnym zamiennikiem...Chyba szybciej podsluchac
    komunikacje, dac prosty most na jakims uC do modulu Bluetooth innego
    producenta.Janusz