  • 21. Data: 2013-11-21 08:53:24
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 23:59:35 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    (ciach...)
    > Jesli znajdziesz inna drukarke, ktora nie zaschnie po kilku m-cach nie
    > drukowania to bedziesz sfycienscom, a jak uda Ci sie bezkosztowo przywrocic
    > do dzialania to bedziesz tym diamentem :-)

    Pierwsza z brzegu laserówka? :D

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 22. Data: 2013-11-21 10:28:46
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 08:53:24 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Pierwsza z brzegu laserówka? :D

    No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln.
    A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2013-11-21 10:37:05
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 21-11-2013 o 10:28:46 R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):

    > No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln.
    > A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

    TOMASZEK nie wspominał o kolorze.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 24. Data: 2013-11-21 10:44:26
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:37:05 +0100, Sławek Maculewicz napisał(a):

    > TOMASZEK nie wspominał o kolorze.

    Nie uzyl slowa kolor, ale wspomnial o wydrukach takze "wykresow, diagramow
    itp.". A to raczej w bw sie nie nadaje do druku.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 25. Data: 2013-11-21 11:45:41
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle TOMASZEK napisał w środa, 20 listopada 2013 23:24:

    > Najtańszy;)

    Najtańszy więcej pyli. Poza zasyfieniem drukarki zwiększa to
    ryzyko zapchania głowic i może spowodować problemy z pobieraniem
    papieru. Oczywiście, jeżeli głowice wymienia się wraz z tuszem, to
    zwykle nie ma większego problemu, ale jeżeli głowica jest stała i
    wymienia się tylko tusz, to może to stanowić pewien problem.

    > Poświęciłbyś się na jedną kartkę i wydrukowałbyś np. to:
    > http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg

    Dzięki. Poświęciłem nawet trzy kartki w różnych trybach. ;)

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 26. Data: 2013-11-21 13:13:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:28:46 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln.

    249,99 PLN może być?
    http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-do
    bra-cena-i3712771544.html

    > A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

    To już trzeba by porównywać konkretne modele. I to najlepiej w opcji
    wykonania X druków tego samego dokumentu, żeby mieć dokładne porównanie.

    [ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem, ]
    [ to dwa tygodnie. (Garfield) ]

  • 27. Data: 2013-11-21 13:13:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:44:26 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Nie uzyl slowa kolor, ale wspomnial o wydrukach takze "wykresow, diagramow
    > itp.". A to raczej w bw sie nie nadaje do druku.

    O'rly? Mówisz, że jak taki np. diagram
    http://3.bp.blogspot.com/-yMkvMc6xKGM/TsGe8q6XdfI/AA
    AAAAAAAaQ/IBQx5ncS0_I/s1600/Improvement+of+Network+I
    nfrastructure.++Improvement+of+Wireless+services+at+
    buildings+A%252C+C%252C+D%252C+E%252C+F..jpg
    sobie wydrukuję na czarno-białej drukarce, to nagle jego czytelność szlag
    trafi? :)

    [ I didn't realize it was possible for a woman to be _unusually_ irritable.]
    [ (Gregory House "House M.D. 1x07 Fidelity") ]

  • 28. Data: 2013-11-21 13:58:31
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 13:13:25 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    buildings+A%252C+C%252C+D%252C+E%252C+F..jpg
    > sobie wydrukuję na czarno-białej drukarce, to nagle jego czytelność szlag

    Ten nie trafi, inny trafi.

    http://img6.imageshack.us/img6/5268/x59q.png

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 29. Data: 2013-11-21 14:01:21
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    > 249,99 PLN może być?
    > http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-do
    bra-cena-i3712771544.html

    Nowa z gwarancja konta stara bez. Sredni deal.

    > To już trzeba by porównywać konkretne modele. I to najlepiej w opcji
    > wykonania X druków tego samego dokumentu, żeby mieć dokładne porównanie.

    A orientacyjnie nie wiesz? Pytam nie zlosliwie tylko informacyjnie, bo nie
    mam pojecia, w ogole nie analizowalem takich rzeczy, bo niewiele drukuje i
    mi to zwisa.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 30. Data: 2013-11-21 16:27:52
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-21 11:45, Jan Stożek pisze:

    > Dzięki. Poświęciłem nawet trzy kartki w różnych trybach. ;)

    To wstaw skan tego na jakiś imagehack cy cuś ;)

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu