  • 31. Data: 2013-11-21 16:32:50
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-21 10:44, R.e.m.e.K pisze:

    > Nie uzyl slowa kolor, ale wspomnial o wydrukach takze "wykresow, diagramow
    > itp.". A to raczej w bw sie nie nadaje do druku.

    Kolor nie jest wymogiem. Jest mile widziany, ale nie jest wymogiem.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 32. Data: 2013-11-21 16:35:00
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-21 13:13, Przemysław Ryk pisze:

    > http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-do
    bra-cena-i3712771544.html

    U mnie wymogiem jest interfejs USB, ta ma LPT, więc odpada.

  • 33. Data: 2013-11-21 16:37:52
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-21 08:43, Przemysław Ryk pisze:

    > Nie piszesz, czy kolor, czy mono wobec czego podepnę się z poleceniem tego,
    > co sam zanabyłem. Laserowa Kyocera FS-1030D. Podłączenie po LAN (aczkolwiek
    > nie wifi) lub USB, cenowo atrakcyjna zarówno pod względem zakupu, jak i
    > eksploatacji, do tego wbudowany duplex. Ze sterownikami również nie ma
    > problemu.

    Kolor nie jest wymogiem. Gdyby tak było, to bym wspomniał o tym;)
    Instrukcja już pobrana, więc poczytam instrukcję również od tej Kyocery

  • 34. Data: 2013-11-21 17:23:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 13:58:31 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> [...]
    AAAAAAAaQ/IBQx5ncS0_I/s1600/Improvement+of+Network+I
    nfrastructure.++Improvement+of+Wireless+services+at+
    buildings+A%252C+C%252C+D%252C+E%252C+F..jpg

    > Ten nie trafi, inny trafi.
    >
    > http://img6.imageshack.us/img6/5268/x59q.png

    Też jestem ciekaw, jak by na zwykłej atramentówce wyszedł i czy zmiany
    odcieni byłyby na tyle rozróżnialne. :)

    [ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 35. Data: 2013-11-21 17:33:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 16:37:52 +0100, TOMASZEK napisał(a):

    > Kolor nie jest wymogiem. Gdyby tak było, to bym wspomniał o tym;)
    > Instrukcja już pobrana, więc poczytam instrukcję również od tej Kyocery

    Mam od kwietnia tego roku, u mnie jest podłączona po LAN. Przyjechała,
    powkładałem klamoty na miejsce, postawiłem, podłączyłem, zainstalowałem
    drivery - drukuję kiedy potrzebuję i tyle. U mnie i przy moich potrzebach
    sprawdza się rewelacyjnie.

    [ Doświadczenie i alkoholizm zawsze zwyciężą młodość i entuzjazm. ]
    [ (JoeMonster.org) ]

  • 36. Data: 2013-11-21 17:33:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 14:01:21 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    bra-cena-i3712771544.html

    > Nowa z gwarancja konta stara bez. Sredni deal.

    Auć - fakt, mój błąd. W takim razie owszem - 300 PLN może być ciężko. W
    miarę sensownego Samsunga znalazłem za 399 PLN.

    > A orientacyjnie nie wiesz? Pytam nie zlosliwie tylko informacyjnie, bo nie
    > mam pojecia, w ogole nie analizowalem takich rzeczy, bo niewiele drukuje i
    > mi to zwisa.

    Pojęcia niestety nie mam. Z odgrzebanego z kwietnia wątku, w którym sam się
    o drukarkę dopytywałem
    (https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.pecet/nCk6p
    WHepTU/Ui-alvYIMqcJ) - z
    tym, że tu dla drukarki mono:
    - bęben ceramiczny na 100 000 stron
    - toner na ca 5500 stron
    - nowy toner na 6000 stron w cenie od 45 zł (zamiennik) do 250 zł (oryginał
    na 7200 stron)

    Z tym, że pytanie zawsze pozostaje aktualne - co to znaczy te 5500 - 7200
    stron? Bo nie wierzę w to, że przy 100% pokryciu tonerem. :D

    [ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
    [ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
    [ can't fail. Are you really that simple? ("House M.D. 4x09 Games") ]

  • 37. Data: 2013-11-21 18:54:52
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-11-21 17:33, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    >
    > Z tym, że pytanie zawsze pozostaje aktualne - co to znaczy te 5500 - 7200
    > stron? Bo nie wierzę w to, że przy 100% pokryciu tonerem. :D

    Puki co, wszędzie gdzie widziałem taki opis było dopisane drobnym
    druczkiem, że to przy 5% pokryciu kartki tonerem.

  • 38. Data: 2013-11-21 19:04:38
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > 249,99 PLN może być?
    > http://allegro.pl/cokolwiek

    Nie.
    Chociaż... wątkopodawca nie napisał wprost, że musi działać ;->

    JoteR

  • 39. Data: 2013-11-21 20:24:23
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    fo...
> [...]
    > powkładałem klamoty na miejsce, postawiłem, podłączyłem, zainstalowałem
    > drivery - drukuję kiedy potrzebuję i tyle. U mnie i przy moich potrzebach

    A powiedz mi czy jak masz ustawiony dupleks i wydrukujesz jedną stronę to
    drukarka mimo to wciągnie papier z powrotem czy nie? ;-)

    Mam w pracy Kyocery i są ok, dopóki coś się nie zepsuje, np. wałek
    teflonowy, wtedy ceny są kosmiczne. :-)
    O wiele lepiej kupić coś z HP lub Canona, wydruka pierwszej strony dużo
    szybszy, sterowniki też lepiej dopracowane i więcej opcji (szczególnie
    Canon). Canon drukuje do końca, nawet jak się toner już kończy, Kyocera
    blokuje wydruk. :-)
    Tonery do Canona są tańsze i wymienia się całą kasetę z bębnem, w Kyocera
    bębęn na 100 tys. wydruków, ale co jak się zarysuje a to się zdarza. :-)
    Dla porównania CRG-719 na 6400 str, 62zł brutto, KT-130 - 6 tys. - 74zł,
    zamienniki oczywiście.

  • 41. Data: 2013-11-21 21:03:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 20:24:23 +0100, nom napisał(a):

    > A powiedz mi czy jak masz ustawiony dupleks i wydrukujesz jedną stronę to
    > drukarka mimo to wciągnie papier z powrotem czy nie? ;-)

    Duplex mam włączony domyślnie. Wydruk jednostronicowego dokumentu z Worda -
    grzecznie wzięła i wypluła bez mielenia mechanizmem duplexu.

    > Mam w pracy Kyocery i są ok, dopóki coś się nie zepsuje, np. wałek
    > teflonowy, wtedy ceny są kosmiczne. :-)

    Weź mnie nie strasz co?

    > O wiele lepiej kupić coś z HP lub Canona, wydruka pierwszej strony dużo
    > szybszy,

    To by trzeba sprawdzić na tych samych dokumentach i kolejnych drukarkach
    podpiętych do tego samego komputera. Tak IMVHO.

    > sterowniki też lepiej dopracowane i więcej opcji (szczególnie
    > Canon). Canon drukuje do końca, nawet jak się toner już kończy, Kyocera
    > blokuje wydruk. :-)

    Sterowniki do HP z tą ich masą crapowatego oprogramowania to niby te lepiej
    dopracowane? Dostępność driverów dla starszych modeli i nowszych wersji
    Windows w przypadku HP (ciężko mi powiedzieć, który model HP jest
    odpowiednikiem mojej Kyocery niestety) też jest IMVHO dosyć dyskusyjna. Dla
    wspomnianej FS-1030D -
    http://www.kyoceradocumentsolutions.pl/index/serwis_
    pomoc_techniczna/centrum_pobierania.false.driver.FS1
    030D._.EN.html
    - dla Windows od 2000 w górę po Windows 8 czy wersje serwer, bez problemu z
    odmianą 32- czy 64-bitową, dla makówek, dla pingwina. I jak dla mnie istotna
    kwestia - nie instaluje jakiegoś mułowatego czegoś, co jedynie wpienia. :D

    > Tonery do Canona są tańsze i wymienia się całą kasetę z bębnem, w Kyocera
    > bębęn na 100 tys. wydruków, ale co jak się zarysuje a to się zdarza. :-)

    To wtedy pewnie kwik i zgrzytanie zębami.

    > Dla porównania CRG-719 na 6400 str, 62zł brutto, KT-130 - 6 tys. - 74zł,
    > zamienniki oczywiście.

    62-74 zł - to jeszcze nie tak straszna różnica cenowa.

    [ ,,Co to jest Bóg?" ,,- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
    [ i marzysz o tym, to Bóg to jest ten gość, który cię wtedy ignoruje" ]
    [ (Steve Buscemi jako James McCord w ,,The Island")