  • 31. Data: 2015-05-16 19:20:49
    Temat: Re: Poste^p w komputerach - wstrzymany
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 15/05/2015 15:49, Poldek wrote:

    > Mój pierwszy pecet nie wystarczał mi do montażu wideo.
    > Nie starczał nawet do obróbki zdjęć dobrej jakości.

    Znając Twoje podejście (tj. "dziadowanie" przy zakupie jakiegokolwiek
    sprzętu komputerowego) wcale, ale to WCALE mnie to nie dziwi. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 32. Data: 2015-05-17 08:56:46
    Temat: Re: Postęp w komputerach - wstrzymany
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mivu0a$kdm$2@node1.news.atman.pl...
    > ale wiesz, że te twoje (wasze) powskie przemyślenia są jak wystrzały z
    > tuskowej dupy? wszędzie trąbią o kresie technologi... a wy jak kurwa
    > powskie pojeby powtarzanie mantre...

    Kres to chyba nastąpil ale mozliwosci twojego mozgu.

    Pzdr

  • 33. Data: 2015-05-17 09:15:41
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > czegos konkretnie ci tam brakuje czy poprostu ma byc nowsze?

    Na obecnym etapie technologicznym brakuje dyskow o duzej pojemnosci w
    sensownej cenie. Wszyscy przyzwyczaili sie juz do filmow w wysokiej
    rozdzielczosci, a te zajmuja kilka razy wiecej miejsca niz poczciwe aviki.
    Zwykly serial potrafi zajac 100GB. Ewidentna zmowa producentow dyskow
    zarowno hdd jak i ssd. SSD juz dawno temu mogly przegonic hdd, tylko dla
    producentow to nie ma sensu. lepiej to stopniowac przez 20 lat. Na szczescie
    jest duza konkurencja w ssd i mam cicha nadzieje ze to sie szybko posypie. W
    koncu zrobienie dysku ssd jest o niebo prostsze niz hdd. Szkoda ze samsung
    odpadl z rynku HDD bo teraz praktycznie jest dwoch monopolistow (seagate i
    wd) i robia co chca wykrecajac przy tym historyczne zyski. SMiac mi sie chce
    jak jakas komisja europejska oskarza LG i hitachi o zmowy cenowe na rynku
    napedow optycznych ktorych juz prawie nikt nie uzywa, natomiast nikt nie
    tknie zmonopolizowanego rynku HDD.

    Pzdr

  • 34. Data: 2015-05-17 10:40:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    a.pl...
    > Powiedział to w prywatnej rozmowie ze mną, której nie nagrywałem.

    http://quoteinvestigator.com/2011/09/08/640k-enough/
    http://archive.wired.com/politics/law/news/1997/01/1
    484
    https://groups.google.com/forum/#!msg/alt.folklore.c
    omputers/mpjS-h4jpD8/9DW_VQVLzpkJ

    Nie ma żadnego dowodu potwierdzające, że kiedyś kiedykolwiek powiedział, że 640
    KiB pamięci wystarczy dla każdego.

  • 35. Data: 2015-05-17 11:45:18
    Temat: Re: Post?p w komputerach - wstrzymany
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "miumiu" <a...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > U?ytkownik "platformowe g?upki" <N...@g...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:mivu0a$kdm$2@node1.news.atman.pl...
    >
    > Kres to chyba nast?pil ale mozliwosci twojego mozgu.

    Kolego, ten czlenio znany jest z tego, ze nie ma mózgu....

  • 36. Data: 2015-05-17 21:59:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "miumiu" <a...@b...pl> wrote in message news:mj9f75$b3q$2@node2.news.atman.pl...
    > W koncu zrobienie dysku ssd jest o niebo prostsze niz hdd.

    cos konkretnego cie powstrzymuje przed wypuszczeniem wlasnych?

    moze wybudowanie faba za pare miliardow zielonych?

    fakty sa takie ze popyt gwaltownie rosnie a ceny spadaja
    chociaz najwieksze spadki mamy juz raczej za soba

    --
    http://db.org.pl/

  • 37. Data: 2015-05-17 22:16:26
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > stopniowac przez 20 lat. Na szczescie jest duza konkurencja w ssd i mam cicha

    byl sobie taki samochod jak ford t
    w okolicach 1915 roku kosztowal (uwzgledniajac inflacje) ponizej 10 tysiecy
    dolarow

    dzisiaj za 10 tysiecy nie kupisz w stanach zadnego samochodu, najtansze nowe
    auto
    (nissan versa) kosztuje ok 13 tysiecy

    zmowa cenowa?

    czy moze poprostu fakt ze producentom nie zalezy na zarzuceniu rynku nosnikami
    tanimi - musza konkurowac w kilku innych kategoriach jak awaryjnosc, predkosc
    sekwencyjna i losowa, pobor energii itd. a dowolne urzadzenie po tym jak sie
    upowszechni przestaje byc tansze a zaczyna byc coraz doskonalsze (chociaz i z
    tym bywa roznie) w tej samej cenie (do tego nalezy dodac fakt ze sporo
    wyposazenia dodatkowego nie znanego dawniej producent obecnie jest zobligowany
    zamontowac - gdyby prawo wymagalo 99.999% niezawodnosci od dyskow ceny tez nie
    staly by w miejscu)- bo chyba nikt nie watpi ze komfortu, predkosci, wydajnosci,
    drogi hamowania i wielu innych rzeczy miedzy tymi samochodami porownywac nawet
    nie ma sensu

    --
    http://db.org.pl/

  • 38. Data: 2015-05-17 23:18:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.05.2015 o 22:16, m4rkiz pisze:

> [...]
    > tysiecy dolarow
    >
    > dzisiaj za 10 tysiecy nie kupisz w stanach zadnego samochodu, najtansze

    Trochę kiepskie porównanie - Ford T był kompletnie "goły". A co jest na
    wyposażeniu tego Nissana za 12 tysięcy (wg strony Nissan USA), hmm?

    Wg strony nissana - klimatyzacja, radio i odtwarzacz, Bluetooth i zestaw
    głośnomówiący, ABS...

    Ile by kosztował bez tych dodatków, hmm?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 39. Data: 2015-05-18 14:22:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > głośnomówiący, ABS...
    >
    > Ile by kosztował bez tych dodatków, hmm?

    W Fordzie T wycieraczka miała napęd "ręczny".

  • 40. Data: 2015-05-18 21:12:53
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
> [...]
    > głośnomówiący, ABS...
    > Ile by kosztował bez tych dodatków, hmm?

    ale ja wlasnie o tym pisze - ze pomijajac kwestie homologacji mozna
    zmajstrowac duzego gokarta (i tak bijacego forda t) za 1-2k dolcow

    ze w pewnym momencie produkty przestaja taniec a robia sie coraz bardziej
    skomplikowane w tej samej cenie

    bo producentowi nie zalezy na produkcie najtanszym z mozliwych, liczy sie
    wartosc dodana, roznice miedzy produtami firm a, b, c, d a nie sama cena

    czy to w samochodach czy to w dyskach ssd

    --
    http://db.org.pl/