  • 21. Data: 2015-05-15 13:51:36
    Temat: Re: Poste^p w komputerach - wstrzymany
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2015 12:58:51 +0200, Poldek napisał(a):

    > Generalnie się zgadzam, ale jak chcę zmontować filmik HD nagrany
    > smartfonem i wstawić do niego napis z cieniem, to wtedy przymula.

    Należysz do tego 0,01% :) który potrzebuje czegoś lepszego. Zresztą,
    zależy to też od tego ile razy w roku masz taka potrzebę i czy naprawdę
    nie możesz poczekać na efekt kilka/kilkadziesiąt minut dłużej.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 22. Data: 2015-05-15 13:52:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2015 13:30:22 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Pozdrawiam

    Również pozdrawiam ale należysz do tych na usenecie którzy kłócą się dla
    samej kłótni i dlatego nie będę z tobą rozmawiał.

  • 23. Data: 2015-05-15 15:57:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Daruj sobie uszczypliwości. Jesli chcesz być konstruktywny to wskaż
    > zadania do których nie wystarcza typowy PC-et

    Zakładam, że nie zrozumiałeś, co pisałem wcześniej. Inaczej nie
    napisałbyś tego co powyżej.

    Powtórzę: typowy pecet od początku istnienia wystarczał do zadań,
    których od komputera oczekiwano.

    Nie bardzo rozumiem, czemu oczekujesz, że zamierzam się z Tobą o
    cokolwiek wykłócać.

    --
    MN

  • 24. Data: 2015-05-15 16:46:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2015 15:57:18 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Powtórzę: typowy pecet od początku istnienia wystarczał do zadań,
    > których od komputera oczekiwano.

    Jeśli tak sądzisz to w zasadzie jesteśmy jednego zdania. Tyle że te 640
    KB zwykło się przytaczać jako przykład nietrafnej prognozy czy oceny
    sytuacji więc przytoczenie tego prze ciebie można było potraktować jako
    ironiczne zaprzeczenie naszego wspólnego, całkiem trafnego osądu :)

  • 25. Data: 2015-05-15 16:49:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Marcin N wrote:

    > Powtórzę: typowy pecet od początku istnienia wystarczał do zadań,
    > których od komputera oczekiwano.

    Mój pierwszy pecet nie wystarczał mi do montażu wideo.
    Nie starczał nawet do obróbki zdjęć dobrej jakości.

  • 26. Data: 2015-05-15 17:02:11
    Temat: Re: Postęp w komputerach - wstrzymany
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 16:49, Poldek pisze:

    > Mój pierwszy pecet nie wystarczał mi do montażu wideo.
    > Nie starczał nawet do obróbki zdjęć dobrej jakości.

    A prezes IBM w 1943 stwierdził, że ocenia potrzeby światowego rynku na
    około 5 komputerów.

    http://joemonster.org/art/3610

    --
    MN

  • 27. Data: 2015-05-15 18:58:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Również pozdrawiam ale należysz do tych na usenecie którzy kłócą się dla
    > samej kłótni i dlatego nie będę z tobą rozmawiał.

    Rozmawiać nie musisz, ale wciskać innym swoich bredni
    w stylu "do grania nie służą PC-ty tylko konsole"
    też nie powinieneś.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2015-05-15 19:29:50
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > Bill Gates nawet poszedł dalej i stwierdził, że nie tylko do obecnych zadań
    > ale wszystkich, jakie można sobie wyobrazić - wystarczy 640 kB RAM.

    a on akurat twierdzi ze nie...

    --
    http://db.org.pl/

  • 29. Data: 2015-05-16 09:48:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > To zdanie było prawdziwe przez ostatnie 25 lat rozwoju komputerów.
    >
    > Bill Gates nawet poszedł dalej i stwierdził, że nie tylko do obecnych zadań
    > ale wszystkich, jakie można sobie wyobrazić - wystarczy 640 kB RAM.

    Kiedy to Bill powiedział - podaj źródło tej informacji.

  • 30. Data: 2015-05-16 11:22:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-16 o 09:48, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kiedy to Bill powiedział - podaj źródło tej informacji.

    Powiedział to w prywatnej rozmowie ze mną, której nie nagrywałem.

    --
    MN