  • 101. Data: 2018-05-06 17:19:58
    Temat: Re: Portal do zamawiania?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-05-2018 o 07:14, Piotrek Paradysz pisze:
    > Może sprawdź zanim napiszesz. Silnik 1.7 crdi obecnie jest inny niż był w Sportage
    III.

    Po pierwsze - cytuj na co odpowiadasz, to jest usenet, a nie forum.
    Po drugie - na czym Twoim zdaniem polega jego inność?
    Jakieś źródło tych informacji?

  • 102. Data: 2018-05-06 17:32:52
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy miedzy 116KM a 141KM to szkoda pisać dalej. Co do
    cytowania to pisze z komórki a nie znalazłem sensownego klienta grup dyskusyjnych i
    pisze z Google.

  • 103. Data: 2018-05-06 17:47:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-05-2018 o 17:32, Piotrek Paradysz pisze:
    > Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy miedzy 116KM a 141KM to szkoda pisać dalej.

    Coś Ci się pomyliło - wersja słabsza cały czas funkcjonuje w Sportage IV
    w niezmienionej formie.
    A wersji mocniejszej bez automatu, w ogóle nie jesteś w stanie kupić:

    1.7 (115 KM) CRDi
    Manualna-6
    SUV-5d
    92 990 zł
    -

    M 4WD
    2.0 (136 KM) CRDi
    Manualna-6
    SUV-5d
    106 990 zł
    -

    1.7 (141 KM) CRDi
    Automatyczna-7 DCT
    SUV-5d
    101 990 zł

    https://www.samar.pl/__/7/7.m/1594/7.t/1/Kia-Sportag
    e-IV-Cennik.html

    Albo z cennika Kia Polska:

    D 1.7 CRDi 115 KM 6 MT 2 WD - 92 990 zł 103 990 zł -
    D 1.7 CRDi 141 KM 7 DCT 2 WD - 101 990 zł 112 990 zł 121 990 zł
    D 2.0 CRDi 136 KM 6 MT 4 WD - 106 990 zł 117 990 zł -
    D 2.0 CRDi 185 KM 6 MT 4 WD - - 122 990 zł 131 990 zł
    D 2.0 CRDi 185 KM 6 AT 4 WD - - 128 490 zł 137 490 zł

    Następnym razem zanim na kogoś bezpodstawnie naskoczysz, to sprawdź może
    to, o czym piszesz.

    > Co do cytowania to pisze z komórki a nie znalazłem sensownego klienta grup
    dyskusyjnych i >pisze z Google.

    To nie ma znaczenia, jeśli Ty i gugiel nie potraficie inaczej, to cytaty
    wklejaj ręcznie.

  • 104. Data: 2018-05-06 21:31:33
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-06 o 17:19, Cavallino pisze:

    > Po pierwsze - cytuj na co odpowiadasz, to jest usenet, a nie forum.

    Snobowanie się. To jest forum cokolwiek ktoś sobie ubzdura i na tych
    innych forach też można i należy cytować.

  • 105. Data: 2018-05-06 21:33:58
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-06 o 17:47, Cavallino pisze:

    > To nie ma znaczenia, jeśli Ty i gugiel nie potraficie inaczej, to cytaty
    > wklejaj ręcznie.

    Prosisz ?

  • 106. Data: 2018-05-06 22:15:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 May 2018 21:31:33 +0200, w <pcnl6r$ehm$3@news.icm.edu.pl>, kk <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Snobowanie się. To jest forum cokolwiek ktoś sobie ubzdura i na tych
    > innych forach też można i należy cytować.

    Usenet to forum? :)
    Informacyjnie - to nie jest żadne forum (chyba że ktoś sobie tak nazwie
    potocznie), tylko usenet.

  • 107. Data: 2018-05-07 16:51:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-05-2018 o 21:31, kk pisze:

    > Snobowanie się. To jest forum cokolwiek ktoś sobie ubzdura

    To był skrót myślowy od "forum na www".

    >i na tych
    > innych forach też można i należy cytować.

    Na niektórych za to gonią.

  • 108. Data: 2018-05-08 14:46:31
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-05 o 19:32, Cavallino pisze:

    > Nie jesteś na bieżąco.
    > W omawianym przypadku 3008 golas z podstawowym silnikiem (3 cylindrowy
    > 1.2 130 KM) kosztował 90 tys, nic od niego nie szło już odjąć.
    > Dodać do tej wersji też zresztą nie.
    >
    > A dobrze wyposażony QQ, z dużo mocniejszym silnikiem (4 cylindrowy 1.6
    > 160 KM) kosztował MNIEJ.

    W takim razie gdzie haczyk?  Bo chyba tylko jakiś desperat by wybrał
    taką 3008ke, mając do wyboru takiego QQ.. Słyszałem coś o jakimś
    innowacyjnych rozwiązaniach związanych z napędem 4x4, ale to pewnie i
    tak nie dotyczy TEGO modelu, w tej wersji..

    > Znaczy od kogo?
    > Bo ja kombi miałem życiu raz, gdy akurat był ładniejszy niż hatchback,
    > a generalnie zupełnie nie gustuję w tej wersji nadwoziowej.
    > Ale widać masz te same kłopoty z rozumieniem tego co czytasz co Marek,
    > albo jesteś wyjątkowo podatny na jego propagandę, nie mającą nic
    > wspólnego z faktami.

    No, od kogoś kto wersję kombi stawia wyżej od sedana.. Tu nie ma nic do
    zrozumienia - jest to dosłowna Twoja opinia.

    > Nie wkładałbym Sportage do jednego worka z RAV4.
    > Zupełnie inna bajka, choć obecny model Sportage również mi się
    > wyjątkowo nie podoba, głównie z powodu paskudnego przodu, dlatego
    > jeżdżę poprzednim modelem.

    A ja tak, potrzebuje auta którym mogę się poruszać po bezdrożach.
    Sportage i RAV4 spełniają te warunki, cena mniej więcej taka sama - a
    więc jak dla mnie mogą być w mojej sferze zainteresowań. Ładny i zgrabny
    wygląd też dla mnie jest atutem. Teraz to już nie z nich bym wybierał, a
    np Forda Ecosport.  A tak w ogóle wzór nie do pobicia to pierwszy model
    Hondy HRV, ta miała dokładnie wszystko to czego oczekuję po aucie tego
    typu. Jedyny minus to niedostępna skrzynia w automacie.

    > W 100% zgoda - gdyby teraz szło kupić nową RAV4 pierwszej serii -
    > brałbym od razu. Obecna to jakiś autobus, którym w teren bym nie wjechał.

    No właśnie..

  • 109. Data: 2018-05-08 14:48:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-05 o 19:33, Cavallino pisze:

    > Ale keidy to było "wtedy"?
    > Bo jakś nie chce mi się wierzyć, żeby Ford po 2 miesiąch sprzedaży
    > modelu drastycznie zmienił możliwe do zakupu konfiguracje.
    > Prędzej jestem w stanie uwierzyć, że konfabulujesz, albo znowu
    > pomyliłeś modele.

    Ani to ani to. Było to jednak chyba, a nawet raczej na pewno, dalej niż
    dwa dwa miesiące temu. I muszę powiedzieć że i ja jestem zaskoczony
    obecnym ubóstwem możliwości konfiguracyjnych. Być może taka oferta była
    tylko na debiut, ot ściągnęli trochę modeli z innych rynków i wrzucili
    do cennika w Polsce.

  • 110. Data: 2018-05-08 17:08:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-05-2018 o 14:46, Trybun pisze:

    > W takim razie gdzie haczyk?  Bo chyba tylko jakiś desperat by wybrał
    > taką 3008ke, mając do wyboru takiego QQ..

    Generalnie nowy 3008 to bardzo fajne, duże i nowoczesne auto, czego nie
    można z ręką na sercu powiedzieć o starszawym już QQ przed FL.
    Ale jak widać mocno za wysoko go cenią.

    >Słyszałem coś o jakimś
    > innowacyjnych rozwiązaniach związanych z napędem 4x4, ale to pewnie i
    > tak nie dotyczy TEGO modelu, w tej wersji..

    Nie dotyczy - obecnie ten koncern w ogóle nie ma napędu 4x4.
    Tylko w Oplach pozostał i to starszych.

    > No, od kogoś kto wersję kombi stawia wyżej od sedana..

    Od sedana to stawiam wyżej nawet busy - przynajmniej mają jakieś zalety
    praktyczne.

    > A ja tak, potrzebuje auta którym mogę się poruszać po bezdrożach.
    > Sportage i RAV4 spełniają te warunki,

    Sportage nie spełnia - to typowy crossover z prześwitem jak osobówka.
    Na zjazdy z asfaltu się nie nadaje.

> [...]
    > Hondy HRV, ta miała dokładnie wszystko to czego oczekuję po aucie tego
    > typu. Jedyny minus to niedostępna skrzynia w automacie.

    Generalnie mam podobne odczucia.
    Ja bym chciał coś co ma ponad 20 cm prześwitu, 4x4, silnik turbo, mocne
    zawieszenie, współczesne wykonanie (czyli Duster odpada) i kosztuje
    poniżej 90 tys, albo poniżej 95 tys z automatem.

    Najlepiej jakby to jednak był kompakt, Ecosporta oglądałem w weekend -
    maławy trochę, ale fajny.
    Gdyby jeszcze był choć z turbobenzyną.