  • 51. Data: 2012-01-15 19:16:27
    Temat: Re: PorA3wnanie zaawansowanych parametrA3w olejA3w silnikowych
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    news:jev5s2$2ra$5@node2.news.atman.pl...
    > No popatrz a ja sie nie kierowalem reklama tylko charakterystyka i leje
    > Motula. To pochwalisz sie co lejesz, czy sie wstydzisz?

    moje latadło to dwusów - leje taki
    http://www.olejemidland.pl/sklep/olej-silnikowy-micr
    o-hd-2-cycle-syntetyczny/178

    specyfikacja jaso-fd, a mobil1 ma tylko jaso-fc o ile pamietam.

    b.

  • 52. Data: 2012-01-15 19:24:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, Budyn <b...@g...pl> wrote:

    > moje latad?o to dwusów - leje taki
    > http://www.olejemidland.pl/sklep/olej-silnikowy-micr
    o-hd-2-cycle-syntetyczny/178

    > specyfikacja jaso-fd, a mobil1 ma tylko jaso-fc o ile pamietam.

    Myslalem ze to grupa motocyklowa i temat a wlasciwie tresc pierwszego
    postu wskazywala na oleje 4T wiec co mi tu pokazujesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2012-01-15 19:45:13
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Myslalem ze to grupa motocyklowa i temat a wlasciwie tresc pierwszego
    > postu wskazywala na oleje 4T wiec co mi tu pokazujesz?

    pokazuje ci, ze można lać taniej a równie dobrze, a olej który wskazałem ma
    zastosowanie równiez w moturach, wiec nie wykręcaj kota ogonem ze NTG.
    Ale co ja ci bede gadał -lej najdroższy jaki zdołasz kupić -zapewniam cie
    ze motur bedzie ci dobrze służył. Co prawda równie dobrze jak gdybys lał cos
    troche powyżej wspomnianego luxa, no ale głupio tak przed kumplami....

    b.

  • 54. Data: 2012-01-15 19:54:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, Budyn <b...@g...pl> wrote:

    > pokazuje ci, ze mo?na laae taniej a równie dobrze, a olej który wskaza?em ma
    > zastosowanie równiez w moturach, wiec nie wykrecaj kota ogonem ze NTG.

    No to ja Ci zarzuce link do oferty Biedronki z piwem za 1,20 PLN i
    powiem ze mozna sie rownie tanio tak samo najebac... Litosci... temat
    byl konkretny.

    > Ale co ja ci bede gada? -lej najdro?szy jaki zdo?asz kupiae -zapewniam cie
    > ze motur bedzie ci dobrze s?u?y?. Co prawda równie dobrze jak gdybys la? cos
    > troche powy?ej wspomnianego luxa, no ale g?upio tak przed kumplami....

    Ale czytac umiesz? Pisalem czym sie kieruje przy wyborze oleju. Dobrze,
    ze przynajmniej Ty nie dales sie wydymac marketerom!

    Oczywiscie mozesz tez sie smiac z ofiar marketingu kupujacych nowe
    motocykle za kupe hajsu sam jezdzac Komarkiem no bo przeciez tez
    jedziesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2012-01-15 20:04:33
    Temat: Re: Por?wnanie zaawansowanych parametr?w olej?w silnikowych
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    >Jeśli uważasz dbałość o sprawność techniczną auto/moto za przejaw
    >niezdrowego przywiązania do rzeczy martwych i "szurniętości"...

    Ojtam,ojtam, dbalosc oparta o wiedze techniczna ma sens a dbalosc
    oparta na wierze zalicza sie do innego gatunku.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 56. Data: 2012-01-15 20:11:08
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Ale czytac umiesz? Pisalem czym sie kieruje przy wyborze oleju. Dobrze,

    jakos mi uknęło, zapewne parametrami. Zapewne hiper parametrami. Zapewne
    takimi które ma olej jesli nie najdroższy to ten z górnej półki, czyz nie
    tak? ;)

    > Oczywiscie mozesz tez sie smiac z ofiar marketingu kupujacych nowe
    > motocykle za kupe hajsu sam jezdzac Komarkiem no bo przeciez tez
    > jedziesz?

    A tu i owszem, po wyjechaniu z salonu auto/moto od razu traci. Wolałbym cos
    2-letniego z pełna historią serwisową, nabywca juz zapłacił frycowe, można
    brać...

    b.

  • 57. Data: 2012-01-15 20:24:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, Budyn <b...@g...pl> wrote:
    > U?ytkownik "AZ" <a...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > jakos mi ukne?o, zapewne parametrami. Zapewne hiper parametrami. Zapewne
    > takimi które ma olej jesli nie najdro?szy to ten z górnej pó?ki, czyz nie
    > tak? ;)

    Ale wypowiesz sie jakos konstruktywnie czy tak bedziesz sobie pisal dwa
    po trzy?

    Czy ja gdziekolwiek pisalem ze wszystko najdrozsze/z wyzszej polki od
    razu jest zajebiste? To tak samo jak niektorzy sprowadzaja olej ze
    stanow bo jest amerykanski.

    http://chudzikj.republika.pl/Technika/Olej/produkty.
    htm

    Nawet tutaj widac jak oleje wiodacych marek wypadaja diametralnie roznie
    w roznych testach. Niby Valvoline, znana dobra marka a nie przechodzi
    testu odpornosci na scinanie i z SAE40 robi sie SAE30 - chyba nie
    powiesz, ze to jest bez wplywu na silnik.A

    > A tu i owszem, po wyjechaniu z salonu auto/moto od razu traci. Wola?bym cos
    > 2-letniego z pe?na histori? serwisow?, nabywca juz zap?aci? frycowe, mo?na
    > braae...

    Ale po co dwuletniego skoro sa jezdzace dwudziesto czy
    trzydziestoletnie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2012-01-15 20:37:00
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 15 Sty, 20:16, "Budyń" wrote:

    > moje latadło to dwusów - leje takihttp://www.olejemidland.pl/sklep/olej-silnikowy-
    micro-hd-2-cycle-synt...

    Na tej stronie sa oleje co maja dopiski: "do motocykluf (Motorcycle)".
    Nie bedac inzynierem wydzialu Mechaniki o specjalnosci "smarowanie
    silnika" oraz leniwcem w zakresie czytania instrukcji obslugi, chyba
    powinienem wybierac oleje z takim wlasnie napisem...

    --
    pozdrawiam,
    lesor

  • 59. Data: 2012-01-15 21:57:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-15 15:01, Budy pisze:
    > U?ytkownik "Songoku"<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > sprawnosc techniczna i przesadna dba?o?? to dwie r?ne sprawy... Tak dla
    > przyk?adu -jak urwie si? ?ruba do normalny cz?owiek j? wymieni, ten drugi
    > te? j? wymieni -ale na orygina?.

    Czesto jest tak ze tylko oryginalna pasuje. Zamiennikow brak.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 60. Data: 2012-01-16 07:32:27
    Temat: Re: PorA?wnanie zaawansowanych parametrA?w olejA?w silnikowych
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A skad Ty wiesz co ja wlalem? Wlalem specjalnie ten bez takich oznaczen
    > i nie 100 gram a 200-300 ml.

    Czekaj czekaj, mimo lania drogiego oleju, ten zajebisty silnik bierze Ci
    olej? :)))))) No i nie glupio Ci, ze dales sie nabrac marketingowcom?
    Obiecywali ze silnik nic sie nie zuzyje, jak bedziesz lal ich olej :)))

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead