  • 41. Data: 2012-01-15 14:43:24
    Temat: Re: PorA?wnanie zaawansowanych parametrA?w olejA?w silnikowych
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2012-01-15 15:10, AZ pisze:

    > Kurwa tak to tylko na preclu moze byc.

    I się ludzie dziwią, że usnet umiera...smutne acz prawdziwe...

    --
    _______
    Songoku

  • 42. Data: 2012-01-15 14:44:32
    Temat: Re: Por?wnanie zaawansowanych parametr?w olej?w silnikowych
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2012-01-15 15:03, AZ pisze:

    > A ja ofiara marketingu zmieniam 5 razy w roku Motula 300V.

    Artur może się spotkamy przy piwie to się wygadasz... ;)

    --
    _______
    Songoku

  • 43. Data: 2012-01-15 14:52:02
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Mowilem, jak dla mnie mozesz jezdzic na rycynowym albo na Lux10
    > zmieniajac go 4 razy rzadziej, tylko racz poinformowac o tym przyszlego
    > nabywce.

    Powyżej dobitny dowód na nieprzemakalność umysłową.
    Ja o zupie - Ty o dupie

    Ja twierdzę że przestrzegam zaleceń serwisowych producenta
    czyli m.in. używam olejów zgodnych ze specyfikacją, przestrzegam
    interwało wymiany etc.

    Ty piszesz że mogę lać Lux 10 i żebym informował następnego
    nabywcę...O tym że motocykl był serwisowany zgodnie z tym co
    zalecił producent?

    Taaa, cóż tu można dodać?
    Życzę wielu szczęśliwych chwil z Motulem 300V
    Ma tak piękne opakowanie....i zapach ...taki czarowny
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 44. Data: 2012-01-15 15:37:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Budyń pisze:

    > sprawnosc techniczna i przesadna dbałość to dwie różne sprawy... Tak dla
    > przykładu -jak urwie się śruba do normalny człowiek ją wymieni, ten drugi
    > też ją wymieni -ale na oryginał.

    Lekko [NTG]. Kilka miesięcy temu kupiłem do samochodu odpowiednik anteny
    dachowej. Zakup w ASO, sprzedawca też proponował tańszy zamiennik.
    Miesiąc temu przed wjazdem na myjnie wykręcam antenę. Palcami ukręciłem
    i urwałem gwintowaną końcówkę. Teraz czeka mnie zabawa z nawiercaniem i
    wykrętakiem. Pewnie chińska stal. Teraz chętnie cofnąłbym czas i kupił
    oryginalną antenę.
    Akurat śrubki i śrubokręty chciałbym mieć dobrej jakości. Nie lubię jak
    nacięcie na główce zanika, albo końcówka śrubokręta kruszy się po
    pierwszym użyciu (np. słynne narzędzia Topex seria standard).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 45. Data: 2012-01-15 16:39:16
    Temat: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Jezeli bys mi powiedzial, ze jezdziles na oleju z Lidla i zmieniales go
    > 4 razy rzadziej to bym Ci uwierzyl.

    A jakbym Ci powiedzial, ze nie pamietam to co wtedy? Zaufalbys mi i
    pomyslal, ze dobry olej, czy naplulbys mi w twarz i poszedl sobie? Bo na
    serio nie pamietam - na pewno kiedys nalalem motula 5000, 5100 i jakiegos
    jeszcze, teraz mam chyba motorexa, mialem tez orlenowski i mialem i
    dolewalem tez olej firmy W5 z lidla (autentycznie szybko potrzbowalem cos
    dolac, a nie bylo co). Z niego szybko zrezygnowalem, bo w okienku od poziomu
    zauwazylem, ze pieni sie jak dobre mydlo.

    > Mam znajomego ktory wybral sie na "szybka traske" 600tka, wrocil, odstawil
    > moto a na drugi dzien odpalil i chodzilo jak sieczkarnia, po rozebraniu

    Jechal, bylo ok? Zanych stukan, cykan, braku mocy, etc.? Zgasil i na
    nastepny dzien odpalil i juz nie bylo ok? Moze ten olej mu zjadl panewke
    przez noc? To napewno byly te wszystkie nano-costam.

    Kumpel kiedys zakatowal RF'ke 900. Jak jechalismy to silnik zaczal cichutko
    cykac. Jak sie zatrzymal to cykanie przypominalo konczenie sie lancucha
    rozrzadu. Zgasil silnik. Odpalil i sie okazlo, ze chodzi - jak to
    okresliles - jak sieczkarnia. Silik dawal znaki, ze cos nie tak - nie
    brzmialo to jakby zdychal, ale cos bylo slychac. Nawet sie udalo do domu
    dotoczyc. Zeby bylo zabawniej to kumpel lal na 100% dobry, motocyklowy
    olej - z niego taki maniak jak z Ciebie - czesci z ASO, maszyna wydmuchana,
    wychuchana, olej dobry, plyn do chlodnicy markowy, nawet plyn hamulcowy nie
    mogl byc z orlenu, tylko motul czy inna magura, wszystkie linki oryginalne,
    motocykl u niego od nowosci.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 46. Data: 2012-01-15 17:37:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, Ivam <f...@p...fm> wrote:

> [...]
    > dolac, a nie bylo co). Z niego szybko zrezygnowalem, bo w okienku od poziomu
    > zauwazylem, ze pieni sie jak dobre mydlo.

    Napewno bys dostal minusika ;-) No jak potrzebowalem dolac to tez
    dolalem to co bylo, bo lepsze byle co niz nic na krotka chwile. No i
    czemu tani niczym nie rozniacy sie olej od tych marketingowych sie
    pienil??

    > Jechal, bylo ok? Zanych stukan, cykan, braku mocy, etc.? Zgasil i na
    > nastepny dzien odpalil i juz nie bylo ok? Moze ten olej mu zjadl panewke
    > przez noc? To napewno byly te wszystkie nano-costam.

    No pewnie tez poobgryzal wszystko przez ta noc bo nie bylo tam niczego
    co by trzymalo wymiar, ja nie mowie, ze to stalo sie od jednej jazdy,
    pewnie trwalo dosc dlugo a wyszlo podczas tej szybszej.

> [...]
    > mogl byc z orlenu, tylko motul czy inna magura, wszystkie linki oryginalne,

    Te ale czemu pierdolisz jakies glupoty, ze ze mnie jest maniak? Gdzie ja
    pisalem ze kupuje czesci w ASO (oprocz tych ktore sa do dostania tylko w
    ASO), ze plyn do chlodnicy leje markowy tak jak hamulcowy?

    Plyn do chlodnicy leje taki jak maja w markecie przy okazji zakupow do
    domu, a hamulcowy kupuje to co jest na stacji czyli rozne Orleny czy
    inne Organiki. Jedynie na oleju nie oszczedzam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2012-01-15 17:42:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, Hinek <h...@t...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ty piszesz że mogę lać Lux 10 i żebym informował następnego
    > nabywcę...O tym że motocykl był serwisowany zgodnie z tym co

    To mnie sie z Budyniem pomyliles, przepraszam.

    > Taaa, cóż tu można dodać?
    > Życzę wielu szczęśliwych chwil z Motulem 300V
    > Ma tak piękne opakowanie....i zapach ...taki czarowny

    Rozumiem, ze zazdroscisz? Ja przy kupnie moto wiedzialem, ze to nie jest
    tanie hobby.

    To moze chce ktos kupic 12 litrow 300V z przebiegiem 6 kkm? Oddam za 5
    PLN/litr.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2012-01-15 17:43:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > I się ludzie dziwią, że usnet umiera...smutne acz prawdziwe...

    Jak Internet sobie poradzi bez tych wszystkich najmadrzejszych co to
    wiedza wszystko i wszystko widzieli?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2012-01-15 18:22:36
    Temat: Re: PorA3wnanie zaawansowanych parametrA3w olejA3w silnikowych
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > To mnie sie z Budyniem pomyliles, przepraszam.

    hehehe, cz ja pisałem ze jeżdze na luxie? Ale fakt, nie łykam reklam jak
    pelikan, w moim latadle używam najtańszego full-syntetyka, a nie np. mobil1.
    A z ciekawostek -ten olej którego uzywam ma lepszą charakterystyke niż
    wspomniany mobil1 a jest 3x tańszy. I nie boje sie ze mi obetnie silnik przy
    niskim lataniu, co byłoby nieco bardziej zabawne niz zgasniecie silnika w
    motongu.

    b.

  • 50. Data: 2012-01-15 18:28:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, Budyn <b...@g...pl> wrote:

    > hehehe, cz ja pisa?em ze je?dze na luxie? Ale fakt, nie ?ykam reklam jak
    > pelikan, w moim latadle u?ywam najtanszego full-syntetyka, a nie np. mobil1.
    > A z ciekawostek -ten olej którego uzywam ma lepsz? charakterystyke ni?
    > wspomniany mobil1 a jest 3x tanszy. I nie boje sie ze mi obetnie silnik przy
    > niskim lataniu, co by?oby nieco bardziej zabawne niz zgasniecie silnika w
    > motongu.

    No popatrz a ja sie nie kierowalem reklama tylko charakterystyka i leje
    Motula. To pochwalisz sie co lejesz, czy sie wstydzisz?

    --
    Artur
    ZZR 1200