  • 11. Data: 2009-09-16 09:13:45
    Temat: Re: Porównaie kart graficznych na potrzeby SIWZ
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Zygmunt M. Zarzecki"
    >Kolejny ustawiony przetarg.
    >Ehhh, w tym kraju dobrze nie będzie.

    Zyguś, robiłeś kiedyś przetarg? Wiesz jak trudno kupić coś sensownego?

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 12. Data: 2009-09-16 10:34:53
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Wed, 16 Sep 2009 01:44:03 +0200
    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Nie ściemniaj!
    > Wskaż mi procek amd z tak małym cache l1.
    > Podawanie w siwzie linków do stron z testami procesorów świadczy o
    > głupocie i/lub ustawieniu przetargu.
    >
    > Wiem co piszę.

    G...o wiesz i pieprzysz bez sensu. Co to Twoim zdaniem znaczy
    ,,ustawienie przetargu"?
    Ustawienie byłoby wtedy, gdybym pisał specyfikację pod asortyment
    oferowany przez firmę prowadzoną przez kumpla czy stryjaszka.
    Natomiast absurdalnie precyzyjne wyspecyfikowanie parametrów, po to
    żebym dostał taki sprzęt, jaki chcę, porządny, a nie ,,odpowiedniki" w
    rodzaju Asrocków na VIA (kompatybilne? no przecież tak!), to nie tylko
    nie jest ustawienie, to jest rzecz wręcz odwrotna - wykazanie
    odpowiedzialności za racjonalne wydatkowanie budżetowej forsy, która to
    ma do siebie, że jest jej zawsze za mało. W dupie mam, kto mi ten
    sprzęt dostarczy, ale muszę mieć pewność, że dostanę taki, jakiego
    potrzebuję. Jeśli jedynym sposobem zagwarantowania tego jest rozpisanie
    parametrów co do herca i bajta, to trudno - tak będę robił.

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 13. Data: 2009-09-16 19:29:56
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > G...o wiesz i pieprzysz bez sensu. Co to Twoim zdaniem znaczy
    > ,,ustawienie przetargu"?

    Lepiej wiedzieć, niż jeść?

> [...]
    > potrzebuję. Jeśli jedynym sposobem zagwarantowania tego jest rozpisanie
    > parametrów co do herca i bajta, to trudno - tak będę robił.

    Ależ proszę cię bardzoi, napisałem obok, że można tak pisać, ale
    ściemnianie w poście wątkotwórcy jednoznacznie wskazuje na ustawienie.
    Przeczytaj jeszcze raz posta. Doczytaj, czym się różni amd od intela,
    czym się różni nvidia od ati.
    Kapiren?

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 14. Data: 2009-09-16 19:31:11
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Zyguś, robiłeś kiedyś przetarg? Wiesz jak trudno kupić coś sensownego?

    Trudno? Nie rozśmieszaj mnie!
    Wracaj na rowery, tam przynajmniej masz coś do napisania.
    Kruczusiu.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 15. Data: 2009-09-17 07:25:32
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Trudno? Nie rozśmieszaj mnie!
    > Wracaj na rowery, tam przynajmniej masz coś do napisania.
    > Kruczusiu.
    >
    > zyga

    Ale on dobrze zapytał, robiłeś kiedyś SIWZ do czegoś, co powinno zostać
    kupione takie a nie inne, bo ma kluczowe znaczenie dla biznesów w firmie?

    Tu nie chodzi o ustawianie, ale o zamówienie tego, co aktualnie jest
    potrzebne a nie tego, co jakiś chiński badziewiarz ci zaoferuje bo np.
    skopiował doskonale technologię wiodącego producenta... pisanie
    ogólnikami w SIWZie to w najlepszym wypadku strzał w kolano i pełna
    losowość zakupów, gdzie o ile przy długopisach, papierze do drukarki,
    art. spożywczych czy innym drobnym sprzęcie nie ma to znaczenia, o tyle
    przy konkretnych technologiach i systemach ogromne.

    Dla przykładu - Cisco vs. Huawei swojego czasu. Kiedyś wystarczyło
    napisać że EIGRP jest wymagane i cała reszta nie miała większego
    znaczenia. A potem Huawei skopiował Cisco i na legalu mógłby sobie
    wygrać każdy przetarg i nawet nie było by jak tego oprotestować.... A
    jednak mimo wszystko - prawie jak Żywiec to nie Żywiec...

    Co gorsza - nie ma sposobu na to. Ustawa jest jaka jest i chyba się
    szybko nie zmieni...

    Pozdr,
    Tomek

  • 16. Data: 2009-09-17 09:11:37
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ale on dobrze zapytał, robiłeś kiedyś SIWZ do czegoś, co powinno zostać
    > kupione takie a nie inne, bo ma kluczowe znaczenie dla biznesów w firmie?

    Nie! Ona zapytał, czy robiłem przetarg. Pisanie siwza a robienie
    przetargu...

    > Tu nie chodzi o ustawianie, ale o zamówienie tego, co aktualnie jest
    > potrzebne a nie tego, co jakiś chiński badziewiarz ci zaoferuje bo np.
    > skopiował doskonale technologię wiodącego producenta... pisanie

    Nie rozśmieszaj mnie! Jakie chińskie badziewie? Nie piszemy tu o
    sprzęcie audio, piszemy o komputerach!

> [...]
    > jednak mimo wszystko - prawie jak Żywiec to nie Żywiec...
    >
    > Co gorsza - nie ma sposobu na to. Ustawa jest jaka jest i chyba się

    Ten hua coś tam chciał ponoć cisko kupić. Biały dom powiedział nie.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 17. Data: 2009-09-17 09:29:26
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Wed, 16 Sep 2009 21:29:56 +0200
    a.com> wrote:

    > Lepiej wiedzieć, niż jeść?

    > Ależ proszę cię bardzoi, napisałem obok, że można tak pisać, ale
    > ściemnianie w poście wątkotwórcy jednoznacznie wskazuje na ustawienie.

    Niby jak? Rozumiem, że Twoim zdaniem mamy w Polsce tylko jedną firmę
    sprzedającą E7400 i właśnie pod nią jest pisane zamówienie? Bo jeśli
    nie, to zamawiający po prostu napisał, co chce dostać, niczego nie
    ustawiając.

    > Przeczytaj jeszcze raz posta. Doczytaj, czym się różni amd od intela,
    > czym się różni nvidia od ati.

    Jak dla mnie amd od intela różni się tym przede wszystkim, że jeśli
    wybiorę proca amd, to na pewno nie posadzę go na płycie made by Intel,
    a to dla mnie duża wada, bo płyty intela znam, stosuję od lat niemal
    wyłącznie i mam do nich zaufanie. Gdybym zdecydował się na amd,
    musiałbym wybierać między płytami różnych producentów, z których każdy
    mi tak czy owak kiedyś podpadł. Więc owszem - piszę zamówienia tak,
    żeby dostać konkretną płytę konkretnego producenta, ale nie uważam,
    żeby to było ustawianie.

    Ale OK, załóżmy, że nie jestem przywiązany do płyt intela i chcę po
    prostu dostać dobry sprzęt. Jak proponujesz napisać zamówienie, żeby
    się tam zmieściły intele, foxconny czy dfi, ale żeby wyeliminować
    asrocki czy inne ecsy?

    > Kapiren?

    Nichuchu.

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 18. Data: 2009-09-17 10:00:52
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > prostu dostać dobry sprzęt. Jak proponujesz napisać zamówienie, żeby
    > się tam zmieściły intele, foxconny czy dfi, ale żeby wyeliminować

    Hehe, nie będę darmochy uprawiał.
    Ale, zawsze można zobaczyć czym te płyty *na prawdę* się różnią i tę
    różnicę mocno w siwzie podkreślić.
    Niższa cena nie bierze się tylko z powodu marki - tańsze płyty są po
    prostu wykastrowane. Więc jeśli ktoś zamierza w fotoszopie się bawić, to
    powinien podkreślić istnienie 2 x pcie x16 i 4 lub 6 slot na ram.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 19. Data: 2009-09-17 10:15:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Zygmunt M. Zarzecki"
    >Trudno? Nie rozśmieszaj mnie!

    Odezwało się dziecko, które nigdy OPZ-u nie pisało.

    >Wracaj na rowery, tam przynajmniej masz coś do napisania.
    >Kruczusiu.

    Ale mógłbyś czasem nie zachowywać się jak gówniarz?

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 20. Data: 2009-09-17 10:22:34
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Odezwało się dziecko, które nigdy OPZ-u nie pisało.

    Czy koniecznie trzeba stukać w klawiaturę, by być autorem?

    > Ale mógłbyś czasem nie zachowywać się jak gówniarz?

    To była odpowiedź na twoje zachowanie, gówniarzu!

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha