  • 1. Data: 2002-08-06 20:14:54
    Temat: Pomoc: Stale lacza w wawie
    Od: "Brodaty" <m...@w...pl>

    Czy ktos moglby mi poradzic skad mozna zalozyc stale lacze, zeby bylo jak
    najtaniej (warszawa/ Praga Poludnie). Narazie mam chello (180zl) i to jest
    stanowczo za duzo dla mnie.

    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2002-08-07 18:38:39
    Temat: Re: Pomoc: Stale lacza w wawie
    Od: astor <a...@n...pl>

    Tue, 06 Aug 2002 22:14:54 +0200, Brodaty napisa?(a):

    neo+ (www.neostrada.pl) lub netlandia (www.netlandia.pl).

  • 3. Data: 2002-08-07 22:21:33
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@n...pl (astor) wrote in

    /ciach.../

    >neo+ (www.neostrada.pl)

    No niestety Neo bedzie dla niego tez zbyt droga...

    >lub netlandia (www.netlandia.pl).

    Co to w ogole jest ? Kiedys rozdawali ulotki z 2 adresami WWW.
    Na stronie BigVent nie bylo wzmianki o uslugach ISP, natomiast
    strona www.netlandia.pl byla w trakcie budowy :-))) Pelen
    profesjolanizm. Czy to przypadkiem nie jest jakis reseller Tele2
    czy innego dostawcy ?

    W.

  • 4. Data: 2002-08-07 22:21:52
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@w...pl (Brodaty) wrote in <aip4c3$e5i$1@news.onet.pl>:

    >Czy ktos moglby mi poradzic skad mozna zalozyc stale lacze, zeby bylo jak
    >najtaniej (warszawa/ Praga Poludnie). Narazie mam chello (180zl) i to jest
    >stanowczo za duzo dla mnie.

    Drogi Brodaty,

    Czy nie przesadziles nieco wysylajac to samo na wszystkie grupy jakie
    miales pod reka ?

    W.

  • 5. Data: 2002-08-17 22:43:01
    Od: "Rocik" <t...@a...waw.pl>

    www.supernet.pl

  • 6. Data: 2002-09-04 23:40:31
    Od: stefan <s...@p...com>

    Netlandia czyli hmm ATJ. Znam tych ludków aż za dobrze interesów z nimi
    NIE ROBIC niesłowni i wystawija do wiatru. Zwłaszcza nijaki Andrzej T. i
    Piotr F.Pozatym maja sporo klientów na łacze 2mbity wtykaja chyba 150
    ludzi dzieki ich dosyc dobrej technologii dzial to podobno nawet nawet.
    Styki głównie z Internet Partners możliwe że z ENERGISEM.

    Jak chcecie posłychać dłuższej story o wchodzeniu ich na rynek i jak sie
    z nimi układa współpraca to chętnie opiesz z zajściami ale tylko na
    prźbe bo szkoda zapychac liste bluzgami?