  • 1. Data: 2013-08-02 12:38:18
    Temat: Wysokość tunelu wisłostrady
    Od: redi <r...@s...pl>

    Witam,

    Może to głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale pierwszy raz będę
    wiózł rowery na dachu osobówki i czy zmieszczę się z nimi w tunelu
    wisłostrady? Oraz tak przy okazji czy z takim bagażem na dachu można
    jechać autostradą (A1) i czy wiążą się z tym jakieś większe koszty za
    przejazd?

    pozdr.
    Radek

  • 2. Data: 2013-08-02 13:38:09
    Temat: Re: Wysokość tunelu wisłostrady
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Aug 2013 12:38:18 +0200 osobnik zwany redi napisał:

> [...]
    > wisłostrady? Oraz tak przy okazji czy z takim bagażem na dachu można
    > jechać autostradą (A1) i czy wiążą się z tym jakieś większe koszty za

    wystarczająca, żeby zmieścił się skład ciężarowy czyli powyżej 4.30m
    na autostradzie płacisz od ilości osi nie wysokości. Zresztą policz sobie
    sam
    http://www.autostradaa1.pl/index.php?page=kalkulator
    &lang=pl

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-08-02 15:25:32
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.08.2013 12:38, redi pisze:
    > Może to głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale pierwszy raz będę
    > wiózł rowery na dachu osobówki i czy zmieszczę się z nimi w tunelu
    > wisłostrady?

    Tunel pikuś, ale tutaj: http://goo.gl/maps/6g8qJ to już lepiej uważać :)

    MJ

  • 4. Data: 2013-08-02 15:26:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Aug 2013 15:25:32 +0200 osobnik zwany Michał
    Jankowski napisał:

    > Tunel pikuś, ale tutaj: http://goo.gl/maps/6g8qJ to już lepiej uważać :)

    bez przesady przejdzie. Ale faktem jest, że jeżdżąc z rowerami trzeba o
    nich cały czas pamiętać, żeby np. nie wjechać do garażu :)

  • 5. Data: 2013-08-02 17:13:27
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > bez przesady przejdzie. Ale faktem jest, że jeżdżąc z rowerami trzeba o
    > nich cały czas pamiętać, żeby np. nie wjechać do garażu :)

    bywaja miejsca gdzie streetview sie nie miesci;)
    http://goo.gl/maps/YNOPM

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2013-08-02 17:21:29
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-08-02 17:13, tck pisze:
    isłostrady?

    > bywaja miejsca gdzie streetview sie nie miesci;)
    > http://goo.gl/maps/YNOPM

    Tylko to lokalny przejazd
    A tutaj masz lepszy:
    http://goo.gl/maps/tBm97

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\