  • 1. Data: 2003-08-22 22:53:43
    Temat: Polskie serwery netcache proxy (gzip)
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Bardzo prosiłbym o pomoc w znaleznieniu ogólnodostępnego serwera proxy
    na terenie Polski lub w okolicach wspierającego protokół HTTP1.1 i
    kompresję gzip.

    Mam modem, i szukam takiego "kompresującego" serwera, bo z pewnością
    dostęp przy użyciu tego typu proxy odciążył by nieco łącze i przyśpieszył
    transfer www.

    Jedyny serwer jaki udało mi się znaleźć to serwer w Japonii :)
    Kompresuje, ale oczywiście długi czas dostępu i duża liczba przeskoków
    niestety zbyt spowalnia transmisję..

    Bardzo proszę o pomoc.
    Marek

  • 2. Data: 2003-09-04 08:29:11
    Temat: Re: Polskie serwery netcache proxy (gzip)
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Marek <m...@o...pl> dokonał(a) następującego odkrycia:

    > Bardzo prosiłbym o pomoc w znaleznieniu ogólnodostępnego serwera
    > proxy na terenie Polski lub w okolicach wspierającego protokół
    > HTTP1.1 i kompresję gzip.

    Widzę, że nie bardzo mogę liczyć na pomoc..

    No ale cóż - podaję serwer, który udało mi się znaleźć
    219.166.222.242:80 (netcache, Tokyo, 27 przeskoków ode mnie,
    ping w okolicach 350ms)

    Może komuś się przyda.

    Pozdrawiam
    Marek