    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Date: Sat, 1 Aug 2009 22:03:41 +0200
    <h4kmbp$418$1@inews.gazeta.pl> <y...@s...org>
    <h4m32q$ftp$1@inews.gazeta.pl> <1...@s...org>
    <h4nhhk$ah6$1@inews.gazeta.pl> <1...@s...org>
    <h4oq09$bqu$1@inews.gazeta.pl> <s7gtlytsxyst$.dlg@smutas.org>
    <h4snee$5u$1@inews.gazeta.pl> <1...@s...org>
    <h4u2ii$h55$1@news.onet.pl> <1...@s...org>
    <h4vetl$fnb$1@news.onet.pl> <1...@s...org>
    <h4vjrk$sdn$1@news.onet.pl> <45rm5nhjwlug$.dlg@smutas.org>
    <h4vkjl$udl$1@news.onet.pl> <3...@s...org>
    <h51fnc$85h$1@news.onet.pl> <4...@s...org>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:49tl548w6jx3.dlg@smutas.org...

    > Mieszkający poza granicami Polski

    Mieszasz tematy.
    To z założenia NIE MA być oferta dla mieszkających poza granicami Polski.
    Już to o wąskiej wiązce ktoś cytował, bez tego się nie obejdzie, zwłaszcza
    FTA - prawa autorskie się kłaniają.

    > Może dla Ciebie, ale nie dla autora wątku. (znowu "czubek nosa")

    Tylko że to Ty siejesz dezinformacją, mamiąc go ofertą TVP dla Polski.
    To go nie będzie dotyczyć, nawet jak się cudem uda zrealizować.

    > Nie interesuje mnie ich płatny pakiet

    Ale ich interesuje.
    Jak płatny pakiet - to będę musieli skorzystać z istniejącej POLSKIEJ oferty
    na HB.
    A trzeba nie mieć krzty pomyślunku, żeby podejrzewać iż zaproponują
    powszechnie odbiór na dwóch satelitach, każą KAŻDEMU potencjalnemu odbiorcy
    instalować zeza lub twina.
    O wiele prościej (i taniej) będzie im przerzucić swoje programy na HB niż
    forsować na siłę taki manewr.

    >I skąd wiesz, że na HB skoro cytowałem, że
    > sami nie wiedzą?

    Bo wiem gdzie to co mogliby zaproponować polskiemu widzowi już jest.
    I nie jest to Astra.

    > Nie.

    To daruj sobie bzdety i zapędzaj się w demagogii.

    >Staram się tylko postrzegać rzeczy z różnych punktów widzenia.

    Właśnie widać.
    Zwłaszcza że to powyżej: "Nie interesuje mnie ich płatny pakiet" jest Twoje.
    Jeśli uważasz, że ktoś będzie z Tobą gadał o tym co interesuje Ciebie, ale o
    tym co interesuje jego już nie, to jesteś w błędzie.

    > Faktycznie popełniłem błąd bo myślałem, że Historia, też jest, a nie jest.
    > Nie zmienia to faktu, że z polskiej oferty FTA na HB, IMO tylko ta
    > nieszczęsna Polonia jest "coś" warta.

    FTA nie jest nic warta i tyle, może być uzupełnieniem dla normalnej oferty,
    a nie nią samą.
    Takoż i dla ludzi z Niemiec siłą rzeczy Astra jest coś warta, a dla ludzi z
    Polski nic.
    Jak myślisz, dla kogo TVP zbuduje platformę?