  • 21. Data: 2010-12-22 10:40:50
    Temat: Re: Polskie drogi - problem szerszy czy popadam w pesymizm?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w
    > Jeśli chodzi o mnie, coraz rzadziej muszę planować trasę. Jeszcze
    > kilka lat temu
    > każdy wyjazd moją zabawką musiał być przemyślany aby nie stracić
    > zawieszenia. W
    > ub. roku właściwie przestałem to robić. Jest coraz lepiej.

    Jak ty to robiles - przeciez nie ma informacji o ilosci dziur na
    drodze ? :-)

    A nasze drogi - powoli przybywa dobrych, ale jak widac takze
    wyskakuja dziury.
    Ktos z Walbrzycha moze jest i sfilmuje drogi po tej zimie -
    pamietam sprzed roku czy dwoch - takich to nie ma nawet we
    Wroclawiu :)

    J.

  • 22. Data: 2010-12-22 11:26:13
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    omega_fan wrote:

    > Mi sie wydaje, ze im dalej na wschod tym gorzej.
    > Od zachodniej (gdzie mieszkam) do wschodniej granicy Polski i dalej tez
    > ta zasada chyba ma zastosowanie.

    A w Japonii to już dno zupełne ;)

    \SK

  • 23. Data: 2010-12-22 11:32:50
    Od: "topek " <t...@N...gazeta.pl>

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):

    > Droga miała być wybudowana tanio i wykonawca zbudował ją tanio. O jakości
    > nikt z piszących przetarg zapewne nie pomyślał.
    Napewno byly w przetargu parametry techniczne drogi.
    Tylko ze potem nadzor, czy inny odbiorca inwestycji to kolega wlasiciela firmy.
    Tak bylo gdzies, chyba w toruniu, dopiero jak przyslali firme z gdanski i sie
    panowie nie znali, to wyszlo, ze droga wcale nie spelnia wymagan.

    > W dużych przetargach nie ma jak posmarować. Obniża się koszty maksymalnie,
    > dając w ofercie np. najtańsze materiały.
    Taaaa, nie da :)

    > Jak sam nie zakombinujesz, to nic nie będziesz miał. :)
    A mnie to wcale nie cieszy.
    Kombinacja oznacza najczesciej kradziez w takiej czy innej formie.

    > Jeśli znajomy "załatwi" Tobie pracę, to liczyć na to, że jak on będzie miał
    > problemy to Ty mu pomożesz.
    No oczywiscie. Jak w mafii.
    Jeszcze zdefiniuj: "zalatwil"

    > Muszą brać udział. :)
    Mnie to wcale nie cieszy.

    To jest jak z zachowaniem na drodze.
    Skurwysynom podjezdzajacym pod zderzak gdy wyprzedzam sznur tirow wydaje sie,
    ze tylko oni tak potrafia jezdzic.
    Otoz ja tez tak porafie, ale nie robie tego, bo mam minimum wyobrazni.

    > Osoby, które nie chcą grać według tych reguł są od
    > razu na przegranej pozycji.
    Zapytam tak:
    Pracowales kiedys na zachodzie?
    Dostales normalnie prace, przeszedles rekrutacje, bez znajomosci itd?
    Bo ja tak. W obydwu przypadkach.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 24. Data: 2010-12-22 11:42:24
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 12/22/2010 11:26 AM, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > A w Japonii to już dno zupełne ;)

    Przy przekraczaniu oceanu się resetuje ;)

  • 25. Data: 2010-12-22 12:12:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "topek " <t...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > jest "zalatwianych" lub "po znajomosci".
    >
    > I tak sie to wszystko kreci. Wszyscy biora w tym udzial i czuja sie jak

    W jakim układzie są kierowcy wjeżdżający w dziury ???

  • 26. Data: 2010-12-22 12:41:40
    Od: "topek " <t...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "topek " <t...@N...gazeta.pl> napisał

    > No to gdzie sie "nic zlego" konczy a zle zaczyna ?
    Nie qmasz roznicy miedzy poleceniem swojego do HR, a wcisnieciem, tak ze nawet
    lepsi nie maja szans bo sa poza ukladem?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 27. Data: 2010-12-22 12:52:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w
    > Przy przekraczaniu oceanu się resetuje ;)

    Albo i nie.
    Jesli kolej wyglada u nich tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=eQdS5HY_O6k

    To jak musza wygladac drogi, ze oni wola koleja jechac :-)

    J.

  • 28. Data: 2010-12-22 13:00:06
    Od: "topek " <t...@N...gazeta.pl>

    > W jakim układzie są kierowcy wjeżdżający w dziury ???
    Okresowym

    topek -> jak zawsze...

  • 29. Data: 2010-12-22 13:11:06
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemek V wrote:

    > Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam. A w takiej Warszawie dziurawe są już praktycznie tylko
    > jakieś boczne ulice.

    Jakąś propagandę sukcesu uprawiasz.

    Przejedź się Wawelską/trasa łazienkowską. Już nie mówię żebyś z tunelu
    pod gusem w prawo na rondo jazdy polskiej wyjeżdżał, bo to ekstremalne
    doznania...

    Nadal jest sporo dużych ulic - przepraw łączących np. północ-południe w
    stanie takim aż wstyd.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 30. Data: 2010-12-22 13:45:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "topek " <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    > Nie qmasz roznicy miedzy poleceniem swojego do HR, a wcisnieciem,
    > tak ze nawet
    > lepsi nie maja szans bo sa poza ukladem?

    Ale z tego po trochu wynika ze i tu lepsi nie maja szans, bo nie
    maja polecenia :-)

    Mozemy uznac ze skoro to dotyczy prywatnej firmy to ich problem ...
    ale jak ktos poleci wojtowi swoja siostrzenice to zle ? :-P

    Owszem, sa miejsca w kraju gdzie urzedniczka w gminie to jest fucha
    godna pozazdroszczenia, sa miejsca gdzie nizszy urzednik to nie ma
    czasu papierosa zapalic :-)

    A tak z kolei z wyszej polki .. mamy ministra, minister ma podlegla
    jednostke, w jednostce odkryto nieprawidlowosci .. i kto jest
    winien ? komisja konkursowa ? Nie lepiej zeby minister posadzil tam
    czlowieka do ktorego ma zaufanie i czul sie za niego odpowiedzialny
    ? :-)

    J.