-
X-Received: by 10.31.218.3 with SMTP id r3mr331188vkg.28.1506719394589; Fri, 29 Sep
2017 14:09:54 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.218.3 with SMTP id r3mr331188vkg.28.1506719394589; Fri, 29 Sep
2017 14:09:54 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!b1no184
4550qtc.1!news-out.google.com!x15ni1112qth.1!nntp.google.com!d13no14545qta.0!po
stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 29 Sep 2017 14:09:54 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <59cea378$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
References: <59cea378$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Polskie a niemieckie paliwo
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 29 Sep 2017 21:09:54 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2615527
[ ukryj nagłówki ]Do Polski z niemiec jeszcze niedawno wjezdzalo kilkaset cystern paliwa dziennie.
Prawie wszystkie wwozily lewe paliwo. Przestepcy maja to do siebie ze staraja sie
maksymalizowac zyski. Jesli mogli kupic gorsze i tansze paliwo to kupowali. W Polsce
zmieszali z dobrym i jakos na kawalek chleba mogli zarobic. Teraz jest dobre paliwo.
Mogli zrobic test trzy lata temu. W samochodzie z wtryskiem i roznymi bajerami
sterujacymi zasilaniem paliwem roznica mogla byc malo zauwazalna, spalil troche
wiecej. Mam samochod z malym slabym silnikiem i gaznikiem. Czasami po zatankowaniu
jechac sie nie dawalo. Stukal, pierdzial, oleju przybywalo, gasl na wolnych obrotach.
To takie typowe usterki w pracy silnika z gaznikiem jak paliwo chujowe. Od jakiegos
roku problemy sie skonczyly.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.09.17 00:42 Tomasz Pyra
- 01.10.17 20:50 Poldek
- 01.10.17 21:25 Zenek Kapelinder
- 01.10.17 21:29 cef
- 01.10.17 21:42 p...@g...com
- 02.10.17 07:16 m4rkiz
- 02.10.17 11:03 Poldek
- 02.10.17 11:38 Zenek Kapelinder
- 02.10.17 11:58 J.F.
- 02.10.17 13:58 p...@g...com
- 03.10.17 15:06 Poldek
- 07.10.17 10:00 Budzik
- 07.10.17 10:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS