eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolskie a niemieckie paliwoPolskie a niemieckie paliwo
  • X-Received: by 10.31.218.3 with SMTP id r3mr331188vkg.28.1506719394589; Fri, 29 Sep
    2017 14:09:54 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.218.3 with SMTP id r3mr331188vkg.28.1506719394589; Fri, 29 Sep
    2017 14:09:54 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!b1no184
    4550qtc.1!news-out.google.com!x15ni1112qth.1!nntp.google.com!d13no14545qta.0!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 29 Sep 2017 14:09:54 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <59cea378$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
    References: <59cea378$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Polskie a niemieckie paliwo
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 29 Sep 2017 21:09:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2615527
    [ ukryj nagłówki ]

    Do Polski z niemiec jeszcze niedawno wjezdzalo kilkaset cystern paliwa dziennie.
    Prawie wszystkie wwozily lewe paliwo. Przestepcy maja to do siebie ze staraja sie
    maksymalizowac zyski. Jesli mogli kupic gorsze i tansze paliwo to kupowali. W Polsce
    zmieszali z dobrym i jakos na kawalek chleba mogli zarobic. Teraz jest dobre paliwo.
    Mogli zrobic test trzy lata temu. W samochodzie z wtryskiem i roznymi bajerami
    sterujacymi zasilaniem paliwem roznica mogla byc malo zauwazalna, spalil troche
    wiecej. Mam samochod z malym slabym silnikiem i gaznikiem. Czasami po zatankowaniu
    jechac sie nie dawalo. Stukal, pierdzial, oleju przybywalo, gasl na wolnych obrotach.
    To takie typowe usterki w pracy silnika z gaznikiem jak paliwo chujowe. Od jakiegos
    roku problemy sie skonczyly.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: