  • 1. Data: 2002-10-03 15:34:01
    Temat: Do uzytkownikow Neo+
    Od: "smart" <s...@N...gazeta.pl>

    Zamierzam założyć Neo+, byłem w biurze obsługi klienta i powiedzieli mi
    że transfery są na poziomie 512kbit (60kb/s), a z jakiś szybkich serwerów w
    nocy będzie lecieć nawet do 200kb/s. Czy to prawda ? Czy jest mozliwe
    osiągnięcie transferu większego niż 60kb/s na Neo+ ?

  • 2. Data: 2002-10-03 16:28:05
    Temat: Re: Do uzytkownikow Neo+
    Od: "aRKADIUSS" <j...@w...edu.pl>

    "smart" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > nocy będzie lecieć nawet do 200kb/s. Czy to prawda ? Czy jest mozliwe
    > osiągnięcie transferu większego niż 60kb/s na Neo+ ?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    nie sadzę by śmigało 200kilobajtow/sek. U mnie max to 61kb/sek i ani kilo
    wiecej....
    pozdrawiam
    Arkadiuss

  • 3. Data: 2002-10-03 22:18:48
    Od: Robert Święcki <j...@k...net.pl>

    aRKADIUSS wrote:

    > mi

    może uściślijcie: kb (kilobity), czy kB (kilobajty)?

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    This is the dawning of fallen one
    And this is is the fall of your nailed son

  • 4. Data: 2002-10-03 22:19:12
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Użytkownik "smart" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nocy będzie lecieć nawet do 200kb/s. Czy to prawda ? Czy jest mozliwe
    > osiągnięcie transferu większego niż 60kb/s na Neo+ ?

    Niemożliwe. Ustawione są QoS ATM, które nie pozwolą na takie transfery.

    MK

  • 5. Data: 2002-10-03 22:19:19
    Od: "Paweł Gruszecki" <p...@N...gazeta.pl>

    smart <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > nocy będzie lecieć nawet do 200kb/s. Czy to prawda ? Czy jest mozliwe
    > osiągnięcie transferu większego niż 60kb/s na Neo+ ?

    Byłem jednym z pierwszych użytkowników Neostrady Plus w mojej okolicy. Przez
    pierwsze dwa tygodnie, nim podłączono do węzła większą ilość nowych
    użytkowników miałem transfery na poziomie 2-3 Mb/s i to niezależnie od pory
    dnia. Tak więc osiąganie tak wysokich transferów w godzinach niskiego
    obciążenia łącza jest możliwe. Wydaje się, że wartość 512 kb/s jest wartością
    CIR (technicznie, bo nie jest to zagwarantowane w umowie), natomiast max.
    przepustowość zależy tylko od możliwości łącza. Im dalej od centrali i im
    gorszy kabel, tym gorszy transfer.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2002-10-04 07:57:57
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > nie sadzę by śmigało 200kilobajtow/sek. U mnie max to 61kb/sek i ani kilo
    > wiecej....

    Chyba, ze Ci zapomna ograniczyc to jak bedziesz mial szczescie, wycisniesz
    do
    270kB/s ;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl

  • 7. Data: 2002-10-04 13:03:14
    Od: "SCV" <"scv [NO-SPAM]"@wroc.one.pl>

    Z wykresow MRTG widze, ze nie osiagnalem nigdy wiecej niz 63,1 kB/s.
    A'propos dla tych co zastanawiaja sie nad zmiana SDI na ADSL:
    na priva moge przeslac adres do tych wykresow, widac jak duza
    jest zmiana w transferach po przejsciu.

    Pozdrawiam, SCV

  • 8. Data: 2002-10-05 20:40:25
    Od: "Tomasz Torcz, BG" <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    begin http://www.oe.faq.net.pl/bledy.html
    SCV <scv [NO-SPAM]@wroc.one.pl> :

    http://wk130.internetdsl.tpnet.pl/mrtg/ ? :)))

    --
    Tomasz Torcz Zjadanie martwych dzieci
    z...@i...-nie.spam-.pl jest barbarzynstwem!

  • 9. Data: 2002-10-05 20:40:29
    Od: "Książę Vegeta" <v...@b...net>

> [...]
    > nocy będzie lecieć nawet do 200kb/s. Czy to prawda ? Czy jest mozliwe
    > osiągnięcie transferu większego niż 60kb/s na Neo+ ?

    a odróżniasz kB od kb ?

    --
    pozdrawiam
    Książę Vegeta

  • 10. Data: 2002-10-06 17:38:10
    Od: "SCV" <"scv [NO-SPAM]"@wroc.one.pl>

    Wiem, ze to nie problem znalezc. Gorzej jak .htaccess dam no nie :P

    SCV