  • 1. Data: 2002-10-05 20:39:30
    Temat: NASK
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Witam,
    czy ktoś wreszcie kopnie tych panów w .... ?
    Niejednokrotnie zdarzało mi się doświadczyć problemów z brakiem delegacji z
    powodu braku terminowej opłaty za domenę. Zdarzyło się, że dotyczyło to
    ogólnopolskiej firmy z wieloma oddziałami, która przez kilka godzin nie
    mogła korzystać z poczty elektronicznej. Ale wczoraj przydarzyło się to
    bankowi -
    konkretnie BZ WBK S.A., gdzie przez kilka godzin nie działał cały system
    obsługi internetowej
    dostępny pod domeną centrum24.pl.
    Ja rozumiem, że płatności są drażliwym tematem i większość ma z nimi
    problemy, ale sposób w jaki sprawę załatwia NASK - brak informacji, choćby
    mailem o podejmowanych działaniach - jest niedopuszczalny.

    Z#