  • 21. Data: 2018-02-23 18:56:58
    Temat: Re: Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprzedzić
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 23 Feb 2018 11:00:36 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
    > Nie wiem, ale zgaduję. Np. nie życzyli sobie bardziej lub mniej
    > amatorskich paparazzi, którzy by jechali obok i nagrywali filmiki,
    > które
    > potem będą puszczane w internecie z niemądrymi komentarzami?

    No to powinni być konsekwentni i blokować wyprzedzanie do samej
    Warszawy.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2018-02-24 02:54:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sądzę, że możesz mieć rację. To bardzo źle świadczy o naszym rządzie.
    > Zwykle na wyższych szczeblach każdej organizacji, nawet gangu znajdują
    > się ludzie wyraźnie mądrzejsi i inteligentniejsi niż ogół społeczeństwa.

    Ależ oni są i mądrzejści i inteligentniejsi. W tym jest cały problem i
    to dopiero źle świadczy i źle rokuje.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2018-02-24 07:02:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ oni są i mądrzejści i inteligentniejsi. W tym jest cały problem i
    > to dopiero źle świadczy i źle rokuje.

    A przykładem tej ponadprzeciętnej inteligencji jest nijaki suski;)

    Shrek

  • 24. Data: 2018-02-24 07:43:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A przykładem tej ponadprzeciętnej inteligencji jest nijaki suski;)

    Nie zapominaj, że mówimy o porównaniu, a nie o wartościach absolutnych :)
    Na Suskiego też ktoś przecież głosował.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-02-24 08:41:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie zapominaj, że mówimy o porównaniu, a nie o wartościach absolutnych :)
    > Na Suskiego też ktoś przecież głosował.

    Najpierw ktoś go na liście wyborczej umieścił;) Ponadto głosowali to na
    szeregowego posła. Dalsza część jego błyskotliwej i jakże efektownej
    kariery to już przeniesienie czlonka na czoło:P

    Shrek

  • 26. Data: 2018-02-24 09:01:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Najpierw ktoś go na liście wyborczej umieścił;) Ponadto głosowali to na
    > szeregowego posła. Dalsza część jego błyskotliwej i jakże efektownej
    > kariery to już przeniesienie czlonka na czoło:P

    Ale on jest błyskotliwy i był błyskotliwy ponadkadencyjnie. Caryca
    Katarzyna tylko umedialniła jego nienachalne atrybuty. A ten kto go i
    całą resztę umieścił, to zdecydowanie głupi nie był i nie jest.
    Niestety.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2018-02-24 22:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Niekoniecznie. Jeżeli wśród 10 ludzi jest 6 głupków i 4 mądrych, to
    > która grupa wygrywa i tworzy rząd? :)

    Ide pic ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert