  • 261. Data: 2010-04-06 08:15:25
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Żadna inna grupa społeczna nie popiera z tak ogromną przewagą PO jak
    > osadzeni w więzieniach przestępcy.

    Ale rozumiesz, co znaczy słowo "żadna"?
    I że takie twierdzenie jest bzdurą z założenia, bo nikt nigdy nie badał
    każdej grupy społecznej, o ile to w ogóle jest możliwe?

    Jeśli tak - to dlaczego kłamiesz?
    Jeśli nie - to po co używasz słów, które Cię przerastają?

    P.S.
    A to że element z natury rzeczy będzie popierał partie liberalne, jest tak
    oczywiste jak to, że ciemnogród i inne debilstwo wszelkiej maści będzie
    popierał zamordystów.
    Na tej samej zasadzie można twierdzić, że następstwo dnia po nocy jest złe,
    bo więźniowie też go oczekują.

  • 262. Data: 2010-04-06 08:47:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Cóż, najwyraźniej wyważasz otwarte drzwi, ( albo masz niewystarczające
    > wykształcenie), bo z lekcji WOS w szkole średniej wiedziałbyś, że w
    > wielu konstytucjach okreslono wymagany minimalny wiek polityków
    > wybieranych na wysokie stanowiska państwowe właśnie znacznie wyższej
    > od wieku uznawanego ogólnie za pełnoletniość.

    najwyrazniej naciagasz fakty, albo w domu najzwyczajniej nie nauczono cie
    szanowac swojego interlokutora...
    Ale skoro jestem taki niedouczony - bardzo bym prosił, abys podał ile i
    jakie to sa stanowiska, które wymagaja w Polsce wyzszego wieku niz 18 lat.
    Bo mnie sie kołacze po głowie... hmmm... jedno?

    > Tak było i jest np. w
    > Polsce. Natomiast niezwykle rzadko zapisywany jest wymóg posiadania
    > okreslonego wykształcenia. A więc prawodawcy w wielu krajach wyżej
    > oceniali doświadczenie życiowe niż formalne wykształcenie.

    poczekamy na wykaz stanowisk, podyskutujemy z tym argumentem.

    > Potwierdza to od lat praktyka,- ogromna większość wybieralnych
    > polityków na najwyższych stanowiskach to właśnie ludzie po 40-ce.
    > Dotyczy to także szefów największych firm.

    i oczywiscie sciezka kariery, kolejne stopnie awansu itp nie maja tu nic do
    rzeczy...
    Znam wielu managerów, ktorzy maja około 30 lat i zajmuja wysokie
    stanowiska. Rzeczywiscie nie znam zadnego w wieku lat 20 i zgadzam sie, ze
    to juz musiałby byc jakis ewenement, zarówno pod kątem doswiadczenia,
    wykształcenia jak i zasad awansu w firmach.
    No ale musimy wrocic do danych dotyczacych wyborów - w jakim wieku sa ci
    młodzi ludzie, ktorzy wybrali PO.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 263. Data: 2010-04-06 09:22:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-05, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Słyszałeś kiedyś o niewidzialnej ręce rynku?

    To takie coś jak socjalizm, w teorii świetnie się sprawdza.

    > Wiesz kto by spłacał długi który na sypanie z kasą z budżetu z tej okazji
    > chciały zaciągać pisiory?
    > Bezrobotni?

    LOL. Rzuć okiem ile długów narobiło PO, a nie powołuj się na to co
    "obiecywała" partia opozycyjna.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 264. Data: 2010-04-06 09:27:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-06, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ale skoro jestem taki niedouczony - bardzo bym prosił, abys podał ile i
    > jakie to sa stanowiska, które wymagaja w Polsce wyzszego wieku niz 18 lat.
    > Bo mnie sie kołacze po głowie... hmmm... jedno?

    Cenzusy wiekowe obowiązujące w Polsce

    * do Sejmu - 21 lat
    * do Parlamentu Europejskiego - 21 lat
    * na urząd wójta, burmistrza i prezydenta miasta - 25 lat
    * do Senatu - 30 lat
    * na urząd prezydenta Rzeczypospolitej - 35 lat

    Chyba rzeczywiście musisz się douczyć...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 265. Data: 2010-04-06 09:32:29
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    The_EaGle pisze:
    > Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że
    > jechał 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały
    > ruch...
    >
    > Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i
    > 100zł za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Po co odbierałes mandat.;) Może sąd miałby podobne zdanie... ;) ;) ;)
    a przy okazji to wymyj uszy - usłyszysz....

    pozdrawiam
    Michał

  • 266. Data: 2010-04-06 09:38:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To takie coś jak socjalizm, w teorii świetnie się sprawdza.

    :)

    > LOL. Rzuć okiem ile długów narobiło PO, a nie powołuj się na to co
    > "obiecywała" partia opozycyjna.

    Rozumiem, ze nie bedziesz rzucał hasłami, wskazesz te liczbe z dokładna
    analiza i porównaniem do lat poprzednich?
    BTw chciałbym cie dobrze zrozumiec - zaciagniete długi sa be, ale ci co
    chcieli zaciagac je dwa razy wieksze, ale im sie nie udało sa cacy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 267. Data: 2010-04-06 09:49:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:06042010.2325EBA6@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > BTw chciałbym cie dobrze zrozumiec - zaciagniete długi sa be, ale ci co
    > chcieli zaciagac je dwa razy wieksze, ale im sie nie udało sa cacy?

    Tak, to pisiorska logika.
    Szkoda klawiatury, powrzucaj durniów do kibla i będziesz miał spokój (i
    reszta też).

  • 268. Data: 2010-04-06 09:57:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tak, to pisiorska logika.
    > Szkoda klawiatury, powrzucaj durniów do kibla i będziesz miał spokój (i
    > reszta też).

    uwazaj, pamietaj, ze tez nie jedna ostrą wymiane zdan prowadzilismy.
    I czesto, gęsto nie zgadzam sie z twoimi poglądami.
    Jakbym wtedy podszedł tak do tematu, to... sam wiesz... ;-P

  • 269. Data: 2010-04-06 09:57:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski k...@g...com ...

> [...]
    > * na urząd wójta, burmistrza i prezydenta miasta - 25 lat
    > * do Senatu - 30 lat
    > * na urząd prezydenta Rzeczypospolitej - 35 lat

    czyli poza prezydentem, o którym wspominałem, nie ma ani jednego urzedu,
    gdzie limit chocby zblizał sie do wspomnianych 40lat.
    (choc przyznaje, ze zapomniałem o tym rozgraniczeniu 18 - pełnoletnosc a 21
    - "pełna pełnoletność")

    > Chyba rzeczywiście musisz się douczyć...

    z całym szacunkiem - w ten sposób to sobie ze swoimi dziecmi rozmawiaj.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 270. Data: 2010-04-06 10:03:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:Xns9D526585973B2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > uwazaj, pamietaj, ze tez nie jedna ostrą wymiane zdan prowadzilismy.
    > I czesto, gęsto nie zgadzam sie z twoimi poglądami.

    Między różnicą w poglądach, a bredzeniem od rzeczy (przykłady sam
    przytoczyłeś) różnica jest jak między dniem a nocą.