  • 121. Data: 2010-04-01 23:29:02
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Tkwisz w błędzie (nie pierwszy raz) i nawet się nie starasz zrozumieć
    > słowa pisanego. Oczywiście istnieje możliwość, że celowo przeinaczasz
    > moje wypowiedzi dla lepszego efektu, ale to nadal nic ci nie pomoże, ani
    > niczego w tej materii nie zmieni.

    Niestety nic nie trzeba przeinaczać...

    --
    cokolwiek

  • 122. Data: 2010-04-01 23:29:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Atak na Artura niczego nie zmieni.

    Ani myślę go atakować.

    > Trzeba zmieniać durne przepisy, a
    > dokładniej ekipy które je tworzą. Za światła w dzień taka PO ma u mnie
    > przesrane do końca ich istnienia. Reszty szkodliwych działań nawet nie
    > muszę już oceniać.

    Każda kolejna jest i będzie tak samo durna.

    --
    cokolwiek

  • 123. Data: 2010-04-01 23:54:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WMP" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    .

    > Czytając twoje odpowiedzi stwierdzam że jesteś debilem, i strzel se w łeb
    > z pistoletu z pistoletu, zamiast zabijać kogoś na drodze pojebańcu.

    PLONK

  • 125. Data: 2010-04-02 01:58:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie ma takiej zasady, do przepisów musisz się stosować nawet jak są
    > bzdurne.

    chyba ironi nie paniał...
    Ta zasadanazywa sie Zdrowy rozsadek...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 124. Data: 2010-04-02 01:58:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak. Stoją w różnych i z różnych przyczyn. Nie jest prawdą, że
    > przeważnie wybierają sobie miejsca dla nich wygodne. Te miejsca mają
    > wyznaczone.

    to, ze wybiera przełozony a nie ten co siedzi w radiowozie - o niczym nie
    swiadczy.
    Mowieo całej policji a nie o pojedynczym ludku.

    > No, regularne patrole na "gierkówce" na wlocie do W-wy (Siestrzeń
    > itd.)., czy też w okolicach TVN na Wiertniczej.

    nie znam.
    Wiem jedno - 10 x czesciej widze ich na jakiejs dwupasmówce z ograniczeniem
    do 50 niz np. przy szkole, czy np. kierujacych ruchem w newralgicznych
    miejscach/momentach.

    > Muszą realizować różne cele, a wpływ do budżetu jest przy okazji.

    ROTFL. Przy okazji....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 126. Data: 2010-04-02 02:58:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jest tam coś o karaniu?

    ludziom sie troche pomyliło.
    I nie dziwie sie - definiuja to, co widza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 127. Data: 2010-04-02 02:58:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Policja jest przecież jest od karania.

    o, to ciekawe...
    Ja sadziłem, ze od dbania o bezpieczenstwo.
    Lepiej, zeby policjant dał 50zł mandatu za obicie komus ryja, czy zeby do
    tego zdarzenia nie dopuscił?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 128. Data: 2010-04-02 08:07:25
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kiu9r5l1efpa9of0l6l415vk3vpofe8n1t@4ax.com...

    > ROTFL... Nie rozśmieszaj mnie.

    Wesołego człowieka to nie trudno...

  • 129. Data: 2010-04-02 08:13:56
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Gdybym nie miał kilku znajomych w policji a także dwie osoby w rodzinie
    > to te twoje teorie o ich dobrej robocie może bym i zaakceptował ale tak
    > jak wszędzie są tam lenie

    Tu się zgodzę z naciskiem "jak wszędzie"

    i tak jak we wszystkich służbach w Polsce
    > panuje tam ciężka komuna. Policja w Polsce nie wiele zmieniła swoje
    > postępowanie od PRL i nadal robi swoje a ma dobro ludzi w dupie.

    Nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Młodość ma swoje prawa, więc nie bardzo Cię krytykuje.

    Artur(m)

  • 130. Data: 2010-04-02 08:40:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > o, to ciekawe...
    > Ja sadziłem, ze od dbania o bezpieczenstwo.
    > Lepiej, zeby policjant dał 50zł mandatu za obicie komus ryja, czy zeby do
    > tego zdarzenia nie dopuscił?

    z punktu widzenia dziury budzetowej - mandat

    Icek