  • 181. Data: 2018-04-27 09:41:22
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Apr 2018 17:56:17 +0200, w <pbssqv$ke1$3@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Widziałem test w Auto Moto z 12/2017 i różnice w czasie były minimalne.
    > Do tego okupione dużo dłuższą drogą.
    > Jak już pisałem - nadkładanie drogi żeby zyskać minutę, tylko z pozoru
    > wygląda fajnie, niby nie stoisz a jedziesz, tyle że zysk z tego
    > praktycznie żaden.

    Trzeba było wkleić.
    Podsumowanie testu jest tylko na stronie producenta:
    https://www.naviexpert.pl/blog/jaka-nawigacja-najlep
    sza/

  • 182. Data: 2018-04-27 09:45:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Apr 2018 07:57:19 +0200, w <pbue3u$1hn$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Jeśli tak jest, to 5h jazdy dziennie daje wieczny darmowy abonament? Tak
    > to działa? Jeśli tak, to rewelacja.

    Dokładne warunki musiałbyś sprawdzić na stronie producenta.
    W każdym bądź razie póki mnie te bonusy nalicza, nie wnikam w szczegóły :)

  • 183. Data: 2018-04-27 19:52:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-04-2018 o 09:41, r...@k...pl pisze:

    > Trzeba było wkleić.

    Musiałbym zeskanować, mam tą gazetę w pracy (nie swoją).
    Sprawdzałem dzisiaj - NE wygrał z Automapą ledwo o 3 minut, z innymi o
    5-10 minut.
    Ale wybrał dużo dłuższą drogę.

    Najlepszy czas to było 48 minut, zysk procentowy prawie żaden.

  • 184. Data: 2018-04-27 19:52:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-04-2018 o 07:57, Marek S pisze:

    > Jeśli tak jest, to 5h jazdy dziennie daje wieczny darmowy abonament?

    A kto tyle jeździ?
    Kierowcy tirów?

  • 185. Data: 2018-04-27 19:54:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-04-2018 o 23:50, Marek S pisze:

    > To zbyt daleka dygresja była :-)  Nie jestem w temacie.

    > Tak, ale wątek jest o tym, że chcę nawigację omijającą korki na 30km
    > trasie do pracy :-) A wspomniana godzina i więcej bardzo często mi mija
    > na tym odcinku.

    Ja przez Twoje narzekanie na yanosika straciłem wczoraj 10 minut.
    Pokazał trasę dobrze, ale nie wierzyłem mu że nie ma korka na trasie
    katowickiej, który był w dni poprzednie i pojechałem objazdem.....

  • 186. Data: 2018-04-27 21:40:04
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 11:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > To jest wina mapy, ze taka droga tam jest, choc w rzeczywistosci jej nie
    > ma.

    Nie czytasz co piszę. Ta droga już była i tylko nie została otwarta.

    > Co program winny, ze prowadzi najlepsza dostepna droga ?

    A po bezdrożach nie może ? :-)

    > Oczywiscie jak sie takie rzeczy umieszcza, to powinna byc zgrubna data
    > otwarcia drogi, z zapasem.
    > Widac tez zabraklo.
    >
    > A offline ... no owszem, online moglaby przyjsc informacja, ze droga
    > ciagle zamknieta ... ale chyba sensowniej byloby rozsylac nowa date
    > otwarcia.

    Co za różnica ?! Droga nie została jeszcze otwarta a inna została
    zamknięta. I przez obie ten durny program Microsoft'a usiłował
    prowadzić. Był oczywiście do tego stopnia durny, że jak się odjechało
    nawet hen daleko to potrafił poprowadzić z powrotem na tę drogę małymi
    uliczkami tak, że się nie skapnąłem.

  • 187. Data: 2018-04-27 21:43:57
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 17:44, Cavallino pisze:

    > To jest mapa.
    > Ze źle skategoryzowanymi drogami.
    > Sprawdź sobie - wgraj starszą mapę i zobacz, że nie będzie tej drogi.

    > A ja Ci tłumaczę że jest dokładnie odwrotnie i ich mapy zawierają takie
    > informacje, w sensie, ze dany odcinek ma przypisaną datę po której
    > zostanie otwarty (albo powinien mieć, a nie ma).
    > Tyle że dane są błędne, a raczej niezgodne z rzeczywistością.

    Nie ma żadnego znaczenia czy w mapie jest data otwarcia bo routing musi
    korzystać z aktualnych danych o drodze. Jak jakąś drogę zamkną to nie
    prowadzi po niej.

  • 188. Data: 2018-04-27 21:44:54
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 09:21, r...@k...pl pisze:

    > Nie bug Navteqa, tylko pirackich wersji I-go. A raczej sposobu ich konwersji do
    > formatu I-go. Podczas konwersji usuwanie są informacje o blokadach.
    >
    > Ponieważ Navteq ma b. dokładne mapy i szybko aktualizowane, to takie kwiatki są
    > tam na porządku dziennym.
    >
    > Mapy Navteqa w legalnym sofcie nie mają takiego problemu.

    Ale, że jak dzisiaj zamkną drogę to jutro mapa jest ?

  • 189. Data: 2018-04-27 23:11:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Apr 2018 21:44:54 +0200, w <pbvujp$chs$2@news.icm.edu.pl>, kk
    <k...@o...pl> napisał(-a):

    > Ale, że jak dzisiaj zamkną drogę to jutro mapa jest ?

    Nie, w pirackich Igo w ogóle nie było informacji o blokadach.
    Jak droga była na mapie, to zawsze nią prowadziło.

  • 190. Data: 2018-04-27 23:15:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Apr 2018 19:52:14 +0200, w <pbvo0b$705$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > 5-10 minut.
    > Ale wybrał dużo dłuższą drogę.
    >
    > Najlepszy czas to było 48 minut, zysk procentowy prawie żaden.

    6% w sumie nieźle -- trudno aby było 50%
    Jeżeli wybrali trasę Najszybszą, to normalne że wybrał najszybszą, a nie
    najkrótszą.
    Po wybraniu trasy wyświetla alternatywy -- wybierasz którą chcesz trasę.

    Mnie regularnie proponuje do wyboru: 10km/25min vs 20km/22min.