-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Polećcie nawigację
Date: Fri, 20 Apr 2018 19:10:49 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 75
Message-ID: <pbd6ut$a2e$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1524244253 10318 89.69.207.111 (20 Apr 2018 17:10:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Apr 2018 17:10:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629585
[ ukryj nagłówki ]Witam Was,
Wczoraj szlag mnie trafił gdy prowadzony Yanosikiem wracałem z pracy do
domu 2.5h. Bez korków drogę 35km pokonuję w ok 40 minut. Z zazdrością
patrzyłem na ulicę równoległą do obwodnicy trójmiejskiej, po której auta
śmigały, że aż miło, a ja prowadzony Yanosikiem stałem i stałem.
Pierwsze 10km pokonałem w 1.5h!!! Chyba czas skończyć z darmowymi
aplikacjami. Napiszę jakie mam obserwacje, przynajmniej te negatywne i
czego chciałbym uniknąć.
1. Yanosik.
Po niedawnej dyskusji ma jego temat odkryłem dzięki Wam, że posiada on
możliwość uruchomienia starych map, dużo lepszych funkcjonalnie od
aktualnych. Pokazują one natężenie ruchu w odróżnieniu od nowych. Ale
jak się okazało - nie załatwia to sprawy. Okazało się bowiem, że to g...
zupełnie nie radzi sobie z korkami. Wygląda na to, że proponuje objazdy
ale tylko takie, które są w bliskiej okolicy. Zaoszczędzony czas na
dłuższych objazdach nie jest brany pod uwagę, w szczególności gdy trzeba
zawrócić by dostać się na ten objazd.
Offtopic - musicie to zobaczyć na obrazkach jaki badziew jest z
Yanosika, bo uwierzyć nie mogłem jaki numer wywinął.
https://www.google.pl/maps/@54.392117,18.4977945,14z
Jechałem drogą 472 (Słowackiego) od strony Gdańska. Obwodnica stała z
powodu wypadku aż do Gdyni Wielki Kack, przed zjazdem na Gdynię Karwiny.
Mimo to Yanosik skierował mnie na obwodnicę mimo, że widział, ze nawet
zjazd na nią jest zatkany. Tymczasem Radarowa / Galaktyczna była
kompletnie pusta. Gdybym nią jechał, to połowę korka bym zaoszczędził.
Przypuszczam, że godzinę. W końcu dotarłem do węzła z ulicą Wodnika (nad
obwodnicą) i wbiłem się w objazd aż do Osowej i dalej, do Karwin. Tam
obwodnica była pusta. Zaledwie parę aut na krzyż wyprzedziłem do jej
końca. Gdybym od początku tak jechał, to podróż zajęłaby ok 1h.
Druga sprawa, to mega wielka dysfunkcjonalność: po wyznaczeniu trasy nie
pokazuje natężenia ruchu na przyległych ulicach. Nie można zatem ocenić
czy ruch na nich jest szybszy. Nawigacja MUSI pokazywać ruch w okolicy.
Trzecia sprawa - w trybie bez wyznaczonej trasy w ogóle, nawet w
maksymalnym powiększeniu, nie pokazuje natężenia ruchu na zoomowanej
drodze. To też eliminuje aplikację / urządzenie.
2. Mapy Google.
Stojąc i nudząc się w kompletnym zatorze uruchomiłem Ruch Google by
dowiedzieć się jaki ruch panuje w okolicy w celu zmiany trasy. No i
dowiedziałem się, że 50m ode mnie jest prawie pusta na całej długości
ulica. Patrząc na zajętość ulic wyznaczyłem trasę objazdu. Gdyby nie to,
to chyba nocowałbym na obwodnicy.
Obie nawigacje nie potrafiły poprawnie wyznaczyć objazdu. Dzięki Googlom
ręcznie to uczyniłem. Nawigacja musi pozwalać na planowanie trasy.
Obie nawigacje nie sprawdzają się w mieście. Powtarzalna sytuacja: Sopot
zawsze jest najbardziej zakorkowanym w godzinach szczytu odcinkiem na
trasie Gdańsk - Gdynia. Światła wydają się być niezsynchronizowane albo
nie dostosowują się do warunków na drodze. Większość czasu stania w
korku tam upływa. Tymczasem są na trasie piękne objazdy i żadna z
nawigacji (z wyznaczoną trasą) ich nie oferuje.
Przykładowo:
https://www.google.pl/maps/@54.4272772,18.5687678,16
z
Aleja Niepodległości stoi. Wzdłuż niej wiedzie Rzemieślnicza. Tam chyba
nigdy nie ma korków i zawsze z niej korzystam. 660m można zaoszczędzić.
Jeśli wypuścimy się dolnym Sopotem, to mimo remontu (układanie rur)
przed Gdynią i ruchu wahadłowego, jest nieporównywalnie szybciej.
Na odcinku zaledwie 30 paru km można zaoszczędzić (ok godziny 16) czasem
godzinę lub więcej, gdy sami trasę wyznaczamy. Chciałbym mieć nawgację,
która takie rzeczy potrafi. Nie chcę analizować ruchu we własnym
zakresie by trasę ustalać.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.18 19:19 Zenek Kapelinder
- 20.04.18 22:14 Marek S
- 20.04.18 22:32 Alf/red/
- 20.04.18 22:53 Marek S
- 21.04.18 06:44 Cavallino
- 21.04.18 06:46 Cavallino
- 21.04.18 06:47 Cavallino
- 21.04.18 11:42 Marek S
- 21.04.18 11:49 Alf/red/
- 21.04.18 11:54 Alf/red/
- 21.04.18 11:57 Marek S
- 21.04.18 13:15 Cavallino
- 21.04.18 13:16 Cavallino
- 21.04.18 13:20 Cavallino
- 21.04.18 14:40 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=