eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPołącz z ekranem bezprzewodowym › Połącz z ekranem bezprzewodowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Połącz z ekranem bezprzewodowym
    Date: Tue, 1 Nov 2016 20:45:02 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 9
    Message-ID: <nvarc0$9i0$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.155.81
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1478029504 9792 81.219.155.81 (1 Nov 2016 19:45:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Nov 2016 19:45:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1251141
    [ ukryj nagłówki ]

    Udało mi się wyświetlić obraz z laptopa na telewizorze. Niestety tylko
    raz. Przy drugiej próbie program antywirusowy (Eset) zapytał, czy mam
    pozwolić na zmiany - kliknąłem tak, potem zapytał, czy sieć z którą się
    łączę jest publiczna, czy domowa - kliknąłem domowa. I na tym koniec.
    Już się nie mogę połączyć z ekranem bezprzewodowym. Za każdym razem
    komunikat, że nie da się nawiązać połączenia. Wyłączenie zapory i
    antywirusa nic nie daje.
    Jakieś pomysły na naprawę?
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: