  • 71. Data: 2015-04-08 18:46:42
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: <6...@3...184642.invalid> (Tom N)

    Tomasz Gorbaczuk w
    <news:op.xwr5uagkg01fvf@l-089.harvard.local>:

    > ale ja pisałem odnośnie posta, w którym stało, że na nowym
    > odcinku S8 nie ma gdzie zatankować.

    Kłamiesz trolu: "Jeszcze nie trafiłem w PL na drogę, na której nie miał bym
    w promieniu 20km możliwości zatankowania."

    Autostrada to nie droga trolu?

    --
    'Tom N'

  • 72. Data: 2015-04-08 18:58:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 18:46 Tom N <6...@3...184642.invalid> pisze:

    > Kłamiesz trolu: "Jeszcze nie trafiłem w PL na drogę, na której nie miał
    > bym
    > w promieniu 20km możliwości zatankowania."
    >
    > Autostrada to nie droga trolu?

    Jak chcesz być taki dokładny to przeczytaj komuś mądrzejszemu zdanie
    które napisałem i poproś o wytłumaczenie.
    Podpowiem:
    "jeszcze nie trafiłem" - oznacza, że ja Tomasz Gorbaczuk jeszcze nie
    miałem w PL takiego przypadku abym w potrzebie nie mógł znaleźć stacji
    paliw w pobliżu drogi, którą jechałem .
    Nie oznacza to, że nie ma takich miejsc gdzie stacje mogą być oddalone i o
    50km od siebie - ja po prostu na nie jeszcze nie trafiłem.
    Z racji tego, że robię całkiem sporo km rocznie wnioskuję, że dużo takich
    białych plam nie ma.
    Jak dojdziesz do gimnazjum - będziesz miał sporo zadań z treścią z matmy,
    jest szansa, że wtedy poćwiczysz sobie mózgownicę i dasz radę to ogarnąć.
    Na razie się nie przejmuj.

    TG

  • 73. Data: 2015-04-08 19:06:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 18:42 Tom N <9...@6...184258.invalid> pisze:

    > Czyliś kiepski trolik

    Miałem przypadek, że na autostradzie w centrum Europy nie mogłem
    zatankować przez 120km.
    Nigdy by mi nie przyszło do głowy pisać, że na każdej autostradzie są
    stacje co 20km.
    Wątek był o S8 - czyli ekspresówce z której można swobodnie zjechać - to
    jest zupełnie inna sytuacja.

    TG

  • 74. Data: 2015-04-08 19:21:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 18:46 Tom N <6...@3...184642.invalid> pisze:

    Może podzielisz się z innymi numerami dróg gdzie oprócz S8 miałeś problem
    z zatankowaniem i nie dałeś rady znaleźć stacji?
    Będzie z pożytkiem dla wszystkich.
    Rozumiem, że ten atak na mnie to z powodu tego, że wprowadzam innych w
    błąd i narażam ich na wymierne straty finansowe? (laweta, taksówka itp).
    Nie jest to z czystej chęci do...lenia?

    TG

  • 75. Data: 2015-04-08 19:32:02
    Od: <1...@1...193202.invalid> (Tom N)

    Tomasz Gorbaczuk w

    > Jak chcesz być taki dokładny
    [...]
    > Jak dojdziesz do gimnazjum
    [...]

    Kiedyś nauczysz, a póki co, to udowadaniasz, że troll jak mu sie argumenty
    kończą, zaczyna wycieczki ad personam.

    > Na razie się nie przejmuj.

    I jeszcze się lubi bawić w psychologa/psychiatrę...

    --
    'Tom N'

  • 76. Data: 2015-04-08 19:32:16
    Od: <8...@4...193216.invalid> (Tom N)

    Tomasz Gorbaczuk w

    > Miałem przypadek

    Wiesz co jest przypadłością trolla?

    Tnie cytaty tak, żeby można było trolować.

    To wyciąłeś, a następnie twierdzisz, że autostrada to nie droga -- trolujesz
    i to kiepsko.

    --
    'Tom N'

  • 77. Data: 2015-04-08 20:10:59
    Od: <8...@7...201059.invalid> (Tom N)

    Tomasz Gorbaczuk w

    > W dniu .04.2015 o 18:46 Tom N <6...@3...184642.invalid> pisze:

    > Może podzielisz się z innymi numerami dróg gdzie oprócz S8 miałeś problem

    Może przestaniesz trolować i imputować, że mowa o S8...

    > wprowadzam innych w błąd

    Owszem, droga to droga, czy Sx czy Ax bez znaczenia w przypadku omawianym.

    --
    'Tom N'

  • 78. Data: 2015-04-08 20:15:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 19:32 Tom N <8...@4...193216.invalid> pisze:

    > Wiesz co jest przypadłością trolla?
    >
    > Tnie cytaty tak, żeby można było trolować.

    > To wyciąłeś, a następnie twierdzisz, że autostrada to nie droga --
    > trolujesz
    > i to kiepsko.

    Chłopie, niczego celowo nie tnę, niczego się nie wypieram. Odczep się ode
    mnie.
    Jak na razie to Ty zręcznie manipulujesz cytatami.
    Wyjaśniłem już kilka razy co miałem na myśli.

    Napisałem swoje zdanie na temat dostępności stacji pali w PL i w
    szczególności na S8 - ktoś to nawet potwierdził.
    Jak się z nim nie zgadzasz, podaj rozsądne argumenty - chętnie przeczytam,
    być może również skorzystam z Twoich rad pt. gdzie nie jechać z 1/4 paliwa
    w baku.
    Nie napisałeś nawet pół zdania w temacie wątku - ale zarzucasz mi
    trolowanie...

    TG

  • 79. Data: 2015-04-08 20:17:29
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 20:10 Tom N <8...@7...201059.invalid> pisze:

    > Może przestaniesz trolować i imputować, że mowa o S8...

    Nie pogrążaj się, odpowiedziałem na to zdanie:

    "Przejedź się na oparach S8 z Wrocka do skrzyżowania z E75 to zmienisz
    zdanie"

    TG

  • 80. Data: 2015-04-08 20:35:44
    Od: <9...@6...203544.invalid> (Tom N)

    Tomasz Gorbaczuk w

    > Nie pogrążaj się, odpowiedziałem na to zdanie:

    > "Przejedź się na oparach S8 z Wrocka do skrzyżowania z E75 to zmienisz
    > zdanie"

    Może na to:

    "Autostrada do inna sprawa, lepiej mieć zawsze zapas w baku na te
    100-150km."

    To jak? Czy Autostrada to droga, czy nie? Trollu!

    --
    'Tom N'