  • 101. Data: 2014-08-20 13:17:59
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2014-08-19 22:28, Pszemol pisze:

    >Ok. Wobec tego napisz jaki sens jest naklejania tej folii przez
    >producenta. Boi się że ekran się porysuje w trakcie transportu?? W
    >mniej więcej trzech warstwach opakowania i sarkofagu ze styropianu???

    Celne pytanie.
    Jest mozliwe ze oni to naklejaja na poczatku produkcji, zeby chronic
    jeszcze w czasie montazu ...

    J.

  • 102. Data: 2014-08-20 13:30:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Tak jest ze wszystkim - nowy samochód kupisz i co?
    >Poobklejasz go ze wszystkich stron folią? Chyba nie...
    >A znacznie droższy niż telefon!

    No wlasnie serce o kazda ryse boli.
    Obkleic folia ? Ha, to nie jest takie glupie :-)

    >Jak weźmiesz papier ścierny i zmatowisz ekran to będą rysy utrudniać.

    Mam i takie zmatowione obszary.

    >Ale jak będziesz ich miał 2-3 sztuki na rok to nie będą zauważalne...

    A to zalezy gdzie bedzie i co w tym miejscu sie wyswietla.

    >A tego typu rysy pojawiają się na Gorilla Glass.

    I tu mozesz miec racje ... ale ja nie jestem pewien co mam ...
    nozyczki wyciagnac, czy folie kupic ? :-)

    >Sorki, ale nie po to kupuję mały, zgrabny telefon mieszczący
    >się w przedniej kieszeni spodni aby go wkładać potem do

    Skarpeta niewiele pogrubia.
    Dla mnie byloby uciazliwe samo wyciaganie i wsadzanie.

    >jakiegoś okropnego pudełka i cierpieć z nim codziennie
    >na wypadek jakiegoś mało-prawdopodobnego ryzyka że
    >coś się z nim stanie.

    Imo - wcale nie takie malo prawdopdobne, ale moze szklo na ipfone
    naprawde dobre :-)

    >Trudno, stanie się to albo kupię nowy
    >albo będę używał stary

    No wlasnie - widac na amerykanska kieszen iphone tez drogi.
    I nie ma co twierdzic ze kosztuje jednego dolara :-)

    >- nie ma co płakać, wypadki się zdarzają.

    Owszem. Ale mozna zapobiegac :-)

    >Nie ma sensu utrudniać sobie i uprzykrzać korzystanie z telefonu
    >CODZIENNE z powodu nikłej szansy że coś się mu może stać...

    No i dlatego skarpety nie mam.
    Ale uzywam czegos takiego
    http://www.izigsm.pl/sklep-pokrowiec-do-nokia-lumia-
    520-id11343400.html

    W miare wygodne, malo przeszkadzalo ... tylko teraz trzy telefony
    nosze a to strasznie pogrubia :-)

    Podobaja mi sie te samsungowe Flip Cover, cienkie, IMO mniej
    zabezpieczaja, ale zawsze troche cos, no i pare wad maja ..

    J.

  • 103. Data: 2014-08-20 14:16:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-20 13:17, J.F. pisze:

    > Celne pytanie.
    > Jest mozliwe ze oni to naklejaja na poczatku produkcji, zeby chronic
    > jeszcze w czasie montazu ...
    >
    > J.

    No cóż, jakaś przyczyna takiego naklejania jest,. Może Przemol, jako
    zorientowany nas uświadomi...

  • 104. Data: 2014-08-20 16:22:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Gdybym zamierzal ja dalej uzywac to jak najbardziej bym to zrobil - zdjal
    > te folie, nalozyl druga nowa :-)
    >
    > Ale nie zamierzam, drugi telefon juz kupiony ... i juz ma folie nakiejona
    > :-)

    To się nie przekonasz :-)

  • 105. Data: 2014-08-20 16:23:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Celne pytanie.
    > Jest mozliwe ze oni to naklejaja na poczatku produkcji, zeby chronic
    > jeszcze w czasie montazu ...

    ... i nawet na niej widzisz rysy :-)

  • 106. Data: 2014-08-21 00:41:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote in message

    > Nigdzie nie przeczytałem, żeby ktoś napisał, że bez tego nie da się żyć.
    > Możesz podać jakiś cytat?
    > Czytałem tylko, że niektórzy używają, w tym i ja kupiłem. I podkreślałem,
    > że zrobiłem to dlatego, że mój poprzedni telefon był porysowany i nie chcę
    > tego powtórzyć na nowym.

    Poprzedni telefon też był smartfonem z Gorilla Glass?
    Bo jeśli nie, to raczej przykład nieadekwatny do sytuacji...

  • 107. Data: 2014-08-21 00:42:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Tak, używałem i widzę różne telefony, w futerałach ochronnych i z foliami
    > na ekranach i bez tych ochron. Generalnie folia, o ile w ogóle
    > użytkownikowi przeszkadza, to w bardzo znikomym stopniu. Natomiast brak
    > takiej folii w określonym trybie użytkowania może przynieść opłakane
    > skutki. I nic tu nie pomoże hasło "Gorilla Glass".

    Opłakane skutki?
    Kto płacze jak mu się ryska na ekranie zrobi?
    Dziecko jakieś?

  • 108. Data: 2014-08-21 00:44:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ekran telefonu noszonego w kieszeni
    > nie ma nic wspólnego z kanapą w domu.

    Dla producenta ma coś wspólnego: chce on aby został dostarczony
    do końcowego klienta w dziewiczym stanie... Tak samo robią
    producenci zegarków - nakładają folię na szkiełko i tą folię, mam
    nadzieję, użytkownicy zegarków zdejmują zanim zaczną je uzywać?

  • 109. Data: 2014-08-21 01:01:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No wlasnie serce o kazda ryse boli.
    > Obkleic folia ? Ha, to nie jest takie glupie :-)

    Boli, ale przeżywasz i przechodzisz nad sprawą do porządku dziennego.

    > Mam i takie zmatowione obszary.

    Przestań... poważnie? Na gorilla glass?

    > A to zalezy gdzie bedzie i co w tym miejscu sie wyswietla.

    Nieprawda. Ryski są widoczne tylko pod światło, nie przeszkadzają
    w oglądaniu ekranu - po prostu ich nie widać na tle włączonego LCD.

    > I tu mozesz miec racje ... ale ja nie jestem pewien co mam ... nozyczki
    > wyciagnac, czy folie kupic ? :-)

    Jakiekolwiek szkło jest sto razy lepsze niż plastiki w starych/tanich
    telefonach.

    > Skarpeta niewiele pogrubia.
    > Dla mnie byloby uciazliwe samo wyciaganie i wsadzanie.

    Niewiele??? Zwykle to jest 100% grubszy.

    > Imo - wcale nie takie malo prawdopdobne, ale moze szklo na ipfone naprawde
    > dobre :-)

    Najwyraźniej dobre, skoro przeżyło wypad z kieszeni na rowerze,
    przejażdżkę po asfalcie na ulicy i odbicie od krawężnika bez
    widocznych rys dodatkowo do tych co już wcześniej się zrobiły.

    > No wlasnie - widac na amerykanska kieszen iphone tez drogi.
    > I nie ma co twierdzic ze kosztuje jednego dolara :-)

    Jedno drugiemu nie przeszkadza - kosztuje 1zł w abonamencie.
    Ale raz na dwa lata... Jak zniszczysz (np. utopisz w słonej wodzie)
    to drugiego za 1zł nie dostaniesz, prawda?

    > Owszem. Ale mozna zapobiegac :-)

    Ale to kosztuje niewygodę noszenia telefonu w osłonce.

> [...]
    520-id11343400.html

    > W miare wygodne, malo przeszkadzalo ... tylko teraz trzy telefony nosze a

    Beznadzieja. Telefon przestaje się slizgać przy wkładaniu do/z kieszeni.

    > Podobaja mi sie te samsungowe Flip Cover, cienkie, IMO mniej
    > zabezpieczaja, ale zawsze troche cos, no i pare wad maja ..

    I poczekaj aż Ci trochę piasku pod tą flip-cover się załapie...
    Wtedy dopiero porysujesz :-)

  • 110. Data: 2014-08-21 07:28:40
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-21 01:01, Pszemol pisze:

    > Nieprawda. Ryski są widoczne tylko pod światło, nie przeszkadzają
    > w oglądaniu ekranu - po prostu ich nie widać na tle włączonego LCD.

    Bzdura. Chyba nie widziałeś nigdy porządnych rys.
    Mój SE miał parę głębszych rys na samym środku ekranu i gdy wyświetlało
    się na nim coś jasnego, wszystkie rysy stawały się wyraźne (wyglądają na
    ciemniejsze od tła), nie dając o sobie nigdy zapomnieć. Po czasie się do
    nich przyzwyczaja, ale zawsze przeszkadzają i wyglądają paskudnie.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/