  • Data: 2014-08-14 12:12:23
    Temat: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj zrobiłem rundę po kilku sklepach i okazuje się, że kupno
    skarpetki na telefon to nie taka prosta sprawa, jak myślałem.
    Ponieważ telefon mam nowy, chciałbym go od razu zabezpieczyć przed
    zniszczeniem. Niestety każdy model ma inne wymiary i półki się aż
    uginają od różnorodnych pokrowców, a żaden mi nie przypasował. Może nie
    tylko z powodu rozmiaru. Różowe, czerwone z cekinami, diamentowe,
    kwiatowe i podobne to od razu omijałem ;) i szukałem czegoś banalnego,
    najlepiej czarnego i nie rzucającego się w oczy. A z takimi to już jest
    problem. Chciałem prostą skarpetę za 5zł, ale nie znalazłem. Są jakieś
    super wynalazki pseudo (lub nie) skórzane, plastikowe, gumowe i inne.
    Kosztują majątek, zwykle w przedziale 60-130 PLN, co już jest naprawdę
    przegięciem. Nie kupiłem na koniec nic. Te tanie, które wyglądały
    przyzwoicie, nie pasowały i telefon (Samsung Galaxy Core) do nich nie
    wszedł. Jest spory. Rozmiar skarpetki nazwany XL był za ciasny.

    Ciekawy jestem czego używacie w celu ochrony swoich smartfonów/telefonów?
    Do tej pory przerobiłem w życiu kilka różnych i najlepiej sprawdziła się
    zwykła "skarpeta", taka jak to:
    http://allegro.pl/etui-zamszowe-neo-czarna-m-wysylka
    -0zl-i4455463917.html
    Telefon się z tego łatwo wyjmuje, jest mu miękko i się nie rysuje, a
    przy okazji zawsze wsadzenie go do środka trochę go przeczyści jak szmatka.

    Próbowałem kiedyś takich silikonowych przeźroczystych trumienek, ale
    były tragiczne. Do srodka wchodził syf i w tym telefon był brudniejszy
    niż bez niczego.

    Miałem raz taką plastikową trumnę składaną z dwóch stron (przód+tył) z
    szybką z przodu na ekran i dziurą na klawisze. Masakra. Pod szybkę
    weszły śmieci, które zrysowały mi wyświetlacz. Takiego czegoś nigdy więcej.

    Nie wiem jak najlepiej ochraniać tylną stronę telefonu z szybką od
    aparatu fotograficznego. To miejsce niczym nie jest chronione, telefon
    na tym przecież ciągle leży. Jak się porysuje, to wszystkie zdjęcia będą
    wychodziły potem do dupy. Mój obecny SE K800 miał zamykany obiektyw
    klapką i problemu z tym nie było, ale teraz już tak mieć nie będę. Jak
    sobie z tym radzicie? Czy po prostu nosicie byle jak licząc na to, że
    jakoś to będzie? ;)

    Aha, folię na wyświetlacz kupiłem. Nie było łatwo. Dziesiątki wersji,
    żadna na mój telefon. Najbliższa mojemu była dla Galaxy Core Plus, która
    okazała się za długa o jakieś pół centymetra i nie do końca dobrze
    naszła na dolny przycisk. Żyć z tym można, ale "panie premierze, jak
    żyć?" ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/