  • 111. Data: 2017-04-07 13:48:47
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To na wycieczkach mozna nie stosowac sie do znakow? Bardzo wychowawcze bylo to co Ci
    zrobili. Najwczesniej takie wykroczenie zrobisz za 15 lat.

  • 112. Data: 2017-04-07 14:17:19
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > To jest zwyczajna jezdnia przeznaczona do jeżdżenia, na której jedynie nie
    > wolno parkować, więc żadne koperty ani tym bardziej "zebry" nie powinny
    > się tam znaleźć.

    Inaczej byś gadał cwaniaczku jakbyś zapacił 615, i szukałbyś auta pół dnia
    po całym Krakowie podczas wycieczki na której chciałbyś odpocząć ....

    Endriu

  • 113. Data: 2017-04-07 14:33:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 7 Apr 2017 14:17:19 +0200, w <oc800f$60g$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Endriu" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Inaczej byś gadał cwaniaczku jakbyś zapacił 615, i szukałbyś auta pół dnia
    > po całym Krakowie podczas wycieczki na której chciałbyś odpocząć ....

    Mam wrażenie, że wyborcy Korwina są jacyś wybitnie niepełnospytni...

  • 114. Data: 2017-04-07 14:54:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2017 o 14:33, r...@k...pl pisze:

    > Mam wrażenie, że wyborcy Korwina są jacyś wybitnie niepełnospytni...

    A to Endriu nie siedział na socjalu w Skandynawi?

    Shrek

  • 115. Data: 2017-04-07 15:33:39
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 07.04.2017 o 14:17 Endriu <p...@i...pl> pisze:

    > Inaczej byś gadał cwaniaczku

    Jeśli nie zauważyłeś to przypominam, że nigdzie nie napisałem że dobrze Ci
    tak, żeś fajtłapa, albo że ja bym się na pewno nie pomylił. Jeśli chcesz
    to mogę współczuć. Ale nie przekonuj, że to nie twoja wina bo nie było
    widać znaku (który był przeznaczony dla jadących z przeciwnej strony).

    --
    SW3
    ----

  • 116. Data: 2017-04-07 15:36:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak na razie to drobnym cwaniaczkiem Ty chciales byc, ale trafiles na wiekszych
    cwaniakow. I oduczyli Cie cwaniakowania na nablizsze kilkanascie lat. I tak masz
    farta ze w Polsce zyjesz. Poogladaj wojny parkingowe. W usa wielu ma szczescie jak
    nastepnego dnia odbierze odholowany za zle parkowanie samochod.

  • 117. Data: 2017-04-07 16:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

    > Korwin proszę
    > cię przestań już gadać o tym hitlerze i o tym że baby sa przeciętnie
    > głupsze od chłopa, i wygraj wreszcie te wybory, bo żyć sie odechciewa

    Zazdroszcze naiwnosci :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 118. Data: 2017-04-07 19:23:56
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jeśli chcesz to mogę współczuć.

    To współczuj.

    Endriu

  • 119. Data: 2017-04-07 19:24:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik radekp

    > Inaczej byś gadał cwaniaczku jakbyś zapacił 615, i szukałbyś auta pół dnia
    > po całym Krakowie podczas wycieczki na której chciałbyś odpocząć ....

    Mam wrażenie, że wyborcy Korwina są jacyś wybitnie niepełnospytni...
    ---
    Czego nie zrozumiałeś ?