  • 1. Data: 2009-06-16 11:10:07
    Temat: Podziwiam ludzi, którzy żyją ,,off-line"
    Od: "AkreoTV" <a...@p...pl>

    Przywykliśmy już do stałego postępu technologicznego, stajemy się jego
    niewolnikami, a najgorsze w tym wszystkim jest chyba jest to, że sami
    ulegamy presji rynku i kreatywnym pomysłom speców od marketingu. Prawie
    wszyscy mają przy sobie telefony komórkowe, palmtopy, czy nawet netbooki,
    ponieważ właśnie teraz zaczyna się na nie moda. A wszystko po to, aby być
    cały czas w kontakcie, być po prostu ,,on-line". Jeżeli chodzi o mnie, to
    sama jakoś dziwnie się czuję, kiedy wyjdę z domu i zapomnę zabrać ze sobą
    komórki. Co będzie, jeżeli ktoś będzie chciał się ze mną skontaktować, lub
    gorzej, jeżeli .....

    Przeczytaj całość - http://akreo.tv/blogComents/0/0/79

  • 2. Data: 2009-06-16 17:06:20
    Temat: Re: Podziwiam ludzi, którzy żyją ,,off-line"
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Przeczytaj całość - http://akreo.tv/blogComents/0/0/79

    Przeczytałem, nic odkrywczego, poza tym, że mamy XXI wiek i są
    jeszcze(na szczęście) na Ziemi ludy, które nie znają koła.

  • 3. Data: 2009-06-16 17:21:56
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > Przeczytałem, nic odkrywczego, poza tym, że mamy XXI wiek i są jeszcze(na
    > szczęście) na Ziemi ludy, które nie znają koła.

    Baba spamuje na wszystkich grupach i swoje odkrywcze myśli przedstawia. Nic
    nowego.

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-06-16 21:48:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Wojciech Kulesza" news:h18kbm$o5c$1@inews.gazeta.pl

    > Baba spamuje na wszystkich grupach i swoje odkrywcze myśli przedstawia.
    Nic
    > nowego.

    Stopnie w szkołach już wystawione więc przyszłorocznej maturzystce się
    ewidentnie nudzi... ;)

  • 5. Data: 2009-06-16 22:08:54
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wprawia się do roli sponsorowanej przez mężusia d..y domowej.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-06-17 06:19:09
    Od: "AkreoTV" <a...@p...pl>

    Przepraszam szanownych grupowiczów za ten mój niepotrzebny post.

    Pozdrawiam

    Iwona