  • 61. Data: 2016-12-01 18:01:06
    Temat: Re: Podwyżka OC - rekord?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA6D0C051B23C7budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Nie widze problemu - chetnie zapłace Oc na siebie zamiast na
    >samochody...
    >Ale ejdnak na razie płace za samochod. teoretycznie, jak widac...

    Ciagle nie wiem jak to z ta szkoda bylo, ale jesli spowodowales, to
    widzisz - placisz niby za auto, ale tak naprawde za siebie.
    Czyli dobrze jest :-)

    J.

  • 62. Data: 2016-12-01 21:16:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ciagle nie wiem jak to z ta szkoda bylo, ale jesli spowodowales, to
    > widzisz - placisz niby za auto, ale tak naprawde za siebie.
    > Czyli dobrze jest :-)

    Nie ja.
    Ktos jechał moim samochodem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 63. Data: 2016-12-01 21:20:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 grudnia 2016 21:16:29 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Nie ja.
    > Ktos jechał moim samochodem.
    Twoim. Znaczy podwyższonego ryzyka klient jesteś bo dajesz do użytkowania auta
    szkodowym kierowcom.

  • 64. Data: 2016-12-02 05:32:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Twoim. Znaczy podwyższonego ryzyka klient jesteś bo dajesz do
    > użytkowania auta szkodowym kierowcom.

    Dlatego rozumiem, ze proama na moim samochodzie zaproponowała mi OC
    podwyzszone z 800 na 2900. W innej firmie znalazłem za 1000.
    Co prawda ta szkoda to był lekko pukniety zderzak z tyłu w starym aucie i
    pewnie naprawa nie kosztowała wiecej niz 2000 ale to juz inny temat :)
    Odbili sobie wyzsza propozycją wyzszej składki wypłate w całosci?

    Natomiast nie rozumiem, dlaczego na samochodzie bezszkodowym, na
    właścicielu bezszkodowym zaproponowała nagle bez słowa wyjasnienia 1300 z
    300.
    Inna firma zaproponowała mi 500 - to tez duza podwyzka ale jednak nie x4...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 65. Data: 2016-12-02 10:59:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Nie ja.
    >Ktos jechał moim samochodem.

    A teraz na inne twoje auto proama podniosla skladke ?
    A to szkodowe to nie bylo w Proamie ubezpieczone ?

    No ale co sie dziwisz - pozyczyles jedno auto, to pewnie pozyczysz i
    drugie :-)

    Poza tym ... probowales juz ubezpieczyc gdzie indziej ?
    Bo na moj gust, to oni wpisza twoj pesel w UFG, wyskoczy im "szkoda w
    2016", i zegnaj 70% znizki.

    No chyba ze poczekaja na podpis i wplate, a potem bedzie pisemko o
    doplate :-)

    Co i tak jest dobrze, bo raczej nie chcialbys sie dowiedziec, ze
    ubezpieczyciel pokrywa 30% odszkodowania, a reszta regresem :-)

    J.

  • 66. Data: 2016-12-02 14:08:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 30-11-2016 o 17:51, J.F. pisze:

    >5 zł za ile sekund, których potrzeba na kliknięcie "Potwierdź" przez
    >operatora systemu internetowego?

    Kupowales kiedys u agenta ? ile trwalo wypelnianie papierow.
    A niektorzy jeszcze lubia, jak agent do nich przychodzi.

    Z internetem masz oczywiscie racje, 5zl za niepotrzebne potwierdzenie
    to az za duzo, no ale pewne koszta tez sa - komputery, programy ...
    Co tez zreszta pokazuje kierunek rozwoju ... ktory firmy skwapliwie
    realizuja.

    >Jakoś duperele za 2 zł da się w ten sam sposób sprzedać na allegro -
    >jaki może być na nich zarobek, 50 groszy?
    >A robota taka sama.

    Plus 10 zl za wysylke.
    Robota moze i taka sama, ale koszta inne, jak ktos to pokatnie w domu
    robi.

    >Bo świat na głowie stoi - dla mnie jest dokłądnie odwrotnie.
    >Sprzedaż i marketing to bezsensowny dodatek do prawdziwej wartości.

    Ja cie rozumiem, ale Ty zrozum tez swiat - produkcja bez sprzedazy
    bankrutuje :-)

    P.S. Rozmawiam w jakies firmie: my bierzemy zlecenie, a potem
    realizujemy sami, albo zlecamy kooperantowi.
    Ale kalkulowac musimy, bo kooperant musi dac nam cene nizsza niz po
    naszych kosztach.
    - to po co w ogole zatrudniacie ludzi ?

    >Płacić wszystkim uczciwie to nie byłoby powodów się sądzić.

    Ale podwyzki i tak by byly :-)

    Poza tym ... ile to jest uczciwie ? W wielu przypadkach trudne do
    okreslenia.

    J.

  • 67. Data: 2016-12-02 21:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Co i tak jest dobrze, bo raczej nie chcialbys sie dowiedziec, ze
    > ubezpieczyciel pokrywa 30% odszkodowania, a reszta regresem :-)

    Jeszcze raz.
    Sa dwa auta, zupełnie ze sobie niespokrewnione...
    Nie łączy ich totalnie nic, ani pesel kierowcy, ani pesel sprawcy, ani
    włascicel, ani wspolwłasciciel, ani pesel dziadka, ani kolor włosów
    kochanki. Nic!
    No moze miasto to samo...

    Jedno (ZX), z ktorym formalnie nie mam nic wspolnego.
    Proama przysyła wznowienie.
    70% znizek, stawka 1300 wobec 300 rok temu.
    Inna firma oferuje 500zł.
    Czyli podwyzka x 4,33

    Drugie, moje, jedna stłuczka.
    Oferta wznowienia na 2900 (rok temu 800)
    Znalazłem za 1000.
    Czyli podwyzka x 3,5.

    Gdzie te 20%....?
    Proama oszalała?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 68. Data: 2016-12-03 17:20:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Dec 2016 20:00:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    >
    > Jedno (ZX), z ktorym formalnie nie mam nic wspolnego.
    > Proama przysyła wznowienie.
    > 70% znizek, stawka 1300 wobec 300 rok temu.

    No coz, jak pisalem - skorzystalem z ich kalkulatora.
    Znizek nie chcialo mi uznac, ale normalna oferta na takiego ZX to
    1000zl. Czyli jakby zero podwyzki.

    Moze trzeba zadzwonic i spytac czemu tak drogo, moze skorzystac z ich
    kalkuratora i przedluzyc przez internet, a moze nic nie wiesz, a
    wlasciciel ma dwe sztluczki na koncie :-)
    Jest w propozycji 70% znizki ?

    > Drugie, moje, jedna stłuczka.
    > Oferta wznowienia na 2900 (rok temu 800)
    > Znalazłem za 1000.
    > Czyli podwyzka x 3,5.
    > Gdzie te 20%....?

    U mnie np.

    > Proama oszalała?

    Wypadkowych kierowcow nie chcemy :-)

    Albo ... tam, gdzie oferowali 1000, to wiedzieli, ze masz szkode ?
    Moze Proama dobrze wie, ile ci zaproponuja :-)

    J.

  • 69. Data: 2016-12-03 18:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No coz, jak pisalem - skorzystalem z ich kalkulatora.
    > Znizek nie chcialo mi uznac, ale normalna oferta na takiego ZX to
    > 1000zl. Czyli jakby zero podwyzki.

    Albo po prostu te znizki i te kwoty bazowe to pic na wode :)

    > Moze trzeba zadzwonic i spytac czemu tak drogo, moze skorzystac z ich
    > kalkuratora i przedluzyc przez internet, a moze nic nie wiesz, a
    > wlasciciel ma dwe sztluczki na koncie :-)

    Jestem pewien ze nie. to moj przyjaciel.

    > Jest w propozycji 70% znizki ?

    Tak.

    > U mnie np.

    > Wypadkowych kierowcow nie chcemy :-)
    >
    > Albo ... tam, gdzie oferowali 1000, to wiedzieli, ze masz szkode ?
    > Moze Proama dobrze wie, ile ci zaproponuja :-)

    No chyba wiedzieli, umowe podpisałem juz jakis czas temu i nie przyszło
    zadne podwyzszenie czy rekalkulacja.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 70. Data: 2016-12-03 18:33:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Dec 2016 17:01:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Albo po prostu te znizki i te kwoty bazowe to pic na wode :)

    Mozliwe, ale w ich kalkutorze jest przycisk "dalej" i chyba mozna
    umowe zawrzec.

    > Jestem pewien ze nie. to moj przyjaciel.

    Moze nie taki bliski i ukrywa :-)

    > Tak.

    To cos nie tak.

    Niech skorzysta z kalkulatora - jeszcze jedna mozliwosc, ze Proama zle
    znizki sprawdza i nie widzi. Albo celowo zle znizki sprawdza :-)

    Albo taka znizka dla nowych klientow :-)

    Moze czekaja na szkode :-)

    J.