  • 1. Data: 2010-10-16 07:52:54
    Temat: Podstawka pod cr2032
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam. Poszukuje podstawki pod cr2032. Ale nie dowolnej. Takiej jak
    układ pinów tej baterii:

    http://nowyelektronik.pl/searchsklep.php?mode=opis&n
    r=52887

    Nie chce samej baterii ale podstawkę. Wszystkie podstawki jakie widuje
    (leżace) mają tylko dwa piny. Ja chce 3.Gdzie to można dostać?

  • 2. Data: 2010-10-17 10:34:34
    Temat: Re: Podstawka pod cr2032
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    > Witam. Poszukuje podstawki pod cr2032. Gdzie to można dostać?

    Jeśli nie kupić, to zrobić? Przejściówka : owalny kawałeczek PCB, od góry
    nalutowane "zwykłe" dwupinowe gniazdo pod CR2032, od dołu 3 piny/pręciki
    odpowiednio rozmieszczone.

    Pzdrw.
    Roman

  • 3. Data: 2010-10-17 10:42:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-17 12:34, Roman wrote:
    > Jeśli nie kupić, to zrobić?

    Cieżko to potem sprzedać :)

  • 4. Data: 2010-10-17 19:05:45
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    > On 2010-10-17 12:34, Roman wrote:
    >
    > Cieżko to potem sprzedać :)

    ??? Nawet jeśli ta przejściówka będzie wykonana profesjonalnie jak cała PCB
    i będzie ściśle nałożona i wlutowana na płytkę, prawie niewidoczna ?
    Robisz sprzęt dla NASA z odbiorem przez speców z Doliny Krzemowej ? ;-)

    Pozdrawiam
    Roman

  • 5. Data: 2010-10-17 19:28:55
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Roman wrote:

> [...]
    > PCB i będzie ściśle nałożona i wlutowana na płytkę, prawie niewidoczna ?
    > Robisz sprzęt dla NASA z odbiorem przez speców z Doliny Krzemowej ? ;-)

    nie wierzę. CR2032 jest dla flight hardware niedozwolone. Oprócz tego
    produkcja dla (lub pod kontrolą) NASA jest tylko i wyłącznie upierdliwe
    papierowo.
    Odbiór nie jest w Dolinie Krzemowej, tak bajdełej.

    W.

  • 6. Data: 2010-10-17 20:01:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-17 21:05, Roman wrote:
    > ??? Nawet jeśli ta przejściówka będzie wykonana profesjonalnie jak cała PCB
    > i będzie ściśle nałożona i wlutowana na płytkę, prawie niewidoczna ?

    To będzie kosztować 20x wiecej niż kawalek plastiku wtrysnietego w chinach.

  • 7. Data: 2010-10-17 20:18:26
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 17 Oct 2010 12:42:36 +0200,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> screamed:

    > Cieżko to potem sprzedać :)

    Sticker. ;-)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 22:18:13 user up 12593 days, 10:13, 1 user, load average: 0.43, 0.00, 0.19 ]

    Advanced design: Upper management doesn't understand it.

  • 8. Data: 2010-10-17 20:31:04
    Od: Butek <e...@i...invalid>

> [...]
    >
    > Nie chce samej baterii ale podstawkę. Wszystkie podstawki jakie widuje
    > (leżace) mają tylko dwa piny. Ja chce 3.Gdzie to można dostać?

    Popytaj większych handlarzy na znanym portalu, konkretnego osobnika nie
    doradze, bo takie pierdoly zwykle dokładam do "równego rachunku", ale...
    i tu Cię zdziwie, na wygrzebaną właśnie garść podstawek 99% jest
    trzypinowych.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 9. Data: 2010-10-17 21:07:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-17 22:31, Butek wrote:
> [...]
    > doradze, bo takie pierdoly zwykle dokładam do "równego rachunku", ale...
    > i tu Cię zdziwie, na wygrzebaną właśnie garść podstawek 99% jest

    Czy masz na mysli allegro? Wszystkie 2-pinowe. Ewentualnie dwupinowe i
    trzypinowe z góry wygladają identycznie i nie potrafie rozpoznać.

  • 10. Data: 2010-10-19 08:00:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał

    > nie wierzę. CR2032 jest dla flight hardware niedozwolone.

    Ale wyraznie zabroniona jako CR2032, czy wszystkie litowe sa zbyt
    niebezpieczne, czy moze plaskie nie znosza prozni, czy akurat
    cr2032 nigdy nie byla certyfikowana wiec nie ma dopuszczenia ?

    J.