  • 1. Data: 2009-11-26 15:18:46
    Temat: Podlaczenie LCD do netbooka (HDMI > DVI)???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Witojcie :)

    Przynaje bez bicia, ze obca mi jest cala technologia zwiazana
    z telewizja HD. Wszelkie HDMI, "HDready" omijam szerokim lukiem ;)

    Az tu nagle musze sie dowiedziec jednej rzeczy - czy netbooka
    z wyjsciem HDMI moge podpiac do monitora z wejsciem DVI???
    Konkretnie mysle o ktoryms Asusie eee i starszym LCD np.

    Widze, na allegro w cholere kabli HDMI>DVI w wielu mutacjach
    ale one chyba glownie sluza do podlaczania komputerow do TV?

    Stacjonarny eee (B202)ma wyjscie DVI wiec nie byloby sprawy,
    ale jednak wolalbym za podobne pieniadze sprzet przenosny
    z wlasnym (chociaz ciasnym ;)) wyswietlaczem, ktory w razie
    potrzeby pracy na lepszym obrazie podlaczalbym do duzego LCD.

    Reasumujac - da sie podlaczyc netbooka do DVI???

    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2009-11-26 16:46:31
    Temat: Re: Podlaczenie LCD do netbooka (HDMI > DVI)???
    Od: Bernard <b...@e...net>

    Jakub Jewuła wrote:
> [...]
    > Konkretnie mysle o ktoryms Asusie eee i starszym LCD np.

    > Reasumujac - da sie podlaczyc netbooka do DVI???

    Da się. Potrzebna jest tylko mechaniczna przejściówka, do kupienia w
    sklepach z kablami komputerowymi.

  • 3. Data: 2009-11-26 18:16:05
    Od: "Jakub Jewuła w domu" <b...@s...com.pl>

    > Da się. Potrzebna jest tylko mechaniczna przejściówka, do kupienia w
    > sklepach z kablami komputerowymi.

    I nie ma zadnych strat jakosc etc?

  • 4. Data: 2009-11-26 18:43:15
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "Jakub Jewuła w domu" <b...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:hemgpt$fkg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > I nie ma zadnych strat jakosc etc?

    Nie ma. To jest sygnal cyfrowy. Albo masz
    obraz albo nie masz. Nie ma stanow posrednich.
    Dlatego nie daj sobie wcisnac hiper, super kabli HDMI
    z pozlacanymi wtyczkami itp bo efekt bedzie taki sam
    jak na najprostyszym kablu:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2009-11-26 18:58:57
    Od: Baranek <b...@h...invalid>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 16:18:46 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Witojcie :)
    >
    > Przynaje bez bicia, ze obca mi jest cala technologia zwiazana
    > z telewizja HD. Wszelkie HDMI, "HDready" omijam szerokim lukiem ;)

    Strasznie mieszasz w głowac swoim pytaniem.

    1. Owszem, mając wyjście HDMI najprawdopodobniej nie będziesz miał problemu
    z podłączeniem monitora DVI.

    2. Netbooki nie mają wyjścia HDMI (pisałeś o Asusie EEE), a jedynie zwykłe
    VGA (D-Sub).

    Pozdrawiam

    Baranek

  • 6. Data: 2009-11-26 19:46:21
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.26 16:18, Jakub Jewuła wrote:

    > Widze, na allegro w cholere kabli HDMI>DVI w wielu mutacjach

    I to jest to czego szukasz.

    --
    Mar

  • 7. Data: 2009-11-27 01:37:25
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Co za jełop to pisał...

    -----

  • 8. Data: 2009-11-27 06:40:47
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Baranek" <b...@h...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > z podłączeniem monitora DVI.
    >
    > 2. Netbooki nie mają wyjścia HDMI (pisałeś o Asusie EEE), a jedynie zwykłe

    no to mają czy nie mają, chętnie bym kupił takiego netbooka z wyjściem
    HDMI/DVI-D

  • 9. Data: 2009-11-27 06:41:55
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > Dlatego nie daj sobie wcisnac hiper, super kabli HDMI
    > z pozlacanymi wtyczkami itp bo efekt bedzie taki sam

    też tak kiedys myślałem

  • 10. Data: 2009-11-27 07:26:44
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > Dlatego nie daj sobie wcisnac hiper, super kabli HDMI
    > z pozlacanymi wtyczkami itp bo efekt bedzie taki sam

    Niestety nie jest to prawda.
    Przy wiekszych dlugosciach przewodu wszystko wyglada zupelnie inaczej.
    A juz podlaczanie np do 10m przewodu przejsciowki daje koszmarne zaklocenia.

    Pozdr.
    www.elipsa.info