  • 11. Data: 2010-10-18 09:40:53
    Temat: Re: Podgrzewane menetki
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-18 11:32, AZ pisze:

    > Sprawdz polaczenie tej wielopinowej wtyczki sterownika z centralka. Byc
    > moze masz ja gdzies kolo kierownicy i przy ruszaniu kierownica cos w niej
    > nie styka - u mnie tak bylo.

    Starałem się wszystko spiąć na "sztywno", więc kable nie latają luzem,
    itp., Rozłączanie/łączenie wtyczki nic nie pomagało, może pobawię się
    miernikiem albo zareklamuje... ;)

    > Szkoda ze to nie ma pamieci na ktorej pozycji bylo, mnie osobiscie wkurza
    > za kazdym razem ustawianie poziomu...

    Tak, to prawda jest to mocno wkurzające, zwłaszcza, że kontrolki mocy są
    jednak dość słabo widoczne, zwłaszcza w świetle.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 12. Data: 2010-10-18 11:14:46
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 18 Paź, 10:28, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Dla mie to wyglada jakby manetki byly polaczone szeregowo a chyba w
    > takim razie powinny byc rownolegle do zasilania.

    Tyle że ja tam mam podłączenie do instalacji (plus i minus), a potem
    jest już osprzęt: centralka z pokrętłem z 3 pozycjami (off, start, ON)
    a potem manetki.
    Z wypowiedzi mniemam że do manetki powinno iść ponad 12V, Tak?
    Może ktoś kto to montował podłączył się do instalacji w miejscu gdzie
    jest 7V a nie pełne 12? Bede musiał to sprawdzić.

    Pozdrawiam, Ekim
    W poszukiwaniu SV650 na wtrysku

  • 13. Data: 2010-10-18 16:42:13
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Paź, 11:39, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Jedna prawdopodobnie sie upalila (brak przejscia)

    To akurat kolega powinien latwo zdiagnozowac najprostrzym mulimetrem

    > Manetki sa wpinane rownolegle (z jednej pary +/- idacej od
    > centralki).

    A to latwo przetestowac. Jako, ze mam jedno zlacze niemal na wierzchu,
    moge jutro rano sprawdzic.

    Jesli zmarzne w jedna reke, a druga poparze, Ekim wisi mi zgrzewke ;)

    --
    amos

  • 14. Data: 2010-10-18 16:55:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 18 Paź, 18:42, amos <g...@g...com> wrote:

    > To akurat kolega powinien latwo zdiagnozowac najprostrzym mulimetrem

    Przeca napisałem, że prawdopodobnie się upaliła bo ponieważ nie ma
    przejścia co sprawdziłem wyżej wspomnianym multimetrem :-)

    Testuj ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-10-18 16:58:56
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Ekim" <e...@g...com> wrote in message
    k.googlegroups.com...
> [...]

    Może ktoś kto to montował podłączył się do instalacji w miejscu gdzie
    jest 7V a nie pełne 12? Bede musiał to sprawdzić.

    Siema,

    ta centralka najprawdopodobniej daje tak, że na ON są połączone szeregowo, a
    na START równolegle

    więc na start manetka powinna mieć 12 volt a na ON 6-7 właśnie bo odliczasz
    spadek napięcia na tej drugiej

    oczywiście może byc coś zepsute, źle podłączone itp itd

    pozdro

    greg

  • 16. Data: 2010-10-18 20:23:23
    Od: amos <g...@g...com>

    AZ napisał(a):
    > Testuj ;-)
    Dokonalem doglebnej analizy schemetu podnego w innstrukcji I
    przypomnialem sobie jak to wyglada na zywo. Potwierdzam AZ prawde gada
    jest rownolegle.
    Nie bede narazal kolegi na koszta ;)

    --
    amos

  • 17. Data: 2010-10-19 08:40:32
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zauważyłem, że czasem samoistnie przełącza się poziom grzania na minimum
    > (tak jakby reset, po chwilowym wyłączeniu zasilania).
    >
    > Nie doczytałem nigdzie w instrukcji, że takie zachowanie to norma, więc
    > się zastanawiam czy to wadliwa centralka czy forma zabezpieczenia przed
    > przegrzaniem (choć potrafi się przełączyć po krótkim grzaniu) albo
    > chwilowy spadek napięcia...?
    >
    > Ktoś miał do czynienia z podobnymi objawami w Oxfordach Sport?

    Założyłem ostatnio Oxfordy. Poinformowano mnie przy okazji, że mają
    zabezpieczenie
    przed pobieraniem mocy jak prad osłabnie, ponieważ dość dużo go biorą, aby
    nie
    wyczerpać akumulatora. I faktycznie, zauważ kiedy spada na minimum.
    U mnie czasami tak się dzieje jak stanę i odejmę gaz (np. na skrzyżowaniu).

    Szymon

  • 18. Data: 2010-10-19 09:23:26
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-19 10:40, Szymon Machel pisze:

    > I faktycznie, zauważę kiedy spada na minimum.
    > U mnie czasami tak się dzieje jak stanę i odejmę gaz (np. na skrzyżowaniu).

    Nie mierzyłem jeszcze miernikiem, ale rzeczywiście zaobserwowałem, że
    gdy włączę grzanie, to minimalnie (pulsując) przygasa podświetlenie
    zegarów. Tak, więc chyba trzeba będzie się do tego przyzwyczaić... :(

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 19. Data: 2010-10-19 09:26:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-19, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Nie mierzyłem jeszcze miernikiem, ale rzeczywiście zaobserwowałem, że
    > gdy włączę grzanie, to minimalnie (pulsując) przygasa podświetlenie
    > zegarów. Tak, więc chyba trzeba będzie się do tego przyzwyczaić... :(

    A to pulsowanie nie masz czasem przy wlaczonym kierunkowskazie? To akurat
    jest normalna rzecz, ladowanie przy obrotach biegu jalowego czesto jest
    za biedne by pociagnac, oswietlenie, kierunkowskazy, manetki i troche
    innych dupereli...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-10-19 09:30:29
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-19 11:26, AZ pisze:

    > A to pulsowanie nie masz czasem przy wlaczonym kierunkowskazie?

    Nie, tylko przy grzaniu, które gdy wyłączam od razu niknie.

    > To akurat
    > jest normalna rzecz, ladowanie przy obrotach biegu jalowego czesto jest
    > za biedne by pociagnac, oswietlenie, kierunkowskazy, manetki i troche
    > innych dupereli...

    Tak, wiem, ale w tym przypadku pojawia się tylko przy minetkach. Do tego
    jest tak mimimalne, że musiałem się mocno przyglądać (w nocy), żeby je
    zauważyć...

    Widać w Oxfordach jest bardzo czułe zabezpieczenie a w połączeniu z
    mniej wydajną instalacją takie rzeczy się będą zdarzać.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97