  • 1. Data: 2012-01-23 15:45:12
    Temat: Poczta glosowa Plusa
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Dawniej to poczta oddzwaniala zaraz po wlaczeniu telefonu...
    Czy teraz poczta w ogole oddzwania, czy moze stwierdzili ze jednak trzeba
    za to placic i "sami se dzwoncie na poczte"?

  • 2. Data: 2012-01-23 18:12:38
    Temat: Re: Poczta glosowa Plusa
    Od: W <w...@w...pl>

    Piotr Karocki wystukał, co następuje:

    > Dawniej to poczta oddzwaniala zaraz po wlaczeniu telefonu...
    > Czy teraz poczta w ogole oddzwania, czy moze stwierdzili ze jednak trzeba
    > za to placic i "sami se dzwoncie na poczte"?

    To w jakiejś sieci trzeba placic za polaczenia z PG?! O_x

  • 3. Data: 2012-01-24 10:33:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To w jakiejś sieci trzeba placic za polaczenia z PG?! O_x

    ?????
    W wielu sieciach trzeba placic.
    Obudziles sie???

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2012-01-25 18:54:31
    Od: W <w...@w...pl>

    SDD wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ?????
    > W wielu sieciach trzeba placic.
    > Obudziles sie???

    hm, przejrzałem cenniki... w play/orange jest free, w plusie/t-mobejl jest
    darmowe oddzwonienie. zakladalem, ze PG jest wszedzie darmowa (bylem w
    orange, teraz play) -- mea culpa.

    niemniej tak kretynskie zasady moga wyjasniac niechec ludzi do uzywania
    PG...

  • 5. Data: 2012-01-28 22:14:21
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik W napisał:
    > SDD wystukał, co następuje:

    > hm, przejrzałem cenniki... w play/orange jest free, w plusie/t-mobejl jest
    > darmowe oddzwonienie. zakladalem, ze PG jest wszedzie darmowa (bylem w

    W Heyahu jest za free.

    > orange, teraz play) -- mea culpa.

    W "wieśniackim" plusowym prepaidzie Sami Swoi było (a jak kto ma, to
    nadal jest) PG za free. Było dobrze ale brand jest wygaszany bo bazowa
    stawka to 67 gr/min a zamiast obniżyć, to:
    http://www.samiswoi.pl/u235/navi/32603.

    Na zasięgu Plusa darmową PG ma chyba Lyca.

    Przemek

  • 6. Data: 2012-01-29 11:18:41
    Od: W <w...@w...pl>

    Przemysław Kowalik wystukał, co następuje:

    > W Heyahu jest za free.

    dziwne w takim razie, że u brandu-matki nie ma...

> [...]
    > stawka to 67 gr/min a zamiast obniżyć, to:
    > http://www.samiswoi.pl/u235/navi/32603.
    >
    > Na zasięgu Plusa darmową PG ma chyba Lyca.

    Tak jak pisałem, byłem w pomarańczy, później we fioletowym glucie i PG była
    za free, więc założyłem że to normalna praktyka (cenników pozostałych nie
    studiowałem pod tym kątem bo PG nie jest dla mnie priorytetem).

    Dziwi jednak to, że niektore mvno jednak mają, w przeciwieństwie do ich
    operatora infrastrukturalnego, pg za darmo...

  • 7. Data: 2012-01-29 21:56:57
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik W napisał:
    > Przemysław Kowalik wystukał, co następuje:

    > Dziwi jednak to, że niektore mvno jednak mają, w przeciwieństwie do ich
    > operatora infrastrukturalnego, pg za darmo...

    Prawdopodobnie kupują pierdylion minut w hurcie, i, jak dobrze skalkują
    inne ceny, to mogą sobie odpuścić pobieranie kasy za odsłuchiwanie
    poczty :-).

    Przemek