  • 11. Data: 2011-02-10 17:22:08
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 10.02.2011 17:17, to pisze:
    > begin RadekNet

    > Dlatego warto zapamiętać -- sprawca ma OC w MTU -> wzywamy miśki, bo bez
    > tego, to już w ogóle mogą być jaja...

    Miski byly wezwane... po godzinie czekania dzwonimy zapytac gdzie sa, bo
    marzniemy. Oni na to, ze beda...za godzine. Odpuscilismy sobie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 12. Data: 2011-02-10 17:26:55
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 10.02.2011 17:14, Hants pisze:
    > "Kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > "A kto mówi o wracaniu? Po gitarę tylko wpadłem"

    Celny strzal ;) Niedlugo na 2-3 lata musimy sie do Pl sprowadzic, a
    potem wracamy do normalnosci :) Sprawa z MTU to polskie auto ojca, a ja
    sie w jej kontekscie zastanawiam jak jezdzic w Pl na irlandzkim
    ubezpieczeniu jak najdluzej.

    Kamil, ile w UK placisz za full ubezpieczenie swojego auta? U mnie to
    wychodzi ok. 600e za Sharana, z ubezpieczeniem znizek i wogole wszystkie
    mozliwe opcje przy 2-letnie historii ubezpieczenia. Mysle, ze pelne AC w
    Polsce (jesli wogole ktos da takie na 14letnie auto) wyjdzie nie mniej?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 13. Data: 2011-02-10 17:35:26
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2011 16:26, RadekNet wrote:

> [...]
    > mozliwe opcje przy 2-letnie historii ubezpieczenia. Mysle, ze pelne AC w
    > Polsce (jesli wogole ktos da takie na 14letnie auto) wyjdzie nie mniej?

    Za fully comp cos kolo 700/rok, 5 lat znizek, ale samochody w najwyzszej
    grupie (wczesniej Impreza WRX, teraz starsza impreza turbo ). Za cos
    klasy sharana/accorda itd liczylem niedawno kolo 300 rocznie za pelen
    pakiet.

    Kamil

  • 14. Data: 2011-02-10 17:36:18
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2011 16:35, Kamil wrote:

> [...]
    > grupie (wczesniej Impreza WRX, teraz starsza impreza turbo ). Za cos
    > klasy sharana/accorda itd liczylem niedawno kolo 300 rocznie za pelen

    Zapomnialem dodac, ze w tym mam zachowanie znizek w razie
    wypadku/kradziezy, pare % za to dochodzi, ale licho nie spi.

    Kamil

  • 15. Data: 2011-02-10 17:45:52
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    >Mysle, ze pelne AC w Polsce (jesli wogole ktos da takie na 14letnie auto)
    >wyjdzie nie mniej?

    oszacuj sobie:
    http://ipolisa.pl/kalkulator/

  • 16. Data: 2011-02-10 17:47:17
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    RadekNet wrote:

    > miśki, bo bez
    >
    > Miski byly wezwane... po godzinie czekania dzwonimy zapytac gdzie sa,
    > bo marzniemy. Oni na to, ze beda...za godzine. Odpuscilismy sobie.

    Ja kiedyś wzywałem miśki, bo sprawca nie miał przy sobie OC.
    Zapowiedzieli że 3 godziny zejdzie, i zamawiałem pizzę i kawę "na
    róg ulic takiej i takiej". O dziwo przywieźli.

    Inna sprawa że chyba mają mnie w bazie jako człowieka od "dziwnych
    lokalizacji".
    Zamawiałem już pizzę do knajpy, kiedyś też na lotnisko...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2011-02-10 17:57:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 17:26:55 +0100, RadekNet wrote:
> [...]
    >mozliwe opcje przy 2-letnie historii ubezpieczenia. Mysle, ze pelne AC w
    >Polsce (jesli wogole ktos da takie na 14letnie auto) wyjdzie nie mniej?

    Ten sharan ma 14 lat ?

    A po co ci AC na takie auto ? Chcesz sie przekonac ze "auto przed
    szkoda bylo warte 5000, wrak jest warty 6000, doplaci pan nam tysiac i
    jestesmy kwita".

    I ile to AC kosztuje ? z 300e czyli 1000zl co roku ?

    J.

  • 18. Data: 2011-02-10 18:04:24
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > I ile to AC kosztuje ? z 300e czyli 1000zl co roku ?

    PZU wyceni na 3000 zl za staroc dla nachalnego

  • 19. Data: 2011-02-10 18:16:05
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Bo jak wezmie comprehensive to w pakiecie ma holowanie, naprawe/wymiane
    szyby i pomoc prawna a kosztuje tyle samo.

    --
    Pozdr

  • 20. Data: 2011-02-10 18:20:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 16:47:28 +0100, RadekNet wrote:

    >Jak pytalem w irlandzkim Allianzie jak to bedzie w razie czego w
    >przypadku kiedy bede autem w Polsce, pani sie bardzo zdziwila, ze o to
    >pytam, no bo jak ma byc? Normalnie - pojade do warsztatu, naprawie i
    >wysle im poczta rachunki a oni mi przeleja kase.

    "teraz jest pan turysta, a jutro bedziesz pan wszawym imigrantem" :-)

    Myslisz AC z OC jak sie domyslam. I u nich ktos sie moze poczuc
    niewinny, a wtedy sprawa podejrzewam ze bedzie dluzsza.

    Ciekaw jestem jak teraz, ale przed laty firmy ubezpieczeniowe w Anglii
    mialy taki gentlemans agreement : jesli obie strony maja AC, to
    ubezpieczyciele nie marnuja pieniedzy w sadach, tylko kazdy naprawia
    swojego klienta. A potem mu oczywiscie podnosi skladki, bo wypadkowy
    byl :-)

    A MTU myslisz ze sie z PZU urwalo ? To stary zachodni zwyczaj -
    przyjac skladke .. i nie wyplacic.

    Jak sie zakonczyla sprawa o ubezpieczenie WTC ?

    >W przypadku kradziezy
    >zajelo im to kolo 3 tygodni (w tym chyba 10 dni na "szukanie" auta, wiec
    >sama procedura kolo 10 dni trwala).

    No to o 10 dni za dlugo - 10dni powinno im wystarczyc ma przygotowanie
    papierow, a potem jeden dzien roboczy na zatwierdzenie :-)

    J.