eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePo jakim czasie, jak zostawie motocykl na swiatlach, nie odpale? › Po jakim czasie, jak zostawie motocykl na swiatlach, nie odpale?
  • Data: 2009-06-18 18:22:59
    Temat: Po jakim czasie, jak zostawie motocykl na swiatlach, nie odpale?
    Od: Atlobek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o rozladowanie akumulatora tak, ze nie bedzie mial sily
    zakrecic rozrusznikiem. Mam Fazera 600 II czyli dwie lampy z przodu
    swieca na raz + 2 razy tyl, czyli ze 120 wat. Zostawilem raz wlaczone
    swiatla i po kilku minutach ladowalem aku prostownikiem ;). Jak to
    jest w Waszych sprzetach?

    pzdr

    atlobek
    fazer 600