eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePo jakim czasie, jak zostawie motocykl na swiatlach, nie odpale? › Re: Po jakim czasie, jak zostawie motocykl na swiatlach, nie odpale?
  • Data: 2009-06-23 07:05:36
    Temat: Re: Po jakim czasie, jak zostawie motocykl na swiatlach, nie odpale?
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >po za tym moj aku ma 10Ah i nie chodzilo mi ile bedzie swiecila
    >zarowka az zgasnie tylko kiedy bedzie mial za malo mocy zeby zakrecic
    >rozrusznikiem :D

    jak żarówka zgasnie to juz napewno nie zakręci ;-). Dokładnie to aku nie
    zakręci wtedy jak zarówki pobiorą tyle pradu z aku, że aku juz nie bedzie w
    stanie odpowiednio ruszyć rozrusznikiem(szeregowym silnikiem prądu stałego).
    Ciesz sie ze masz cztery cilindry a nie 1 (przy tej samej pojemnosci
    całkowitej) bo wtedy ten czas jeszce by się skrócił. Zgaś swiatła i problem
    zniknie.
    Nie jestem pewien na 100% ale jak aku sie rozładuje o okolo 35% to juz
    bedzie problem z odpaleniem, tak wiec przy sprawnym aku to może z 15 minut

    Pozdrawiam
    Enduro Motocross
    Tomek W