  • 1. Data: 2010-10-28 09:32:17
    Temat: Po co kopie się 2-3m rowy?
    Od: Krzbal <k...@o...pl>

    Nie mogę się dowiedzieć o co chodzi. Wszyscy widzimy, że wzdłuż
    remontowanych dróg kopane są głębokie rowy tuż przy krawędzi jezdni i
    bez żadnego zabezpieczenia, np. z Warszawy w kierunku Terespola. Nawet w
    małych miejscowościach i wsiach kopie się takie rowy między ulicą, a
    chodnikiem. Przecież to jest realne zagrożenie dla naszego
    bezpieczeństwa! Kto to wymyślił i po jaką cholerę? Ja nie mogę tego
    wygłówkować.
    Krzbal

  • 2. Data: 2010-10-28 09:40:02
    Temat: Re: Po co kopie się 2-3m rowy?
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-10-28 09:32, Krzbal pisze:
> [...]
    > Przecież to jest realne zagrożenie dla naszego bezpieczeństwa! Kto to wymyślił i
    > po jaką cholerę? Ja nie mogę tego wygłówkować.

    Proste jak będziesz "leciał" za ostro to nie trafisz na chodnik, to ma "wyłapać"
    klienta aby bezpiecznie się "zatrzymał". Dodatkowo może chodzi o zmowę
    producentów poduszek, aby zawsze strzelały ?

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2010-10-28 09:46:20
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:iab9cc$oc1$1@pyro.tvk.wroc.pl...
> [...]
    > klienta aby bezpiecznie się "zatrzymał". Dodatkowo może chodzi o zmowę
    > producentów poduszek, aby zawsze strzelały ?

    Chodzi o światła. Im głębszy rów, tym mniejsza grawitacja, światło się
    słabiej zagina i reflektory mają większy zasięg.

    Damian

  • 4. Data: 2010-10-28 10:12:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzbal

> [...]
    > chodnikiem. Przecież to jest realne zagrożenie dla naszego
    > bezpieczeństwa! Kto to wymyślił i po jaką cholerę? Ja nie mogę tego

    Żeby żule mieli gdzie spać.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-10-28 10:14:06
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Kto to wymyślił i po jaką cholerę? Ja nie mogę tego wygłówkować.

    ... a kto wymyslil sadzenie drzew wzdluz drog na pustej przestrzeni? ;-)

    Maciek

  • 6. Data: 2010-10-28 10:17:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > ... a kto wymyslil sadzenie drzew wzdluz drog na pustej przestrzeni? ;-)

    Ja.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-10-28 10:19:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2010 09:32, Krzbal pisze:
> [...]
    > chodnikiem. Przecież to jest realne zagrożenie dla naszego
    > bezpieczeństwa! Kto to wymyślił i po jaką cholerę? Ja nie mogę tego

    Służą one do bezpiecznej (dla otoczenia) eliminacji debili, którzy nie
    potrafią dostosować prędkości do warunków drogowych, konstrukcji pojazdu
    i swoich umiejętności.

    Oraz do eliminacji pijaków.

    Jesteś jednym z takich debili lub pijaków, że ci te rowy przeszkadzają?

  • 8. Data: 2010-10-28 10:29:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-28 10:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Jesteś jednym z takich debili lub pijaków, że ci te rowy przeszkadzają?

    Mi przeszkadzają, chociaż za debila się nie uważam, a co do pijaków, to
    powiedzmy, że nie wiadomo, gdzie jest granica ;] To znaczy przeszkadzają
    mi nie tyle same rowy, co porobione co jakiś czas wjazdy poprowadzone na
    posesje, pola itp. z powierzchnią zrównaną z jezdnią i przepustem pod
    spodem. Wiadomo - każdego może zaskoczyć jakaś niespodzianka, a jak
    sobie wyobrażę, że zaskakuje mnie takie coś zaraz przed takim
    przepustem, to mnie ciarki przechodzą...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2010-10-28 10:32:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Służą one do bezpiecznej (dla otoczenia) eliminacji debili, którzy nie
    > potrafią dostosować prędkości do warunków drogowych, konstrukcji pojazdu
    > i swoich umiejętności.

    Piszesz o tych debilach co wyprzedzają na czołówke albo trzeciego? Czym
    zawinił sobie ten który nie ma gdzie uciekać jak do takiego rowu często
    poprzecianego wszelkiej maści mostkami i przepustami w które jak
    przypierdolisz to nie ma co zbierac?

  • 10. Data: 2010-10-28 10:40:56
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Krzbal" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodnikiem. Przecież to jest realne zagrożenie dla naszego bezpieczeństwa!
    > Kto to wymyślił i po jaką cholerę? Ja nie mogę tego wygłówkować.

    drzewa sadzi się m.in po to żeby w zimie śnieg nie nawiewał na jezdnię (w
    czasie tradycyjnej wojny jaka był ostatnio u nas 70lat temu sadziło się też
    po to żeby strzelcy w samolotach mięli trudniej trafić w podróżnych)

    rowy kopie się żeby odwodnić podbudowę drogi. w terenach płaskich po pewnym
    odcinku muszą być głębokie żeby zachować choć minimalny spadek (nawet
    prezydent wie że woda spływa ;-))

    PH