  • 11. Data: 2014-05-04 14:51:13
    Temat: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    >nie ma zadnych problemow z driverami

    Ale ze stabilnością ma.

  • 12. Data: 2014-05-04 14:54:05
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 02:51 PM, Akond ze skwak wrote:

    > Ale ze stabilnością ma.

    prosilem wyraznie uzytkownikow windowsa o niewypowiadanie sie w tym
    watku, nie bede tutaj dyskutowal na temat stabilnosci linuksa

  • 13. Data: 2014-05-04 14:57:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 04 May 2014 14:33:56 +0200, walker <m...@g...com>
    wrote:
    > sie nie wypowiada - mam linuksa i kazde usb disconnect loguje, na
    > windowsie nie ma chyba logow

    Używam wyłącznie linuksa i pendrive'y zawsze podłączam przez 2.5m
    przedłużacz usb, bo mi tak wygodnie i nigdy nie miałem z tym
    problemów. USB też mi się nie podoba ze względu na niepotrzebną
    komplikację, ale jak już oprogramuje się je prawidłowo to działa.
    Twoje frustracje prawdopodobnie są spowodowane przez jakieś tanie
    układy użyte w tanich płytach głównych, z którymi nie są w pełni
    kompatybilne linuksowe drivery...

    --
    Marek

  • 14. Data: 2014-05-04 15:02:44
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    >prosilem wyraznie uzytkownikow windowsa o niewypowiadanie sie w tym
    >watku, nie bede tutaj dyskutowal na temat stabilnosci linuksa

    Po co tworzysz wątek w którym nie masz co pisać ?
    Zarówno windows jak i USB dla ciebie nie istnieje.
    Twoja wola do czego podłączysz swoje ustrojstwa.
    Jest jeszcze kilka innych interfejsów do wykorzystania.

  • 15. Data: 2014-05-04 15:07:07
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 03:02 PM, Akond ze skwak wrote:

    > Po co tworzysz wątek w którym nie masz co pisać ?
    > Zarówno windows jak i USB dla ciebie nie istnieje.
    > Twoja wola do czego podłączysz swoje ustrojstwa.
    > Jest jeszcze kilka innych interfejsów do wykorzystania.

    nie umiesz czytac ze zrozumieniem?

  • 16. Data: 2014-05-04 15:07:36
    Od: walker <m...@g...com>

  • 17. Data: 2014-05-04 15:08:58
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 02:57 PM, Marek wrote:

> [...]
    > Twoje frustracje prawdopodobnie są spowodowane przez jakieś tanie
    > układy użyte w tanich płytach głównych, z którymi nie są w pełni

    tak, ale poczatkujacy

    PS
    uzywam intel H81, lepszego nie ma

  • 18. Data: 2014-05-04 15:09:36
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 04-05-2014 14:35, walker wrote:

    > oczywsice pan john smith: User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1;
    > rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1

    No i co z tego wynika? Jakbym chciał ukryć / sfałszować sygnaturę to bym
    to zrobił. Dziecinada.

    Używam windowsa XP i w7, i z USB *prawidłowo* podłączonym nie mam
    problemów od kilkunastu lat i w2k. Pozostaje wyciągnąć wniosek,
    że windows w tym zakresie jest lepsze od linuksa.
    Jako użytkownika windows poproszono mnie o nie wypowiadanie się na ten
    temat, jest to mój ostatni post w tym wątku.
    K.

  • 19. Data: 2014-05-04 15:19:24
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 03:09 PM, John Smith wrote:

> [...]
    > Jako użytkownika windows poproszono mnie o nie wypowiadanie się na ten
    > temat, jest to mój ostatni post w tym wątku.

    to jest nierealne, tkwisz w bledzie, wiekszosc pendrivow z przedluzaczem
    pasywnym bedzie rozlaczac

  • 20. Data: 2014-05-04 15:19:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    ?

    > uzywam intel H81, lepszego nie ma

    A mój 6 portowy USB na płycie mimo, że jest uszkodzony to jeszcze
    działa i nienarzekam: jeden port spalony calkowicie, cztery kolejne
    już nie wydają prądowo i urządzeń pobierających więcej niż 100mA nie
    da się podłączyć bo się resetują, pozostałe dwa porty jeszcze dają
    radę wydać te 500mA....

    --
    Marek