    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Date: Sun, 04 May 2014 14:57:53 +0200

    On Sun, 04 May 2014 14:33:56 +0200, walker <m...@g...com>
    wrote:
    > sie nie wypowiada - mam linuksa i kazde usb disconnect loguje, na
    > windowsie nie ma chyba logow

    Używam wyłącznie linuksa i pendrive'y zawsze podłączam przez 2.5m
    przedłużacz usb, bo mi tak wygodnie i nigdy nie miałem z tym
    problemów. USB też mi się nie podoba ze względu na niepotrzebną
    komplikację, ale jak już oprogramuje się je prawidłowo to działa.
    Twoje frustracje prawdopodobnie są spowodowane przez jakieś tanie
    układy użyte w tanich płytach głównych, z którymi nie są w pełni
    kompatybilne linuksowe drivery...

    --
    Marek