  • Data: 2017-12-20 12:16:03
    Temat: Płytki IMS z Faldruku
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Od czasu od czasu sobie narzekamy na płytkarnie, więc wypada
    i pochwalić. Właśnie mi dostarczono płytki (jednostronne, podłoże
    metalowe, soldermaska biała, opis czarny, cynowanie *ołowiowe*).
    Jakość wykonania bardzo dobra, ceny bardzo przystępne, jak na
    takie niezupełnie standardowe zamówienie. Wielki plus za dostarczenie
    z zamówieniem pełnej dokumentacji produkcyjnej. Niewielki minus za
    to, że jest to jedyna kopia i w razie powtórki trzeba im będzie
    wysłać te klisze, bo swoich nie mają. Drugi wielki plus: nie zadają
    głupich pytań (w odróżnieniu od Herr Flicka z Gdańska, który
    przesłuchiwał mnie rzetelnie, az mi się znudziło i poszedłem do
    konkurencji...). Konkretnie, "poprosili o wyjaśnienia" (sic) dwóch
    spraw na płytce. Jedno z nich zatwierdziłem (brak pokrycia
    maską sporego kawałka wytrawionego obszaru -- celowo, gdyby trzeba było
    wzmocnić złącza SMD klejem epoksydowym, bo różnie z nimi bywa). Drugie
    to był mój ewidentny błąd we własnym elemencie z biblioteki, opis
    dałem na niewłaściwą warstwę.

    Pozdrawiam, Piotr