  • 1. Data: 2011-05-25 16:34:21
    Temat: Płyta głowna wymiana
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Witam. Zanoszę się z zamiarem wymiany plyty głównej z procesorem na nową
    płytę i procesor. Na ten cel mogę wydać ok 600pln. Jaką płytę i procesor
    moglibyście polecić? Tak aby ten zestaw działał jak najdłużej.

  • 2. Data: 2011-05-26 07:47:40
    Temat: Re: Płyta głowna wymiana
    Od: "deepblue" <d...@p...onet.pl>

    krzysztof posłuszny wrote:
> [...]
    > nową płytę i procesor. Na ten cel mogę wydać ok 600pln. Jaką płytę i
    > procesor moglibyście polecić? Tak aby ten zestaw działał jak

    Zajrzyj tutaj i dobierz:
    http://forum.purepc.pl/Co-kupic-f59/Zestawy-Komputer
    owe-na-Maj-2011-t334821.html
    Potem zweryfikuj ceny w innych sklepach bo akurat esc.pl jest dosyć drogi.

    --
    deepblue

  • 3. Data: 2011-05-26 08:10:26
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "deepblue" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
    krzysztof posłuszny wrote:

    > Zajrzyj tutaj i dobierz:
    > http://forum.purepc.pl/Co-kupic-f59/Zestawy-Komputer
    owe-na-Maj-2011-t334821.html
    > Potem zweryfikuj ceny w innych sklepach bo akurat esc.pl jest dosyć drogi.

    Bardzo Ci dziękuję ta strona to właśnie to czego potrzebuję:)