eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlus mnie lubi [?] › Plus mnie lubi [?]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Plus mnie lubi [?]
    Date: Tue, 23 Jun 2009 14:46:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <h1qir5$pqj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.163.87
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1245761189 26451 212.180.163.87 (23 Jun 2009 12:46:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jun 2009 12:46:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: mmuran
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:974184
    [ ukryj nagłówki ]

    Bry,
    9 czerwca nastąpi przeniesienie numeru do Play - rozwiązanie umowy ze
    względu na nowy regulamin.
    Od kilku dni dostaję różne sms-y z ofertą darmowego dzwonka, możliwości
    wymiany telefonu (mam ofertę bez telefonu) na taki za 1 zł a teraz dostałem
    esa:
    "W najblizszych dniach otrzymasz list z Plusa ze specjalna oferta dla
    STALYCH KLIENTOW. Zachecamy do zapoznania sie ze szczegolami i wybrania
    oferty dla siebie".

    Jak mam to traktować?
    Gdy przez ostatnie ~10 lat chciałem zostać ich klientem, to zawsze żądano
    ode mnie kaucji w wysokosci 7-8 tys. zł.
    Wcześniej (przed tym okresem 10 lat) byłem klientem przez prawie 2 lata, i
    gdy się potknąłem z płatnościami, to nikt nie wystąpił z propozycją
    rozłożenia płatności stałemu klientowi.
    A teraz mam umowę od pół roku i nie dość, że jestem stałym klientem, to nikt
    nie przewiduje moich problemów z płatnościami. Jestem cacy...
    Przyjęli do wiadomości mój brak zgody na nowy regulamin. Jednocześnie
    zachęcają do skorzystania z usług obwarowanych nowym regulaminem. Czuję się,
    jakby ktoś miał mnie za frajera gotowego dać się wyrolować. I nikt nie
    zaproponował nawet przez chwilę, żebym przeniósł nr Simplusa zamiast do
    Play. Wygląda mi to sporą niespójność polityki - op swoje a salony sprzedaży
    swoje. Chyba nie tak się buduje zaufanie klienta do firmy, co?

    Maciek.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: