-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Maciek" <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Plus mnie lubi [?]
Date: Tue, 23 Jun 2009 14:46:42 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <h1qir5$pqj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.180.163.87
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1245761189 26451 212.180.163.87 (23 Jun 2009 12:46:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jun 2009 12:46:29 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-User: mmuran
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:974184
[ ukryj nagłówki ]Bry,
9 czerwca nastąpi przeniesienie numeru do Play - rozwiązanie umowy ze
względu na nowy regulamin.
Od kilku dni dostaję różne sms-y z ofertą darmowego dzwonka, możliwości
wymiany telefonu (mam ofertę bez telefonu) na taki za 1 zł a teraz dostałem
esa:
"W najblizszych dniach otrzymasz list z Plusa ze specjalna oferta dla
STALYCH KLIENTOW. Zachecamy do zapoznania sie ze szczegolami i wybrania
oferty dla siebie".
Jak mam to traktować?
Gdy przez ostatnie ~10 lat chciałem zostać ich klientem, to zawsze żądano
ode mnie kaucji w wysokosci 7-8 tys. zł.
Wcześniej (przed tym okresem 10 lat) byłem klientem przez prawie 2 lata, i
gdy się potknąłem z płatnościami, to nikt nie wystąpił z propozycją
rozłożenia płatności stałemu klientowi.
A teraz mam umowę od pół roku i nie dość, że jestem stałym klientem, to nikt
nie przewiduje moich problemów z płatnościami. Jestem cacy...
Przyjęli do wiadomości mój brak zgody na nowy regulamin. Jednocześnie
zachęcają do skorzystania z usług obwarowanych nowym regulaminem. Czuję się,
jakby ktoś miał mnie za frajera gotowego dać się wyrolować. I nikt nie
zaproponował nawet przez chwilę, żebym przeniósł nr Simplusa zamiast do
Play. Wygląda mi to sporą niespójność polityki - op swoje a salony sprzedaży
swoje. Chyba nie tak się buduje zaufanie klienta do firmy, co?
Maciek.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem