-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Maciek" <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Plus mnie lubi [?]
Date: Tue, 23 Jun 2009 14:46:42 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <h1qir5$pqj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.180.163.87
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1245761189 26451 212.180.163.87 (23 Jun 2009 12:46:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jun 2009 12:46:29 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-User: mmuran
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:974184
[ ukryj nagłówki ]Bry,
9 czerwca nastąpi przeniesienie numeru do Play - rozwiązanie umowy ze
względu na nowy regulamin.
Od kilku dni dostaję różne sms-y z ofertą darmowego dzwonka, możliwości
wymiany telefonu (mam ofertę bez telefonu) na taki za 1 zł a teraz dostałem
esa:
"W najblizszych dniach otrzymasz list z Plusa ze specjalna oferta dla
STALYCH KLIENTOW. Zachecamy do zapoznania sie ze szczegolami i wybrania
oferty dla siebie".
Jak mam to traktować?
Gdy przez ostatnie ~10 lat chciałem zostać ich klientem, to zawsze żądano
ode mnie kaucji w wysokosci 7-8 tys. zł.
Wcześniej (przed tym okresem 10 lat) byłem klientem przez prawie 2 lata, i
gdy się potknąłem z płatnościami, to nikt nie wystąpił z propozycją
rozłożenia płatności stałemu klientowi.
A teraz mam umowę od pół roku i nie dość, że jestem stałym klientem, to nikt
nie przewiduje moich problemów z płatnościami. Jestem cacy...
Przyjęli do wiadomości mój brak zgody na nowy regulamin. Jednocześnie
zachęcają do skorzystania z usług obwarowanych nowym regulaminem. Czuję się,
jakby ktoś miał mnie za frajera gotowego dać się wyrolować. I nikt nie
zaproponował nawet przez chwilę, żebym przeniósł nr Simplusa zamiast do
Play. Wygląda mi to sporą niespójność polityki - op swoje a salony sprzedaży
swoje. Chyba nie tak się buduje zaufanie klienta do firmy, co?
Maciek.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=